Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko teillä käsitystä millainen tyyppinä tuo Jan on? Näyttää pelottavalta tai siis sellaiselta etten uskaltaisi lähestyä/ puhua mitään. Ilmeisesti faneille kuitenkin ystävällinen mitä olen ymmärtänyt. Jossain oli että Bojan on intimidating mutta en tiedä miten, paitsi että fanit vaan pakahtuvat ja on kovin jännittävää tavata idoli ekaa kertaa. Muuten en usko että olisi erityisen pelkoa herättävä tapaus. Nače vaikuttaa kivalta tyypiltä. Krisistä tulee itselleni ylimielisin vaikutelma näistä ja Jure on ihan pikkupoika. Se pois lähtenyt Martin oli komea.
Eikö Jan ollut se matemaatikko ja bändin hevimies (tykkää toki myös mm. räpistä)? Minusta hän vaikuttaa hillityn älykkäältä ja hiukan boheemilta. Hänessä minua kiehtoo tuo ristiriita; ns. nörtti, jossa on jotakin pimeän seksuaalista. Se intensiivisen katse, kun hän tuijottaa jotakin ihmistä. Tulee mieleen jonkun vampyyri sarjan vampyyri. Kiehtova ja pelottava samaan aikaan. En oikein tiedä, että menisinkö treffeille hänen kanssaan vai juoksisinko karkuun (tosin tällaista tilaisuutta ei edes tule, joten turha kai edes pohtia asiaa).😂 Martin oli kyllä komea, minusta Bojankin jää kakkoseksi hänelle. Bojan pelottava?
 
vierailija
Joo en kyl mäkään osaa kuvitella. Silmistä jo huokuu sellai lämpö ja lempeys
Joo minullakin olo, että hänen kanssaan olisi helppo ja kodikas olla. Lämpö ja lempeys, sellainen huolta pitävyys välittyy. Ei tule ollenkaan vaativaa vaikutelmaa. Ja kyllähän hän täällä Suomessakin oli joustavasti eri seurueessa, sekoili ja bondasi siellä Vallilassakin 🥹

Omasta puolestani kyllä saattaisi silti iskeä black out, hengityskatkos ja pökertyminen, luhistuminen 😂 Etenkin jos mielessä vilistäisi kaikki kuumat ficit ja sataan kertaan katsotut hidastus klipit. Ja sitten toisaalta jos vain voisi upota siihen hetken läsnäoloon ja vuorovaikutukseen niin sit ehkä se olisikin vaan upeaa ja ihanaa 😽

Viime yönä näin kuumaa Kärtsäri unta, niin näihin kuviin ja tunnelmiin tänä yönä!

🌺💚
 
vierailija
Bojania on kyllä vaikeaa pitää pelottavana, mutta toki olisi super kuumottavaa kohdata hänet, enkä varmaan osaisi sanoa hänelle mitään mieliinpainuvaa yhtään millään kielellä 😁
 
vierailija
Pakko kysyä, auttaako se sitten sun luennassa jos kuuntelet samalla K tai B musiikkia? Vai onko se vaan sun tapa? Ehkä outo kysymys mutta pakko oli päästä kysäsemään kun itse olen tällanen tylsä tiede - ihminen niin kiinnostaa
Yritän selittää tän mahollisimman tiiviisti :) Musiikilla ei olisi mitään väliä jos käyttäisin yleisintä tai ns aloittelijoiden tapaa valita kortit. Helpoin tapa on vaan sekoittaa pakkaa ja ottaa kaksi päällimmäistä korttia. Itse en tästä tavasta tykkää, koska mielestäni se on niin persoonaton ja kuka vaan voi tehdä niin. Joten minä käytän kokeneempien tarot harrastajien tapaa, jossa kaikki 78 korttia levitetään pöydälle väärinpäin ja silmät kiinni kuljetan kättäni korttien päällä ja valitsen kortin sen mukaan mistä tulee "tietty fiilis". Kaverini kuvailee että hänen kädessään tuntuu poltetta oikeiden korttien kohdalla, minulla taas se on enemmän kutitusta tai kihelmöintiä. Ja tätä tapaa käytettäessä jostain syystä musiikki helpottaa oikean kortin löytämistä. Ainakin minun kohdalla, en voi sanoa niin kaikkien puolesta.

