Huh, tässä on elämäni ensimmäinen ficci. En olisi koskaan uskonut tätä tekeväni,
Se suudelma yllätti Jeren täysin. Tai oikeasti se oli vain nopea pusu, mutta niin lämpimiltä ja pehmeiltä huulet tuntuivat omia huulia vasten. Jere katsoi ruskeita hieman ilkikurisia silmiä. Ilta oli ollut mukava ja ei mitenkään olisi halunnut lähteä vielä nukkumaan. Mutta kummankin on pakko saada unta. Siinä hotellihuoneen ovella halusi vielä viipyä hetken, vielä halata lujaa, vielä viivyttää eroa. Ja sitten pusu.
”Voi helvetti sun kanssasi!” Jere mutisi suomeksi. Tarttui ystäväänsä ja veti hänet lähemmäksi. Tämä suudelma olikin jotain ihan muuta. Se oli täynnä halua, himoa ja sanattomia lupauksia. Toinen käsi eksyi paidan alle koskemaan kuumaa ihoa, toinen helli hiuksia. Kumpikaan ei halunnut päästää irti, mutta pakko oli.
Ruskeat silmät eivät enää olleet ilkikuriset vaan lämpimät ja kysyvät, täynnä tunteita. ”Mä rakastan sua”, Jere sanoi, jälleen suomeksi mutta tiesi toisen ymmärtävän silti.
Jere ei jäänyt odottamaan vastausta, pakko päästä pois. Hiukan horjuvin askelin kohti omaa huonettaan. Päässä takoi vain yksi ajatus: Mitä helvettiä mulle on tapahtumassa.
Enid
(ja kysymyksenä on kuinka monta sanaa on lauseessa Minä rakastan sinua. — maailmankaikkeus, yritätkö sanoa minulle jotain?)