Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uh-huh! Tarot luentahan oli kaikkea sitä, mitä olemme täällä pohtineet, aistineet. Suuri kiitos Tarot-taitaja! Samaan aikaan hämmästyttää suuresti ja tuntuu itsestään selvältä Tässä minun ajatuksia siitä, mitä luenta herätti itsessä:

Jeriko kuvautuu tuossa tosi kauniisti ja monipuolisesti eri puolineen. Maanläheisyys, kiltteys, tietyt feminiiniset piirteet, energisyys, välittävyys. Tähän me kaikki hänessä rakastuttiin! Tuota jäin miettimään, ristiriitaa. Tullut kuva, että hän juurikin nauttii pienistä asioista eikä kaipaile luksusta. Tästä puhunut mm kun kertonut sairaalajaksoistaan. Kuitenkin nyt K hahmossa raha on saanut paljon roolia, sen puute, kääriminen, 5v suunnitelma. Tuossa on jännää ristiriitaa, vaikka toki hahmoa, mutta jotenkin korostuu. Mitä tästä ajattelette?

Miekkojen kuningas, tunteiden käsittelyn vaikeus. Viisufinaalin jälkeen ja muutamissa haastiksissa J on mielestäni tosi taitavasti ja aidosti avannut ja sanoittanut tunteitaan. Toisaalta myös kertonut mm tuosta, että hermo menee, sitten kokee syyllisyyttä, itsekriittisyyttä. Välillä kaikki on mennyt alta, terveys, parisuhde. Turva ja sen varmistaminen on tämän kaiken valossa tosi tärkeää, ja siihen on hänellä sisäinen vahva viritys. Luulen, että kumppani on osa tuota turvaa. Että olisi turvatonta olla yksin ja "omillaan". Herkkyys ja haavoittuvuus on läsnä, kuten J kertonut. Nämä näkyivät B:llekin tuossa viisupettymystilanteessa. Sitten on suojamuuri, jota tarvittu turvaksi, jota mm nuo hahmot ja tietty ego ja kyynisyys edustavat. "Miksi minulle käy aina näin." Kaksi pidempää suhdetta joissa J tullut jätetyksi /petetyksi 🥹 "Miksi minulle käy aina näin" liittyi rakkauselämään, mutta minulle tulee mieleen myös tuo altavastaajan ego laajemminkin ja se vähän katkera sävy, josta eilen täällä puhuttiin, vaikka jumiutuminen tuohon miljonääri-asiaan. Mitä tästä tuumaatte?

Rakkauselämä juuri nyt oli miekkojen 6. Tunnelma kortissa ahdistunut ja haikea, pohtiva. Ja siinä kuvana henkilöt, jotka lähdössä veneellä pois? Luoja, mulla meni tässä kohtaa aivan kylmikset Että meidän laiva on päässyt kortteihin mukaan All on board, vene jonka kyytiin Jeriko epäröi astua, on valmiina kannattelemaan 🫡

Vielä tarkentava nousi tuo Devil, dark side. Tässä kohtaa kylmikset potenssiin 2 "I must also have a dark side if I am to be whole" lainaus tuli heti mieleeni Tulee mieleen ne Jerikon viljelemät spontaanit heitot, puppy ja baby höpöttelyt ja B bodyn öljyämiset. Puoli mitä yritämme "hide or deny" etsii reittinsä tulla näkyväksi. Tuo ilahduttaa kovin, että kortti edustaa vahvaa intohimoa ja toimintaa. Että sen valossa asioita on tapahtunut

Tämä luenta vahvisti omaa lempeyttä ja ymmärrystä myös Jerikon myllerryksiä kohtaan. Hän on rakas ja tärkeä ja manifestoin hänelle rauhaa kuulla omaa sisäistä ääntään ja uskallusta seurata sitä. Tulee mieleen ajatus siitä, että turvaa ei tarvitse rakentaa ulkoapäin, vaan se voi löytyä yllättävillä tavoilla ja paradoksaalisesti siitä, että päästää irti sen tavoittelusta.

Olipa melkoinen luenta! Korjatkaa, jos käsitin jotain väärin, ja kiitos ja anteeksi tämä pitkä höpötys! Mitä ajatuksia teissä nämä herättää?
Mulle tuli hyvin pitkälle samat fiilikset sun kanssa 😊 Itse myös tällasena täysin tarot tietämättömänä tuli noista kuvailuista sellane pohdinta mieleen ettö koska K tilanne on tällä hetkellä jumissa oleva, miettii lähtöä + siihen lisättynä toi ns salainen puoli, intohimo, kolmas osapuoli.. eikös noi nyt aika selkeesti meinaa pettämistä? Ja jos meinaa niin missä vaiheessa K on sitten pettäny, viisuissako? Tai jos hällä on jumissa oleva fiilis niin miksi on muuttamassa yhteen gf kanssa? Jos siis on, eihän me tiedetä jos ne vaan osan ajasta asuu yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
koska K tilanne on tällä hetkellä jumissa oleva, miettii lähtöä + siihen lisättynä toi ns salainen puoli, intohimo, kolmas osapuoli.. eikös noi nyt aika selkeesti meinaa pettämistä? Ja jos meinaa niin missä vaiheessa K on sitten pettäny, viisuissako? Tai jos hällä on jumissa oleva fiilis niin miksi on muuttamassa yhteen gf kanssa? Jos siis on, eihän me tiedetä jos ne vaan osan ajasta asuu yhdessä.
En tiedä onko pettänyt (toivottavasti on!), mutta on voinut haluta pettää, ja eiköhän se jo järkytä mieltä pahan kerran, kun juuri on muutettu/muuttamassa gf kanssa yhteen. Jumissa oleva fiilis tulee varmasti siitä, että haluaa tehdä turvallisen ratkaisun, ettei 'taas käy niin'. Mutta kun turvalliset ratkaisut eivät herätä välttämättä iloa ja intohimoa, korkeintaan tyytyväisyyttä. Ja kun tässä voisi olla mahdollisuus suureen sielujen yhteyteen ja ihanaan intohimoiseen rakkauteen...apua.
Anteeksi kun toivon, että hän olisi pettänyt...mutta olisihan se ihanaa, jos jotain olisi tapahtunut ruusujemme välillä, joko viisuissa tai Suomen vierailun aikana. Viisuissa se viimeinen yö on Bojanille ainakin ollut aika mukanaan vievä, kun puhelinkin oli jonnekin hukkunut, luinko jostain, että löytyi toisen maan delegaation tavaroista.
 
vierailija
En tiedä onko pettänyt (toivottavasti on!), mutta on voinut haluta pettää, ja eiköhän se jo järkytä mieltä pahan kerran, kun juuri on muutettu/muuttamassa gf kanssa yhteen. Jumissa oleva fiilis tulee varmasti siitä, että haluaa tehdä turvallisen ratkaisun, ettei 'taas käy niin'. Mutta kun turvalliset ratkaisut eivät herätä välttämättä iloa ja intohimoa, korkeintaan tyytyväisyyttä. Ja kun tässä voisi olla mahdollisuus suureen sielujen yhteyteen ja ihanaan intohimoiseen rakkauteen...apua.
Anteeksi kun toivon, että hän olisi pettänyt...mutta olisihan se ihanaa, jos jotain olisi tapahtunut ruusujemme välillä, joko viisuissa tai Suomen vierailun aikana. Viisuissa se viimeinen yö on Bojanille ainakin ollut aika mukanaan vievä, kun puhelinkin oli jonnekin hukkunut, luinko jostain, että löytyi toisen maan delegaation tavaroista.
Ensimmäisen kerran elämässäni toivoin jonkun pettävän😄tai en edes ajatellut sitä varmaan pettämisenä. Hauska tuo ilmaisu, että löytyi 'toisen maan' delegaation tavaroista, kun kaikki tietää mikä maa on kyseessä, mutta eihän sitä tietysti suoraan voi sanoa. Silloin on voinut olla kiihkeää ja paljon mahdollisuuksia. Nyt ollaan tässä tilanteessa, kun ainakaan minun mielestäni ei ole juuri mitään jäljellä.
 
Luenta herätti paljon tunteita ja suurta empatiaa Jereä kohtaan, samoin Liljan tulkinta. Kiitos teille kaikille. 🌺🌷💚 Av:n likaviemäri on jotain kauheaa, kirjoitin sinne pienen tsempin ja toivon että se versoisi jossakin likasyytäjässä pienen hyvyyeen nupun.

Tämänpäiväinen K story oli kiva ja raikas, aito ja mukavaa katsottavaa. Kyltti todellakin pisti silmään ja toivon että sen huomaa myös B. Ehkä haluaa tietää mitä siinä lukee joten laittaa viestiä Jerčille... 💚😍

En tiedä mitkä välit tarinamme päähenkilöillä nyt on, mutta ainakin jatkuvat pienet B viittaukset K:n somesisällöissä viittaavat siihen että ei ole prinssi painunut unholaan ja miksi olisikaan. Juurihan he tapasivat ja kyynelsilmin juoksi B terminaaliin. Aikajänne hämärtyy tässä touhussa jotenkin.

Mä haluan ajatella nyt Jerestä hyvää, manifestoida oikeita päätöksiä ja suuntaa, rauhaa omassa itsessä, rajojen terveeseen vetämiseen, toisaalta keinotekoisten suojamuurien purkamista. Ne ovat aina lopulta rajoitteita ja eri asia kuin terveet, harkitut rajat.

En tiedä toivonko matkaa Sloveniaan vai kesän rauhoittamista ja jonkinlaista maadoittamista. Tilanne on mikä on, ja ystävyys säilyy etänäkin.

Meidän purtemme keinukoon lempeillä laineilla. 💜🌙
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Ensimmäisen kerran elämässäni toivoin jonkun pettäväntai en edes ajatellut sitä varmaan pettämisenä. Hauska tuo ilmaisu, että löytyi 'toisen maan' delegaation tavaroista, kun kaikki tietää mikä maa on kyseessä, mutta eihän sitä tietysti suoraan voi sanoa. Silloin on voinut olla kiihkeää ja paljon mahdollisuuksia. Nyt ollaan tässä tilanteessa, kun ainakaan minun mielestäni ei ole juuri mitään jäljellä.
Seuraava viikko oli se, kun K puhui haastattelussa paljon Bojanista ja oli ihanan avoin. Sitten Malediivit ja iso muutos käytöksessä.
 
vierailija
Mulle tuli hyvin pitkälle samat fiilikset sun kanssa Itse myös tällasena täysin tarot tietämättömänä tuli noista kuvailuista sellane pohdinta mieleen ettö koska K tilanne on tällä hetkellä jumissa oleva, miettii lähtöä + siihen lisättynä toi ns salainen puoli, intohimo, kolmas osapuoli.. eikös noi nyt aika selkeesti meinaa pettämistä? Ja jos meinaa niin missä vaiheessa K on sitten pettäny, viisuissako? Tai jos hällä on jumissa oleva fiilis niin miksi on muuttamassa yhteen gf kanssa? Jos siis on, eihän me tiedetä jos ne vaan osan ajasta asuu yhdessä.
Mun teoria sun kysymykseen on että luennankin kuvailemista järkeily ja laskelmointi syistä Kärtsä toimii nyt niinkuin toimii, mutta koska hän ei ole mikään tunteeton robotti, niin tällanen tyytyminen alkaa kalvaa pala palalta ja joinain hetkinä tulee sitten mieleen että pitäisikö erota. Eihän se meinaa että erotessa hän menisi sitten B kanssa yhteen mutta ehkä noiden kahden kohtaaminen (ja mahdollinen pettäminenkin) on saanu hänet miettimään että ehkä hän nyt tyytyy liian vähään vaan siksi kun on menneisyydessä saanut siipeensä. Koska fakta on ettei tietyn henkilö seura saa häntä yhtään loistamaan, siitä kai kaikki on samaa mieltä.
 
vierailija
Eri suhteissa on erilaisia rajoja, joten voimme kai eettisesti ja häpeilemäyyä toivoa, että esim. K&B ovat suudelleet viisuissa ja se ei ole ollut pettämistä, koska ko. suhteessa sitä ei ole kielletty. Ilmeisesti ainakaan kaulapusut eivät ole pettämistä. :p Ja siis kun B pussailee bändinsä jäseniäkin suulle niin olisihan se tavallaan vähän hassuakin, jos se olisi pettämistä, jos B antaisi K:lle suukon. Toki vähän eri asia jos on tunteet mukana, mutta silloin ne tunteet lienevät siinä se pahempi juttu.
 
vierailija
Minä ainakin tulkitsen tarot-luentaa niin, että kyse voi olla myös pelkästä houkutuksesta, puolesta, jonka J on joutunut tukahduttamaan ilmeisistä syistä, eli välttämättä itse asiaan ei ole vielä päästy, vaikka mahdollisuus ja haluja on kenties ollut. Toki eihän sitä tiedä jos juhlinnan tuoksinassa on vaihdettu joitakin suudelmia ja niiden aiheuttama tunnekokemus ja mielessä noussut intohimo on saanut kyseenalaistamaan nykyistä parisuhdetta ja kumppania.

Kuitenkin luenta viittaa, että menneet kokemukset ja turvallisuushakuisuus voi saada K:n sitoutumaan entistä vahvemmin tuttuun ja turvalliseen, kuin hyppäämään uuteen ja tuntemattomaan, vaikka tunnepuolella kaikki puhuisi sen puolesta. Eli toistaiseksi järki ja kenties ympäristön odotukset, urapaineet jne. estää K:ta heittäytymästä, mutta tiettyä ambivalenssia ja sisäistä epämukavuutta tämä selvästi miehessä aiheuttaa.
 
vierailija
Luenta herätti paljon tunteita ja suurta empatiaa Jereä kohtaan, samoin Liljan tulkinta. Kiitos teille kaikille. Av:n likaviemäri on jotain kauheaa, kirjoitin sinne pienen tsempin ja toivon että se versoisi jossakin likasyytäjässä pienen hyvyyeen nupun.

Tämänpäiväinen K story oli kiva ja raikas, aito ja mukavaa katsottavaa. Kyltti todellakin pisti silmään ja toivon että sen huomaa myös B. Ehkä haluaa tietää mitä siinä lukee joten laittaa viestiä Jerčille...

En tiedä mitkä välit tarinamme päähenkilöillä nyt on, mutta ainakin jatkuvat pienet B viittaukset K:n somesisällöissä viittaavat siihen että ei ole prinssi painunut unholaan ja miksi olisikaan. Juurihan he tapasivat ja kyynelsilmin juoksi B terminaaliin. Aikajänne hämärtyy tässä touhussa jotenkin.

Mä haluan ajatella nyt Jerestä hyvää, manifestoida oikeita päätöksiä ja suuntaa, rauhaa omassa itsessä, rajojen terveeseen vetämiseen, toisaalta keinotekoisten suojamuurien purkamista. Ne ovat aina lopulta rajoitteita ja eri asia kuin terveet, harkitut rajat.

En tiedä toivonko matkaa Sloveniaan vai kesän rauhoittamista ja jonkinlaista maadoittamista. Tilanne on mikä on, ja ystävyys säilyy etänäkin.

Meidän purtemme keinukoon lempeillä laineilla.
Yritän nyt ihan tosissani vierottaa itseni av:lta, sen verran painaa omiakin fiiliksiä lyttyyn sen tämänhetkinen ilmapiiri. Jotain positiivista ja K:ta puolustelevaa olen kanssa sinne tänäänkin kirjoitellut, mutta kaikki tuntuu nyt hukkuvan siihen ankeutustulvaan.

Onneksi tämä laiva seilaa edelleen ja tuntuu kivan lömpöiseltä turvapaikalta. ❤

Suviruusu 🥀
 
vierailija
Aivan ihania pohdintoja ja kommentteja nyt täällä! ❤ Toki kovin osuvan tuntoinen ja silmiä avaava tarot-luenta ja ficit myös ilahduttavat. Tuntuupa jotenkin todella hyvältä lukea, että K saa täällä ymmärrystä ja myötätuntoa osakseen. Tällä asenteella eteenpäin niin laiva pysyy kurssissaan ja maailma mallillaan. 🌹❤🌹
 
vierailija
Mitäs mieltä ootte muuten siitä eilisestä Jokereiden keikasta? Mun mielestä B oli muihin bändiläisiin verrattuna vähän väsyneen olonen? En nyt sanoisi että hän näyttäisi vaikka itkeneeltä niinku vauvalla jotkut aiemmin spekuloi mutta jotain alavireisyyttä mäkin olin huomaavinani. :(
 
vierailija
Tarot-luennan paras vaikutus minusta on se, jos ihmiset löytävät itsestään myötätuntoisemman puolen (esimerkiksi jerikonruusua kohtaan). 💚 Vauva-palstalla tosiaan tekee suorastaan pahaa olla, onneksi ei ole pakko.

Uusimmista storyista sellainen huomio, että jerikonruusu mainitsi siinäkin uran päätöksen. Sattumaako vain? Pidän erikoisena asiaa, että kun suosioon on viimein päästy, niin onkin alettu tuon tuosta viitata uran lopettamiseen viisivuotissuunnitelmien sun muiden kautta. MTV3:n haastattelussa haastattelija kysyi tarkentavan kysymyksen, että onko todella näin, että viisi vuotta ja hommat seis. Jeriko naurahti että no, tämä on nyt tällainen vitsi, jota kerron aina, mutta tottakai hommaa tehdään niin kauan kuin se on kivaa. Tästä mulle nousee ajatus, että voiko olla, ettei ole enää erityisen kivaa ja siksi ajatuksissa pyörii, että vielä viisi vuotta ja voin lopettaa, ja puheissa vilahtelee uran päättäminen tuon tuostakin kuin freudilaisena lipsahduksena. Toisaalta jerikonruusulla näyttää olevan oikein kivaa lavalla. Mutta jospa ei meinaa jaksaa kiivasta tahtia ja siksi kauniisti sanottuna pännii kaikki pyöritys lavalla olemisen ulkopuolella? Burn outteja ja työuupumuksia on tullut pohdittua tässä kuluneen kevään aikana lähipiirin kanssa ja pahoin aavistelen, että merkit viittaavat uhkaavasti siihen tämän kotoperäisen ruusun kohdalla. Toivon kovasti olevani väärässä.

Viimeisimmät storyt ovat olleet kaiken kaikkiaan melko randomeita. Jos mietitään, että oli yksinäiset synttärit, jotka eivät olleetkaan synttärit (ja jäivät kai ikuisesti selitystä vaille), sekä sitten "tiedotusluontoista asiaa: Kärtsäri ei olekaan miljonääri". Enkö ymmärrä jotakin vihjeitä vai miksi en tiedä yhtään, mistä nuo jutut tempaistiin tässä kohtaa? Toki voisin ihmetellä muitakin erikoisia piirteitä tarinoissa, kuten tahallisia tai tahattomia viittauksia erinäisiin henkilöihin... Mutta kaiken kaikkiaan ehkä koen, että kokonaisuus on selvittämätön palapeli tässä kohtaa: minkähänlainen keitos pyörii parhaillaan jerikonruusun päässä, josta nuo kaikki ideat pulpahtavat pintaan??

mietiskelee Assuuu
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Hitsin vitsi, aloin nyt itsekin miettiä tota pettämis aspektia. :D Onko mahdollinen pettäminen ollut vaan ajatustasolla vai enemmänkin? Jos Tarotar on kuulolla niin miten sä näit ton luennan pettämisen suhteen?
 
vierailija
Se varattu mies johon olen ihastunut on viime aikoina puhunut minusta koko ajan, esim. somessa kehuu jatkuvasti ja eilen suorastaan ylisti minua julkisesti niin vuolaasti että olin ihan nolona. Ei suoranaisesti auta olemaan peilaamatta tätä johonkin muuhun tilanteeseen ja miten ihminen voi olla varattu ja ehkä mahdollisesti kuitenkin ihastunut johonkuhun toiseen mutta ei suostu myöntämään sitä itselleen, huoh. Lisäksi joskus kun olen lukenut fanficcejä niin huomaan olevani sen jälkeen niin romanttisissa tunnelmissa, että viestittelen hänelle kenties normaaliakin flirttaavammin.

Harmi etten tunne läheisesti ketään tarot-taitureita. :p Yksi kaveri on minulle muutaman kerran lukenut ja tuntui etteivät ne hatusta olleet, mutta että hän ei myöskään ole kovin taitava, vaikka niitä innolla harrastaakin. Pari kertaa olen saanut kyllä ei-läheisiltä ihmisiltä yhden tai kahden kortin lukuja, jotka ovat kolahtaneet, mutta nyt olisi kiva kun tuntisi jonkun aidon osaajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Mitäs mieltä ootte muuten siitä eilisestä Jokereiden keikasta? Mun mielestä B oli muihin bändiläisiin verrattuna vähän väsyneen olonen? En nyt sanoisi että hän näyttäisi vaikka itkeneeltä niinku vauvalla jotkut aiemmin spekuloi mutta jotain alavireisyyttä mäkin olin huomaavinani.
Minusta hän oli itkeneen ja alakuloisen oloinen, mutta ei jokin flunssa tai poskiontelontulehdus tms tunnu täysin mahdottomalta selitykseltä. Ehkä väsymyskin, mutta luulisi että lava-adrenaliineilla saisi sen vartin verran kompensoitua unenpuutetta...
 
vierailija
Minä ainakin tulkitsen tarot-luentaa niin, että kyse voi olla myös pelkästä houkutuksesta, puolesta, jonka J on joutunut tukahduttamaan ilmeisistä syistä, eli välttämättä itse asiaan ei ole vielä päästy, vaikka mahdollisuus ja haluja on kenties ollut. Toki eihän sitä tiedä jos juhlinnan tuoksinassa on vaihdettu joitakin suudelmia ja niiden aiheuttama tunnekokemus ja mielessä noussut intohimo on saanut kyseenalaistamaan nykyistä parisuhdetta ja kumppania.

Kuitenkin luenta viittaa, että menneet kokemukset ja turvallisuushakuisuus voi saada K:n sitoutumaan entistä vahvemmin tuttuun ja turvalliseen, kuin hyppäämään uuteen ja tuntemattomaan, vaikka tunnepuolella kaikki puhuisi sen puolesta. Eli toistaiseksi järki ja kenties ympäristön odotukset, urapaineet jne. estää K:ta heittäytymästä, mutta tiettyä ambivalenssia ja sisäistä epämukavuutta tämä selvästi miehessä aiheuttaa.
Jos ajattelen tilannetta, että olisin ollut enemmän tai vähemmän läheisissä tekemisissä b kanssa ja sitten se ei ole enää mahdollista ja näen hänen ihanuutensa enää vain videoilla, niin rassaisi varmaan järkyttävästi 😄k valitsi toisin ja toisen, joten ei varmaan voi verrata.
Hemmetti, no 3 sanaa on lauseessa Minä rakastan sinua.
 
vierailija
Tarot-luennan paras vaikutus minusta on se, jos ihmiset löytävät itsestään myötätuntoisemman puolen (esimerkiksi jerikonruusua kohtaan). Vauva-palstalla tosiaan tekee suorastaan pahaa olla, onneksi ei ole pakko.

Uusimmista storyista sellainen huomio, että jerikonruusu mainitsi siinäkin uran päätöksen. Sattumaako vain? Pidän erikoisena asiaa, että kun suosioon on viimein päästy, niin onkin alettu tuon tuosta viitata uran lopettamiseen viisivuotissuunnitelmien sun muiden kautta. MTV3:n haastattelussa haastattelija kysyi tarkentavan kysymyksen, että onko todella näin, että viisi vuotta ja hommat seis. Jeriko naurahti että no, tämä on nyt tällainen vitsi, jota kerron aina, mutta tottakai hommaa tehdään niin kauan kuin se on kivaa. Tästä mulle nousee ajatus, että voiko olla, ettei ole enää erityisen kivaa ja siksi ajatuksissa pyörii, että vielä viisi vuotta ja voin lopettaa, ja puheissa vilahtelee uran päättäminen tuon tuostakin kuin freudilaisena lipsahduksena. Toisaalta jerikonruusulla näyttää olevan oikein kivaa lavalla. Mutta jospa ei meinaa jaksaa kiivasta tahtia ja siksi kauniisti sanottuna pännii kaikki pyöritys lavalla olemisen ulkopuolella? Burn outteja ja työuupumuksia on tullut pohdittua tässä kuluneen kevään aikana lähipiirin kanssa ja pahoin aavistelen, että merkit viittaavat uhkaavasti siihen tämän kotoperäisen ruusun kohdalla. Toivon kovasti olevani väärässä.

Viimeisimmät storyt ovat olleet kaiken kaikkiaan melko randomeita. Jos mietitään, että oli yksinäiset synttärit, jotka eivät olleetkaan synttärit (ja jäivät kai ikuisesti selitystä vaille), sekä sitten "tiedotusluontoista asiaa: Kärtsäri ei olekaan miljonääri". Enkö ymmärrä jotakin vihjeitä vai miksi en tiedä yhtään, mistä nuo jutut tempaistiin tässä kohtaa? Toki voisin ihmetellä muitakin erikoisia piirteitä tarinoissa, kuten tahallisia tai tahattomia viittauksia erinäisiin henkilöihin... Mutta kaiken kaikkiaan ehkä koen, että kokonaisuus on selvittämätön palapeli tässä kohtaa: minkähänlainen keitos pyörii parhaillaan jerikonruusun päässä, josta nuo kaikki ideat pulpahtavat pintaan??

mietiskelee Assuuu
Lisään tähän vielä, että randomismi on toki tiettävästi omanlaisensa huumori laji, mutta ehkä synttärijuttu meni erikoiseksi viimeistään siinä kohtaa, kun tuli videolla selitys, että "ei mulla mitään synttäreitä oikeasti ollut", eli tavallaan selitettiin, mutta sitten kuitenkaan ei. 🤔 No, oli miten oli, Käärijän sometyyli on kieltämättä ajoittain hyvinkin arvoituksellinen.
 
vierailija
Minusta hän oli itkeneen ja alakuloisen oloinen, mutta ei jokin flunssa tai poskiontelontulehdus tms tunnu täysin mahdottomalta selitykseltä. Ehkä väsymyskin, mutta luulisi että lava-adrenaliineilla saisi sen vartin verran kompensoitua unenpuutetta...
Mut luulis sen kuuluvan laulussakin jotenkin jos on kipeä? Ite en mitään sellasta huomannu?
 
vierailija
Se varattu mies johon olen ihastunut on viime aikoina puhunut minusta koko ajan, esim. somessa kehuu jatkuvasti ja eilen suorastaan ylisti minua julkisesti niin vuolaasti että olin ihan nolona. Ei suoranaisesti auta olemaan peilaamatta tätä johonkin muuhun tilanteeseen ja miten ihminen voi olla varattu ja ehkä mahdollisesti kuitenkin ihastunut johonkuhun toiseen mutta ei suostu myöntämään sitä itselleen, huoh. Lisäksi joskus kun olen lukenut fanficcejä niin huomaan olevani sen jälkeen niin romanttisissa tunnelmissa, että viestittelen hänelle kenties normaaliakin flirttaavammin.

Harmi etten tunne läheisesti ketään tarot-taitureita. Yksi kaveri on minulle muutaman kerran lukenut ja tuntui etteivät ne hatusta olleet, mutta että hän ei myöskään ole kovin taitava, vaikka niitä innolla harrastaakin. Pari kertaa olen saanut kyllä ei-läheisiltä ihmisiltä yhden tai kahden kortin lukuja, jotka ovat kolahtaneet, mutta nyt olisi kiva kun tuntisi jonkun aidon osaajan.
Heh joo kelpais mullekin :D oon se joka aiemmin kommentoi että oon yrittäny tarot luentaa itsekin mutta jotenki se ei vaan onnistu. :p sitten taas mun täti aikoinaan osui aina oikeaan luennoissaan ja ne sujui häneltä tosi helposti. hänen takia halusin itsekin kokeilla. jotenkin luulen ettei se vaan toimi koikilla? vähän ku eihän kaikki ihmiset osaa laulaakaan.
 
vierailija
Mitäs mieltä ootte muuten siitä eilisestä Jokereiden keikasta? Mun mielestä B oli muihin bändiläisiin verrattuna vähän väsyneen olonen? En nyt sanoisi että hän näyttäisi vaikka itkeneeltä niinku vauvalla jotkut aiemmin spekuloi mutta jotain alavireisyyttä mäkin olin huomaavinani.
Jotku ehdotti että ehkä keikka yleisesti oli vakavampi mutta kuitenkin muut jokerit oli ihan innokkaan ja hymyilevän oloisina joten en ihan tohonkaan teoriaan usko
 

Yhteistyössä