Mielenkiintoisena lisänä, jostain syystä Bojanin luentoja tehdessä Novi Val ja Demoni toimii parhaiten auttamaan oikeat kortit nopeasti. Jerellä taas Mic Mac ja Rock Rock. En tiedä mistä se johtuu, voiko noilla biiseillä olla jotain tiettyä merkitystä heille tai sopiiko ne jostain syystä juuri minun tekemään luentaan, vaikea sanoa.
 
vierailija
Eikö Jan ollut se matemaatikko ja bändin hevimies (tykkää toki myös mm. räpistä)? Minusta hän vaikuttaa hillityn älykkäältä ja hiukan boheemilta. Hänessä minua kiehtoo tuo ristiriita; ns. nörtti, jossa on jotakin pimeän seksuaalista. Se intensiivisen katse, kun hän tuijottaa jotakin ihmistä. Tulee mieleen jonkun vampyyri sarjan vampyyri. Kiehtova ja pelottava samaan aikaan. En oikein tiedä, että menisinkö treffeille hänen kanssaan vai juoksisinko karkuun (tosin tällaista tilaisuutta ei edes tule, joten turha kai edes pohtia asiaa). Martin oli kyllä komea, minusta Bojankin jää kakkoseksi hänelle. Bojan pelottava?
En ole itse (vielä) yhtään perehtynyt kuin K:n ja B:n ja K&B fanitukseen, mutta tarkoitus on perehtyä 🤓 muihinkin Jokereihin (kuin ei tässä muuta puuhaa olisi 😂) kun syksyllä keikkaa tiedossa. Kiehtova kuvaus Janista, tykkään samoin ristiriidasta ja että eri puolet, "valo ja varjot" pääsee näkyviin. Ja intensiivisyys, uh! Täytyypä katsoa tuolla kulmalla, kiitos vinkistä!

🌺💚
 
vierailija
Tehdään jatkokertomus:

Jere oli pitkän keikkarupeaman jälkeen ansaitulla lomalla. Hän oli poikkeuksellisesti lähtenyt yksin lomalle, jotta saa rauhassa palautua ja voi tehdä pelkästään asioita, joita itse haluaa. Hotelli oli rauhallinen, jokaisessa apartementossa oli pieni terassi ja siinä uima-allas. Jere oli tilannut itselleen hieronnan ja käytyään aamupalalla hän meni odottamaan hierontaa altaalle baden badenille makaamaan mahalleen.
Respan kanssa oli sovittu, että hieroja tulee huoneeseen omalla avaimellaan ja tulee suoraan terassille, jossa Jere odottaa.

Jere ja Bojan olivat tavanneet viimeksi Tavastialla kesäkuun alussa. Seksuaalinen jännite oli hyvin voimakas, mutta heillä ei ollut mahdollisuutta olla kahdestaan. Jere muisti hyvin pitkät katseet ja kosketukset, joita hän ja Bojan antoivat salaa toisilleen. Toki oli ollut julkiset kosketukset ja halaukset ja se Frankin pumppaus Tavastian vessassa. Jere naurahti muistaessaan sen. Oli ollut kuumaa olla niin lähellä Bojania. Hän tuntee perhosia mahassaan ajatellessaan tuota tilannetta.
Jeren veli Mikke oli huomannut, miten hyvin Jere voi Bojanin seurassa, ja oli jo Liverpoolissa nähnyt näiden kahden yhteisiä hetkiä, kosketuksia, suudelmia.
Mikke oli ollut Bojaniin yhteydessä ennen Jeren lomaa. Nyt Bojan oli samassa hotellissa Jeren kanssa.

Jere makasi terassilla silmät kiinni puoliksi torkkuen. Hän kuuli oven käyvän ja kuuli miehen sanovan jotain. Jere ynähti unisesti vastaukseksi. Bojan tuli Jeren vierelle ja katseli tätä ensin pitkään. Kauneinta, mitä hän tiesi. Hän otti hierontaöljyä käsiinsä ja ensin varovaisesti kosketti Jereä ja sen jälkeen alkoi hieromaan Jeren selkää pitkin voimakkain vedoin. Bojanin kädet menivät Jeren niskasta pakaroille saakka. Bojan nousi istumaan baden badenille Jeren takareisien päälle ja antoi käsiensä kulkea Jeren vyötäröltä pakaroiden yläreunaa pitkin sivuille ja takaisin.
Bojan ei voinut enää vastustaa, vaan nojautui eteenpäin ja hengitti Jeren tuoksua syvään, piti silmiään kiinni ja nautti. Hän siirsi kätensä Jeren niskaan ja siveli ihoa. Sen jälkeen hän nojautui vielä lisää ja varovasti suuteli Jeren niskaa.

Jere säpsähti ja huusi "mitä helvettiä?!" Bojan sanoi: "Jere, it's me, Bojan. I'm here with you."
Jere kääntyi ja katsoi epäuskoisena Bojania, kunnes hänen kasvoilleen levisi onnellinen hymy. Jere laittoi toisen kätensä Bojanin niskaan ja toisen hänen poskelleen ja suuteli Bojania ensin varovasti, sitten tiukemmin, vaativammin. Jere avasi suutaan ja Bojan tämän huomatessaan teki samoin ja molempien kielet alkoivat intohimoisesti tutkimaan toistensa suuta. Kädet kulkivat pitkin vartaloita ja he uppoutuivat intohimoiseen suudelmaan.
Tämä oli oikein mukava iltasatu, kiitos! 🔥🔥❤
 
vierailija
Minusta tuo lyhyt viittaus luokkayhteiskuntaan sopi kyllä aiheeseen. Keskustelu saattaa mennä aika köyhäksi, jos näin tarkkaan aletaan rajata, mitä saa kirjoittaa.
Älkää pilatko tätä ketjua enempää, kiitos. Eikö edes tämä ketju voisi pysyä pelkkänä hyvän mielen fiilistely ja shippaus ketjuna. Toisessa ketjussa on jo on ihan tarpeeksi vänkäämistä ja negatiivisuutta, pidetään tämä ketju puhtaana niistä.
 
vierailija
Biisissä on silti kivasti sointuvat sanat laivan kannelle soimaan kesäyön kuutamon valossa

Pace yourself for me
I said maybe, baby, please
But I just don't know now (baby, baby)
When all I wanna do is try

Kärtsä ei ole vielä reagoinut Boitsun sulamis kuviin. Toivon että vielä reagoi, kun on reagoinut tuon sagan kuviin ja B on niin hottis noissa
Bojan on sulanut. Huh, niin minäkin. Mitähän seuraavaksi viestittää seuraajilleen?
 
vierailija
Eikö Jan ollut se matemaatikko ja bändin hevimies (tykkää toki myös mm. räpistä)? Minusta hän vaikuttaa hillityn älykkäältä ja hiukan boheemilta. Hänessä minua kiehtoo tuo ristiriita; ns. nörtti, jossa on jotakin pimeän seksuaalista. Se intensiivisen katse, kun hän tuijottaa jotakin ihmistä. Tulee mieleen jonkun vampyyri sarjan vampyyri. Kiehtova ja pelottava samaan aikaan. En oikein tiedä, että menisinkö treffeille hänen kanssaan vai juoksisinko karkuun (tosin tällaista tilaisuutta ei edes tule, joten turha kai edes pohtia asiaa). Martin oli kyllä komea, minusta Bojankin jää kakkoseksi hänelle. Bojan pelottava?
Huhhuh. Onnistuit kuvaamaan about täydellisesti Janin kuumuuden. Se intensiivinen ja lakoninen tyyli samaan aikaan.
Menisin /uskaltaisin treffeille hänen kanssaan jos olisin alle 30-vuotias, enemmän dom JA mieluiten mies/maskuliininen.
🐶🩷 joka on käsittämättömästi myös janseksuaali
 
vierailija
Yritän selittää tän mahollisimman tiiviisti Musiikilla ei olisi mitään väliä jos käyttäisin yleisintä tai ns aloittelijoiden tapaa valita kortit. Helpoin tapa on vaan sekoittaa pakkaa ja ottaa kaksi päällimmäistä korttia. Itse en tästä tavasta tykkää, koska mielestäni se on niin persoonaton ja kuka vaan voi tehdä niin. Joten minä käytän kokeneempien tarot harrastajien tapaa, jossa kaikki 78 korttia levitetään pöydälle väärinpäin ja silmät kiinni kuljetan kättäni korttien päällä ja valitsen kortin sen mukaan mistä tulee "tietty fiilis". Kaverini kuvailee että hänen kädessään tuntuu poltetta oikeiden korttien kohdalla, minulla taas se on enemmän kutitusta tai kihelmöintiä. Ja tätä tapaa käytettäessä jostain syystä musiikki helpottaa oikean kortin löytämistä. Ainakin minun kohdalla, en voi sanoa niin kaikkien puolesta.

Mielenkiintoisena lisänä, jostain syystä Bojanin luentoja tehdessä Novi Val ja Demoni toimii parhaiten auttamaan oikeat kortit nopeasti. Jerellä taas Mic Mac ja Rock Rock. En tiedä mistä se johtuu, voiko noilla biiseillä olla jotain tiettyä merkitystä heille tai sopiiko ne jostain syystä juuri minun tekemään luentaan, vaikea sanoa.
Aika jännä 🤔 toi myös et niitä kortteja on noin monta (en tienny miten monta pakassa on) ja oot sattunu ottamaan just niin sopivat luentoihisi 👀
 
vierailija
Voih, suloinen pätkä tekstitettynä Bojanista ja toki muistakin bändin jäsenistä Joker Out Subs -IG-tilillä. Etsikää se ihmeessä, on nyt storyssä. B reagoi suloisella kikatuksella ja eleellä Krisin kommenttiin mikä on kivointa mitä kukaan on koskaan tehnyt hänelle. Pidän siitä, miten vapaasti B näyttää tuon leikkisän feminiinimmänkin puolensa ja tunteet, ja toisessa hetkessä on syvällinen pohtija, kolmannessa ihan hulvaton hassuttelija - tähän puoleen tarvitsee kyllä sopivaa 💚🖤 seuraa, mihin esim Janin lakonisuus ja äärimmäinen sarkastisuus ei kutsu. Ja sitten on lava-B, hellevaroitus! 🥵 Uskon että meno voi olla tulevina vuosina vielä kuumempaa, kun vapautuu lisää eikä analysoi itseään liikaa lavalla. Ne rintsikat voisi jäädä unholaan, mutta hankalaa, kun fan servicen nimissä voiko jättää täysin huomioimattakaan.

Joissain asioissa tuolla Balkanilla ollaan ihan eri ajassa, kuten nyt tuo rintsikkahomma. Olisi mielenkiintoista kuulla prinssin ajatuksia sukupuolten tasa-arvosta ja pienistä nyansseista tässä. Avoautoa ajanutta naista on aiemmin kutsunut Strong independent womaniksi, ja Lady SLO pointtasi kulttuurisesti jotain merkittävää avoautoajelusta: että nainen ei voisi olla B tyttöystävä koska eihän B herrasmiehenä antaisi naisensa ajaa ja itse vain kölliä kyydissä. Kohottelin tälle kulmakarvojani. Noh, nyt kun näin perinteisellä tavalla miehekkään K:n auton ratissa, niin... 🔥 tuossa K autovideossa on kuitenkin niitä leikittelyn elementtejä: biisivalinta fluidviboilla ja vaihdetangolla lepäävä käsi, joka on se kauniisti manikyroity pieni kaunis käsi. Ristiriidat K:ssa ovat itselleni vetävin juttu, huomaan.

Vielä yksi ajatus - olemme nähneet K:n huumoria, jossa hän tiuskii leikillään muille, myös naisille, olehan nyt hiljaa siinä jne. Huvittaa suorastaan ajatella, mitä kohtelias ja sivistynyt prinssimme moisesta ajattelisi, onneksi ei kaikkea ymmärrä.

T. Yöllinen pohtija, joka uuvahti vihdoin syvään uneen mutta analyysit sitten nukkuneilla aivoilla aamuun 🌙💜
 
vierailija
Huhhuh. Onnistuit kuvaamaan about täydellisesti Janin kuumuuden. Se intensiivinen ja lakoninen tyyli samaan aikaan.
Menisin /uskaltaisin treffeille hänen kanssaan jos olisin alle 30-vuotias, enemmän dom JA mieluiten mies/maskuliininen.
🩷 joka on käsittämättömästi myös janseksuaali
Mä olen Janseksuaali (tietysti myös Bojanseksuaali) ja sen kommentin kirjoittaja, jolle vastasit. Minusta Jan on se dom ja sekin tekee hänestä vähän pelottavan. Vai olenko väärässä? Ihan kiva kuulla muidenkin näkemyksiä asiasta. Tykkääkö Jan sinun miehistä vai naisista? Minusta hän on bi. Tosin Jan on kaikessa ristiriitaisuudessaan hieman outo, eikä hänestä saa oikein selvää että onko lintu vai kala. Hämärä tyyppi jotenkin, mutta kiehtova.
 
vierailija
Mä olen Janseksuaali (tietysti myös Bojanseksuaali) ja sen kommentin kirjoittaja, jolle vastasit. Minusta Jan on se dom ja sekin tekee hänestä vähän pelottavan. Vai olenko väärässä? Ihan kiva kuulla muidenkin näkemyksiä asiasta. Tykkääkö Jan sinun miehistä vai naisista? Minusta hän on bi. Tosin Jan on kaikessa ristiriitaisuudessaan hieman outo, eikä hänestä saa oikein selvää että onko lintu vai kala. Hämärä tyyppi jotenkin, mutta kiehtova.
Huomenta 💚 Ihania pohdintoja täällä. Mä vielä iltasatuna tein empiiristä tutkimusta ja vähän herkistelin itseäni Janin äärelle. Ja kyllä, olen samalla kartalla teidän kanssa! Janista tulee myös minulle D viboja. Tuo intensiivinen katse ja jotenkin pirullinen hymy, niin että sen takaa voisi löytyä mitä vain salaisia puutarhoja. Tuossa Joker out subs uudessa pätkässä Jan vähän pilke silmäkulmassa ja samaan aikaan hallitsevan lakonisesti toteaa, että hänen kanssaan et haluaisi pelata unoa. Tulee mieleen, että Challenge accepted, pääsinpä pelaamaan 🤭 Jotenkin uskon, että Jan kuten Bojankin ovat jotenkin heittäytyviä ja että se seksuaalinen energiakin syntyy siinä kohtaamisessa ja dynamiikoista. Eli oma veikkaus olisi Pan.

🌺💚
 
vierailija
Voih, suloinen pätkä tekstitettynä Bojanista ja toki muistakin bändin jäsenistä Joker Out Subs -IG-tilillä. Etsikää se ihmeessä, on nyt storyssä. B reagoi suloisella kikatuksella ja eleellä Krisin kommenttiin mikä on kivointa mitä kukaan on koskaan tehnyt hänelle. Pidän siitä, miten vapaasti B näyttää tuon leikkisän feminiinimmänkin puolensa ja tunteet, ja toisessa hetkessä on syvällinen pohtija, kolmannessa ihan hulvaton hassuttelija - tähän puoleen tarvitsee kyllä sopivaa seuraa, mihin esim Janin lakonisuus ja äärimmäinen sarkastisuus ei kutsu. Ja sitten on lava-B, hellevaroitus! Uskon että meno voi olla tulevina vuosina vielä kuumempaa, kun vapautuu lisää eikä analysoi itseään liikaa lavalla. Ne rintsikat voisi jäädä unholaan, mutta hankalaa, kun fan servicen nimissä voiko jättää täysin huomioimattakaan.

Joissain asioissa tuolla Balkanilla ollaan ihan eri ajassa, kuten nyt tuo rintsikkahomma. Olisi mielenkiintoista kuulla prinssin ajatuksia sukupuolten tasa-arvosta ja pienistä nyansseista tässä. Avoautoa ajanutta naista on aiemmin kutsunut Strong independent womaniksi, ja Lady SLO pointtasi kulttuurisesti jotain merkittävää avoautoajelusta: että nainen ei voisi olla B tyttöystävä koska eihän B herrasmiehenä antaisi naisensa ajaa ja itse vain kölliä kyydissä. Kohottelin tälle kulmakarvojani. Noh, nyt kun näin perinteisellä tavalla miehekkään K:n auton ratissa, niin... tuossa K autovideossa on kuitenkin niitä leikittelyn elementtejä: biisivalinta fluidviboilla ja vaihdetangolla lepäävä käsi, joka on se kauniisti manikyroity pieni kaunis käsi. Ristiriidat K:ssa ovat itselleni vetävin juttu, huomaan.

Vielä yksi ajatus - olemme nähneet K:n huumoria, jossa hän tiuskii leikillään muille, myös naisille, olehan nyt hiljaa siinä jne. Huvittaa suorastaan ajatella, mitä kohtelias ja sivistynyt prinssimme moisesta ajattelisi, onneksi ei kaikkea ymmärrä.

T. Yöllinen pohtija, joka uuvahti vihdoin syvään uneen mutta analyysit sitten nukkuneilla aivoilla aamuun
Olette varmaan muutkin huomanneet, että Bojanilla on tapana katsoa palvovin silmin ainakin Krisiä, varmaan muitakin. Olen törmännyt nyt kahteen videoon, joissa b katsoo rakastuneen ilmein Krisiä, jota haastatellaan. Katse vaeltaa samalla tavalla edestakaisin kuin siinä yhdessä kärtsävideossa. Tai sitten hänellä on Krisin suhteen jotain mielessä.
 
vierailija
Olette varmaan muutkin huomanneet, että Bojanilla on tapana katsoa palvovin silmin ainakin Krisiä, varmaan muitakin. Olen törmännyt nyt kahteen videoon, joissa b katsoo rakastuneen ilmein Krisiä, jota haastatellaan. Katse vaeltaa samalla tavalla edestakaisin kuin siinä yhdessä kärtsävideossa. Tai sitten hänellä on Krisin suhteen jotain mielessä.
Linkkejä kehiin!! 🔥
 
vierailija
Voih, suloinen pätkä tekstitettynä Bojanista ja toki muistakin bändin jäsenistä Joker Out Subs -IG-tilillä. Etsikää se ihmeessä, on nyt storyssä. B reagoi suloisella kikatuksella ja eleellä Krisin kommenttiin mikä on kivointa mitä kukaan on koskaan tehnyt hänelle. Pidän siitä, miten vapaasti B näyttää tuon leikkisän feminiinimmänkin puolensa ja tunteet, ja toisessa hetkessä on syvällinen pohtija, kolmannessa ihan hulvaton hassuttelija - tähän puoleen tarvitsee kyllä sopivaa seuraa, mihin esim Janin lakonisuus ja äärimmäinen sarkastisuus ei kutsu. Ja sitten on lava-B, hellevaroitus! Uskon että meno voi olla tulevina vuosina vielä kuumempaa, kun vapautuu lisää eikä analysoi itseään liikaa lavalla. Ne rintsikat voisi jäädä unholaan, mutta hankalaa, kun fan servicen nimissä voiko jättää täysin huomioimattakaan.

Joissain asioissa tuolla Balkanilla ollaan ihan eri ajassa, kuten nyt tuo rintsikkahomma. Olisi mielenkiintoista kuulla prinssin ajatuksia sukupuolten tasa-arvosta ja pienistä nyansseista tässä. Avoautoa ajanutta naista on aiemmin kutsunut Strong independent womaniksi, ja Lady SLO pointtasi kulttuurisesti jotain merkittävää avoautoajelusta: että nainen ei voisi olla B tyttöystävä koska eihän B herrasmiehenä antaisi naisensa ajaa ja itse vain kölliä kyydissä. Kohottelin tälle kulmakarvojani. Noh, nyt kun näin perinteisellä tavalla miehekkään K:n auton ratissa, niin... tuossa K autovideossa on kuitenkin niitä leikittelyn elementtejä: biisivalinta fluidviboilla ja vaihdetangolla lepäävä käsi, joka on se kauniisti manikyroity pieni kaunis käsi. Ristiriidat K:ssa ovat itselleni vetävin juttu, huomaan.

Vielä yksi ajatus - olemme nähneet K:n huumoria, jossa hän tiuskii leikillään muille, myös naisille, olehan nyt hiljaa siinä jne. Huvittaa suorastaan ajatella, mitä kohtelias ja sivistynyt prinssimme moisesta ajattelisi, onneksi ei kaikkea ymmärrä.

T. Yöllinen pohtija, joka uuvahti vihdoin syvään uneen mutta analyysit sitten nukkuneilla aivoilla aamuun
Tätä piti vielä kommentoida. Ihanaa kun täällä on vähän verkkaisempi tahti, niin ehtii paremmin mukaan vaikka välillä muutakin elämää 😂

Tuo on herkullinen klippi, kiitos! Bojan on suloinen leikkisä tuossa ja on kiva miten Kris antaa hänelle tunnustusta. Ja Bojanin tapa katsoa noin tiettyjä... 🔥

Hyvin sanoitettu tuota feminiinisuuden ja maskuliinisuuden väreilyä, pientä ristiriitaa, joka näkyy meidän molemmissa ruusuissa ja vähän eri tavoin eri hetkissä. Se on raikasta ja niin kuumaa! Pohdin itsekin tuota autolla ajamista LadySlo kommenttien jälkeen ja tosiaan tuo Kärtsärin kutsuvan eilisen tarinan. Hassua miten tavallaan tuollainen arkinen hetki voi olla niin ihana. Myös tuntuu hyvältä nähdä K noin rentona ja hyväntuulisena tuossa ja ohjaksissa 😛

Kun pohdin tuota, niin huomaan, että omassa mielessä tuo kumpi ajaa ja muut vastaavat nyanssit ei liity niinkään "herrasmies"/nais teemaan tai tasa-arvoon. Pahoittelut, taas tämä suunta 😂 Mutta oma mieli kääntyy enemmän dynamiikkaan. Siihen mitä asiat voi arjessa edustaa, symboloida tai vahvistaa valta-asetelmaa ja sitä kautta molempien tarpeita. (tai sit voi toki olla merkityksettömiäkin tai vaan käytännöllisiä, mutta näillä laseilla) Tykkään itse miten jotkut pienet asiat voi vahvistaa D/s asetelmaa ja samaan aikaan olla toisesta välittäviä ja rakkaudellisia huolehtiva tekoja.

Olen välillä ollut huomaavinani, että K käskytys klipit on usein ennen keikkoja. Oon miettinyt lataako siinäkin Kärtsärin roolia itseensä jotenkin. Lavalla on niin itsevarma kuuma ja karismaattinen. Sit keikkojen jälkeen näkyy usein sellainen lämmin hassutteleva, kiittelevä, flow kärtsäri.

🌺💚
 
vierailija
Tekeekö B muillekin tuota intensiivistä palvovaa seuraamista vai lähinnä Krisille? Joku sanoi että rumpalin kanssa on kovaa silmäpeliä keikoilla?

Ajattelen että B on myös hyvä kuuntelija ja kun arvostaa toista ihmistä tosi paljon, haluaa imeä kaiken itseensä ja fiilistellä. Se pätkä on ihana missä Kris puhuu hollantia ja B ihan sekoaa onnesta. On ihana hetkeen tarttuva prinssi. Ihminen joka jaksaa innostua pienistä asioista kaiken suuren keskellä mitä hänelläkin on, on varmasti onnellinen. Toivottavasti. Julkisuus on myös ahdistavaa mutta bändin lämmin tuki varmasti auttaa paljon. Jan on kuin Bojanin vastapari. Sarkastinen ja aina vähän kuin silmiä pyörittelemässä. Krisistä en saa oikein mitään kuvaa vielä, olisin ehkä ajatellut että Jan vetoaisi pahana poikana eniten Bojaniin. Vai oliko niin että Kris näistä olisikin se, joka poikien mielestä todennäköisimmin joutuisi tekemisiin poliisin kanssa... hmm... eli Kris ulkomuodosta huolimatta eniten bad boy näistä?

Pohtii,
🌙💜
 
vierailija
Tätä piti vielä kommentoida. Ihanaa kun täällä on vähän verkkaisempi tahti, niin ehtii paremmin mukaan vaikka välillä muutakin elämää

Tuo on herkullinen klippi, kiitos! Bojan on suloinen leikkisä tuossa ja on kiva miten Kris antaa hänelle tunnustusta. Ja Bojanin tapa katsoa noin tiettyjä...

Hyvin sanoitettu tuota feminiinisuuden ja maskuliinisuuden väreilyä, pientä ristiriitaa, joka näkyy meidän molemmissa ruusuissa ja vähän eri tavoin eri hetkissä. Se on raikasta ja niin kuumaa! Pohdin itsekin tuota autolla ajamista LadySlo kommenttien jälkeen ja tosiaan tuo Kärtsärin kutsuvan eilisen tarinan. Hassua miten tavallaan tuollainen arkinen hetki voi olla niin ihana. Myös tuntuu hyvältä nähdä K noin rentona ja hyväntuulisena tuossa ja ohjaksissa

Kun pohdin tuota, niin huomaan, että omassa mielessä tuo kumpi ajaa ja muut vastaavat nyanssit ei liity niinkään "herrasmies"/nais teemaan tai tasa-arvoon. Pahoittelut, taas tämä suunta Mutta oma mieli kääntyy enemmän dynamiikkaan. Siihen mitä asiat voi arjessa edustaa, symboloida tai vahvistaa valta-asetelmaa ja sitä kautta molempien tarpeita. (tai sit voi toki olla merkityksettömiäkin tai vaan käytännöllisiä, mutta näillä laseilla) Tykkään itse miten jotkut pienet asiat voi vahvistaa D/s asetelmaa ja samaan aikaan olla toisesta välittäviä ja rakkaudellisia huolehtiva tekoja.

Olen välillä ollut huomaavinani, että K käskytys klipit on usein ennen keikkoja. Oon miettinyt lataako siinäkin Kärtsärin roolia itseensä jotenkin. Lavalla on niin itsevarma kuuma ja karismaattinen. Sit keikkojen jälkeen näkyy usein sellainen lämmin hassutteleva, kiittelevä, flow kärtsäri.
Vähän edelliseen liittyen, minulle tuli mieleen
Tätä piti vielä kommentoida. Ihanaa kun täällä on vähän verkkaisempi tahti, niin ehtii paremmin mukaan vaikka välillä muutakin elämää

Tuo on herkullinen klippi, kiitos! Bojan on suloinen leikkisä tuossa ja on kiva miten Kris antaa hänelle tunnustusta. Ja Bojanin tapa katsoa noin tiettyjä...

Hyvin sanoitettu tuota feminiinisuuden ja maskuliinisuuden väreilyä, pientä ristiriitaa, joka näkyy meidän molemmissa ruusuissa ja vähän eri tavoin eri hetkissä. