Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kylläpäti kyllä, samat pistin merkille...

Kaiken kaikkiaan, onpa ollut hieno päivä tässä ketjussa! Leilan pitempää, koukutusta aiheuttavaa ficciä (hyvää lomaa Leila kirjoitatahan pian lisää, toinen loman aloittanut janoaa lisää! ), kieltämättä erittäin kiehtovaa tarottia (sanon näin lähtökohtaisesti täysin kriittisesti tarot-hommiin suhtautuvana ihmisenä) ja vielä päähenkilön tarinoiden piilomerkitysten tulkintaa illan loppuun... pakko todeta, että viihdyn poikkeuksellisen hyvin! Kiitos teille, kanssakulkijat!
Assuuu tosiaan ylläolevan takana, jäi nimmaroimatta. 😄
Suloista ja salaperäistä yötä, huomenna jatkuu! 💞💚
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Kiitos tarot tulkinnoista , kiitos ihanista ficeistä ja kiitos kaikille teille jotka ovat avanneet täällä asoita itsestään. Täällä on ihana tunnelma❤
Itse en ole mikään paras kirjoittamalla itseäni ilmaisemaan.Musiikki on itselle elämä . Laulan , soitan ja mies on muusikko.
Olen jäänyt tähän ruususten tarinaan kiinni , koska toivon että he eivät anna periksi kumpikaan! Olen se kolumbiaana joka aiemmin kirjoitti ja toivoi , että kukaan ei tyytyisi vähempään ja kaikki muistaisivat elää ja taistella onnen eteen. Minä tein niin ja nyt olen onnellinen.
Mutta ensimmäistä kertaa viime yönä tämä Ruususten tarina tuli uniini. Olin häissä enkä tiennyt kenen häät olivat.Tunnelma oli hyvin erikoinen , joku soitti posetiivilla musiikkia ja ihmiset näyttivät nukeilta. Pappi kysyi , onko jollakin jotain tätä liittoa vastaan ja minä pomppasin ylös ja samoin nuo nuket ja hirveä meteli alkoi. Sulhanen kääntyi ja se oli J .Hän sanoi kiitos ja juoksi pois. Alttarilta kuului kirkumista. Siinäoä se.Oli tosi outo olo kun hetäsin. Herätessäni minulla soi tämä kappale päässäni ja on soinut koko päivän. Elän niin vahvasti musiikille ja raskas musiikki on minulle ykkönen mutta niin vaan Jokerit vei minut mennessään 🤣 🌹
Näytin muuten miehelle Jokereiden kuvaa ja kysyin arvaa ketä panisin ?🤣 Mies osoitti Jania ja sanoi no varmaan häntä koska muistuttaa minua eniten 🤣🥵 Oikeassa oli 🥵 Mutta joo tämä kappale soi mun päässä koko päivän.

T.Linda 🇫🇮 🇨🇴 🌹
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Jos Tarot korttien lukija joskus jaksaa, niin olisi kiva saada jonkinnäköinen tulkinta Jokereiden muista jäsenistä. Ei kuitenkaan ole mikään pakko tehdä niitä, jos siitä on liikaa vaivaa. Eikä mitään kiirettä asialla. Monia tässä ketjussa näyttää kiinnostavan Jan, joten jos joskus ehdit tai jaksat, niin kiitos. Nälkä nähtävästi kasvaa syödessä.
Joo, todellakin ois sekin kiinnostava aihe kun myös bändiläiset näki tätä draaman kaarta varsin läheltäkin 💚
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
Kiitos Leila tarinasta.
Koska täällä on pohdittu kaikenlaista, niin kerronpa nyt oman henkilökohtaisen kokemukseni siitä, mitä B&K romance on saanut minussa aikaan. Nämä kaksi ovat varmasti toimineet peilinä minulle ja olen tässä viisujen aikoihin alkanut pohtia omaa seksuaalisuuttani. Mitä enemmän pohdin, sitä enemmän menen hämmennyksiin. Olen aina luullut olevani hetero, mutta enpä taida ollakaan. En tiedä, mikä herääminen minussa on tapahtunut ja miksi juuri nyt. Enkä oikein tiedä, että miten toimisin jatkossa asian suhteen. Jotenkin tämä kaikki pulpahti vaan pintaan katsoessani B&K:n yhteisiä videoita. Anteeksi avautuminen ja kiitos jos joku jaksaa lukea sekä ymmärtää.
❤❤❤

Minusta on ihanaa, kun voidaan täällä pohtia ja peilata kaikkea mitä itsessä herännyt ja herää.

Omalla kohdalla myös askelmat vieneet heteroflexible ja edelleen pan suuntaan. Huomaan, että itselle tunnesuhde, energia ja kohtaaminen, keskinäinen kemia ja vetovoima, dynamiikka, määrittää eniten, kun sallii itsensä vain olla auki ja aistia.
 
vierailija
Monenmoista ajatusta.

Ensinnäkin Leila, kiitokset vielä miljoonat, ja huomio, että osaat kirjoittaa! Rakkaudesta kirjoittaminen on taitolaji.

Tarot mamma, hui! Kaikki tuntuu pätevän juuri niin kuin täällä energioista ounastelemme. Iso kiitos!

Ja Jeren päivitys. Kenelle hän puhuu? Onkohan sukset menneet ristiin gf:n kanssa? Onko tämä gf:lle vai Bojanille? Nyt juuri ei ole äijä kuitenkaan onnellinen. Jotain puuttuu.
Näistäkin postauksista tulee mulle kuitenkin epäily, että ovatko nämä fanien vedätystä. Onko tarkoitus saada seuraajat uskomaan, että Jere kaipailee Bojania. Onko gf kuitenkin tuolla mukana, jokuhan nuo videot on kuvannut. Ehkä ovat oppineet olemaan näyttämättä häntä. Ihanaa tietysti olisi, jos Jere oikeasti Bojania siellä kaipailee ja kuvaaja on joku muu kuin gf.
 
vierailija
Tulee nyt maanantaiaamun ankeutus mutta tämä on pyörinyt päässä niin haluaisin käsitellä ajatuksen, toivottavasti en liikaa latista kenenkään ajatuksia ja toivon myös muita näkökulmia. B on kovasti hiljentynyt Suomen suuntaan ainakin julkisesti reissunsa jälkeen. Mitä jos syynä ei ole K&J välit ensinkään suuntaan tai toiseen vaan koko homma oli teatteria keikkalippujen menekin varmistamiseksi ja koko shippaus fan servicea ja seuraajamäärän kasvattamista. Sehän on B:llä ampaissut hurjaan nousuun ja pian puolet enemmän kuin bändillä ja hän on kunnainhimoinen ihminen.

Jere on myös sanonut ettei anna kenenkään hyötyä hänestä paitsi hyvän kaverin tms. Tulee mieleen onko esim raha vaihtanut omistajaa tässä tai vielä pahempaa, J:tä hyväksikäytetty jotenkin.

En tiedä miksi nämä epäilykset nyt kuiskivat rumaa ääntä korvaani. En edes usko tämän olevan totta mutta ehkä pakko tuokin kuiske käsitellä.

Kun katson heidän energiaansa, ilmeitä ja miten syttyvät toisistaan, tiedän ja haluan uskoa varmuudella ettei tuo ole totta, anteeksi etukäteen.

🌙💜
 
vierailija
Minä uskon enemmänkin siihen, että Suomen reissulla B:lle valkeni se, miten erilaisia he lopulta ovat, ihan kavereinakin. On aivan eri juttu sekoilla ja bilettää jossain viisuissa kuin nähdä toinen arjessa, jos esim. elintavat on aivan erilaiset. B tuntuu esim. haluavan syödä terveellisesti, esim. keittoja, ja J:lle vaihtoehdot oli lähinnä pizza ja burgerit. Ehkä tuli sellaisia tuntemuksia, että huh pääsisipä jo kotiin omiin ympyröihin. Etenkin se lähtöaamuyön video oli niin ankea.
 
vierailija
Tulee nyt maanantaiaamun ankeutus mutta tämä on pyörinyt päässä niin haluaisin käsitellä ajatuksen, toivottavasti en liikaa latista kenenkään ajatuksia ja toivon myös muita näkökulmia. B on kovasti hiljentynyt Suomen suuntaan ainakin julkisesti reissunsa jälkeen. Mitä jos syynä ei ole K&J välit ensinkään suuntaan tai toiseen vaan koko homma oli teatteria keikkalippujen menekin varmistamiseksi ja koko shippaus fan servicea ja seuraajamäärän kasvattamista. Sehän on B:llä ampaissut hurjaan nousuun ja pian puolet enemmän kuin bändillä ja hän on kunnainhimoinen ihminen.

Jere on myös sanonut ettei anna kenenkään hyötyä hänestä paitsi hyvän kaverin tms. Tulee mieleen onko esim raha vaihtanut omistajaa tässä tai vielä pahempaa, J:tä hyväksikäytetty jotenkin.

En tiedä miksi nämä epäilykset nyt kuiskivat rumaa ääntä korvaani. En edes usko tämän olevan totta mutta ehkä pakko tuokin kuiske käsitellä.

Kun katson heidän energiaansa, ilmeitä ja miten syttyvät toisistaan, tiedän ja haluan uskoa varmuudella ettei tuo ole totta, anteeksi etukäteen.
Lisään vielä että olen siis Yöllinen pohtija, joka on avannut tämän koko saagan merkitystä monessa viestissä. Tämä osuu itseeni niin monella tavalla omista kokemuksista täyttymättömiin syviin toiveisiin, ja on arjen suurissa vaikeuksissa pakopaikka, josta en ole valmis luopumaan. Nuo ikävät sipinät kumpuavat näistä monista kipupisteistä.

🌙💜
 
vierailija
Tulee nyt maanantaiaamun ankeutus mutta tämä on pyörinyt päässä niin haluaisin käsitellä ajatuksen, toivottavasti en liikaa latista kenenkään ajatuksia ja toivon myös muita näkökulmia. B on kovasti hiljentynyt Suomen suuntaan ainakin julkisesti reissunsa jälkeen. Mitä jos syynä ei ole K&J välit ensinkään suuntaan tai toiseen vaan koko homma oli teatteria keikkalippujen menekin varmistamiseksi ja koko shippaus fan servicea ja seuraajamäärän kasvattamista. Sehän on B:llä ampaissut hurjaan nousuun ja pian puolet enemmän kuin bändillä ja hän on kunnainhimoinen ihminen.

Jere on myös sanonut ettei anna kenenkään hyötyä hänestä paitsi hyvän kaverin tms. Tulee mieleen onko esim raha vaihtanut omistajaa tässä tai vielä pahempaa, J:tä hyväksikäytetty jotenkin.

En tiedä miksi nämä epäilykset nyt kuiskivat rumaa ääntä korvaani. En edes usko tämän olevan totta mutta ehkä pakko tuokin kuiske käsitellä.

Kun katson heidän energiaansa, ilmeitä ja miten syttyvät toisistaan, tiedän ja haluan uskoa varmuudella ettei tuo ole totta, anteeksi etukäteen.
Kiitos kun jaoit nämä fiilikset! Tällaisia heittelyitä tulee välillä. Eikä ihme, kun kyse on kahden ventovieraan ihmisen väleistä joista ei faktisesti tiedä mitään mut joihin on investoinu todella paljon omia tunteita. Erikoinen tilanne lievästi sanoen. En muista ootko kertonut onko tämä sulle ensimmäinen tällainen kokemus. Mulle aikuisiällä on. Koin esiteini-ikäisenä äärimmäisiä kaukorakastumisia, mutta ne jäi sinne ja on outoa että näin käy nyt 20 vuotta myöhemmin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kyllä tämä paljon antaa mutta myös ottaa.
Halaus!
🐶🩷
 
vierailija
Kiitos kun jaoit nämä fiilikset! Tällaisia heittelyitä tulee välillä. Eikä ihme, kun kyse on kahden ventovieraan ihmisen väleistä joista ei faktisesti tiedä mitään mut joihin on investoinu todella paljon omia tunteita. Erikoinen tilanne lievästi sanoen. En muista ootko kertonut onko tämä sulle ensimmäinen tällainen kokemus. Mulle aikuisiällä on. Koin esiteini-ikäisenä äärimmäisiä kaukorakastumisia, mutta ne jäi sinne ja on outoa että näin käy nyt 20 vuotta myöhemmin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kyllä tämä paljon antaa mutta myös ottaa.
Halaus!
🩷
Piti vielä tarkentamani että siis samaistun, ja oon itse vähän väliä suoraan sanoen aivan paskana siitä että entä jos tässä ei ole ollutkaan yhtään mitään muuta kuin shippaajien kuvitelmat.
/sama
 
Huomenta!

Itse arvelen noita kaikkia
💚 Hyvä suhde heidän välillään, ystävyys, erityinen energia ja mahdollisuus enempäänkin on ollut/ on totta
💚 Shippaus on tuonut ja tuo näkyvyyttä ja nostetta molemmille ja heidän vuorovaikutuksessa on ihan tarkoituksellista ship leikittelyä
💚 Todellisuus viisukuplan alkupuolella näyttäytyi täällä. Tava oli upea jaettu kokemus ja sitten taas kontrastina odottelu, Twilight yksiö ja meno muutoin, gf jne toi arkisemman puolen esiin. Jere ei ole enää vain viisujen kullanhohtoinen sankari B:n silmissä, vaan kokonaisempi Jere Vantaalta.

Uskon että nyt on/tulee tasaantuma ja molemmat keskittyvät tahoillaan B hypeen ja K keikkailuun. Mutta jotain häppeningiä voi silti vielä tulla. Eihän meistä kukaan uskonut B enää tulevan tänne, ja hän tuli kuitenkin. Toki nuo miss you jutut saattoi liittyä siihen, että B tulo oli jo sovittu ja mielissä ja oli fanserviceä myös.

Sit vähän inhorealistisesti tässä K&B tarinassa ja muutoinkin meillä kaikilla, uskon että tietty tuska ja kärsimys on elämään kuuluvaa, suhteissa tulee väistämättä katkoksia jne. Mutta silti ja osin sen ansioista on myös hyvää ja kaunista. Ja sitä on tärkeä vaalia, mitä se ravitseminen, kastelu, valo sitten milloinkin onkaan itselle 🌱
 
vierailija
Tulossa jännä viikko, tarkoitus saada tuo 8 000 sanan ficci valmiiksi ja kertoa varatulle miehelle johon olen ihastunut että olen ihastunut hänen. Ja tosiaan omassa päässä nämä kaksi ihastusasiaa ovat jotenkin nolosti sekoittuneet viisuista asti. Tuossa miesjutussa en usko että tapahtuu mitään kummempaa, eikä kertominen sinänsä liity tähän shippausasiaan, mutta tuntuu reilulta puhua asiasta kun hän on läheisin ystäväni ja varmaan on jo tajunnut ihastuksen. Mutta samalla miettii, että pitäisikö kertoa hänelle ennen kuin saan tämän tarinan valmiiksi, että saa edes johonkin "onnellisen lopun". :p Anteeksi nolo avautuminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Minustakin on näyttänyt, että yhteinen (julkinen) läppä on varsinkin B:n puolelta vähentynyt huomattavasti. Toisaalta kuinka pitkälle pelkkää ARE YOU:ta voi venyttää ja B on myös haastatteluissa puhunut kuinka haluaa tällä hetkellä antaa kaikkensa Joker Outin suosion kasvattamiseen. Ehkä haluaa tehdä sen nyt enemmän omillaan ilman tukeutumista Käärijään. On kuitenkin muistettava, että vasta viime viikolla CCC sai Bojanin suorastaan juoksemaan paikalle, joten tuskin pieni vihreä mies on häneltä kokonaan unohtunut ja yksityistä viestittelyä on varmasti ollut julkista enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Tulee nyt maanantaiaamun ankeutus mutta tämä on pyörinyt päässä niin haluaisin käsitellä ajatuksen, toivottavasti en liikaa latista kenenkään ajatuksia ja toivon myös muita näkökulmia. B on kovasti hiljentynyt Suomen suuntaan ainakin julkisesti reissunsa jälkeen. Mitä jos syynä ei ole K&J välit ensinkään suuntaan tai toiseen vaan koko homma oli teatteria keikkalippujen menekin varmistamiseksi ja koko shippaus fan servicea ja seuraajamäärän kasvattamista. Sehän on B:llä ampaissut hurjaan nousuun ja pian puolet enemmän kuin bändillä ja hän on kunnainhimoinen ihminen.

Jere on myös sanonut ettei anna kenenkään hyötyä hänestä paitsi hyvän kaverin tms. Tulee mieleen onko esim raha vaihtanut omistajaa tässä tai vielä pahempaa, J:tä hyväksikäytetty jotenkin.

En tiedä miksi nämä epäilykset nyt kuiskivat rumaa ääntä korvaani. En edes usko tämän olevan totta mutta ehkä pakko tuokin kuiske käsitellä.

Kun katson heidän energiaansa, ilmeitä ja miten syttyvät toisistaan, tiedän ja haluan uskoa varmuudella ettei tuo ole totta, anteeksi etukäteen.
Mul on ollut samoja keloja välillä. Käväisi mielessä jopa sen viimeisimmän uc-haastattelun jälkeen, joka oli äänitetty muuten heti B:n lähdön jälkeen, kun K sanoi siinä oppineensa et älä luota kaikkiin, mut ei halunnut mainita tahoja, et keihin mahtoi viitata. Mut sit toisaalt B on kyl koko ajan osoittanut olevansa trustworthy ja sanojensa mittainen mies.
 
Tulossa jännä viikko, tarkoitus saada tuo 8 000 sanan ficci valmiiksi ja kertoa varatulle miehelle johon olen ihastunut että olen ihastunut hänen. Ja tosiaan omassa päässä nämä kaksi ihastusasiaa ovat jotenkin nolosti sekoittuneet viisuista asti. Tuossa miesjutussa en usko että tapahtuu mitään kummempaa, eikä kertominen sinänsä liity tähän shippausasiaan, mutta tuntuu reilulta puhua asiasta kun hän on läheisin ystäväni ja varmaan on jo tajunnut ihastuksen. Mutta samalla miettii, että pitäisikö kertoa hänelle ennen kuin saan tämän tarinan valmiiksi, että saa edes johonkin "onnellisen lopun". Anteeksi nolo avautuminen.
Tsemppiä tähän! Täällä ollaan hengessä mukana 💚
 
vierailija
Tulossa jännä viikko, tarkoitus saada tuo 8 000 sanan ficci valmiiksi ja kertoa varatulle miehelle johon olen ihastunut että olen ihastunut hänen. Ja tosiaan omassa päässä nämä kaksi ihastusasiaa ovat jotenkin nolosti sekoittuneet viisuista asti. Tuossa miesjutussa en usko että tapahtuu mitään kummempaa, eikä kertominen sinänsä liity tähän shippausasiaan, mutta tuntuu reilulta puhua asiasta kun hän on läheisin ystäväni ja varmaan on jo tajunnut ihastuksen. Mutta samalla miettii, että pitäisikö kertoa hänelle ennen kuin saan tämän tarinan valmiiksi, että saa edes johonkin "onnellisen lopun". Anteeksi nolo avautuminen.
Mikäs on ficin aihe? Siis K&B tietysti mutta millaisessa yhteydessä
 
vierailija
Meidän kommentoijien mielialat vaihtelee kuin palavasti ihastuneella teinillä. Rakastaako se mua? no rakastaa? tai ei se kuitenkaan rakasta? Yhtä tunteiden vuoristorataa tämä B&K tarina.
 
vierailija
Minä uskon enemmänkin siihen, että Suomen reissulla B:lle valkeni se, miten erilaisia he lopulta ovat, ihan kavereinakin. On aivan eri juttu sekoilla ja bilettää jossain viisuissa kuin nähdä toinen arjessa, jos esim. elintavat on aivan erilaiset. B tuntuu esim. haluavan syödä terveellisesti, esim. keittoja, ja J:lle vaihtoehdot oli lähinnä pizza ja burgerit. Ehkä tuli sellaisia tuntemuksia, että huh pääsisipä jo kotiin omiin ympyröihin. Etenkin se lähtöaamuyön video oli niin ankea.
Höpö höpö. Juuri siihen erilaiseen persoonaan B ihastuikin. Ja ihan yhtä höhläksi B muuttui J:n seurassa. Alko tuntuu maistuvan myös B: lle eikä hän nyt muutenkaan tunnu olevan mikään terveellisen ruoan puolesta puhuja. Viisuissa halusi syödä kevyemmin keittoja, kuten kaikki. Molemmat on hieman kerännyt painoa viisujen jälkeen.
 
vierailija
Mikäs on ficin aihe? Siis K&B tietysti mutta millaisessa yhteydessä
Ficissäni seurataan Bojanin näkökulmasta.heitä aina Cha Cha Chan julkistuksesta loppukesään asti, eli koko viisuhuuma ja Tavastia yms, ja Bojanilta menee järki kun Jere ei tiedä mitä haluaa. :) Ja siinä mielessä peilaan omia juttuja tuohon, että varattu ihastukseni flirttailee kanssani paljon, joskaan ei mitenkään asiattomasti parisuhteessa olevalta, mutta jännitettä on kuitenkin paljon, ja usein mietin, että ihan kuin tuo tyyppi haluaisi minulta jotain, mutta ei pysty sitä itselleen myöntämään...
 
vierailija
Ficissäni seurataan Bojanin näkökulmasta.heitä aina Cha Cha Chan julkistuksesta loppukesään asti, eli koko viisuhuuma ja Tavastia yms, ja Bojanilta menee järki kun Jere ei tiedä mitä haluaa. Ja siinä mielessä peilaan omia juttuja tuohon, että varattu ihastukseni flirttailee kanssani paljon, joskaan ei mitenkään asiattomasti parisuhteessa olevalta, mutta jännitettä on kuitenkin paljon, ja usein mietin, että ihan kuin tuo tyyppi haluaisi minulta jotain, mutta ei pysty sitä itselleen myöntämään...
oi tätä odotellessa. Ja tsemppiä omaan tilanteeseesi.❤ Laitathan linkkiä sit kun valmis? Ootko muuten tehnyt enkuksi vai suomeksi?
 

Yhteistyössä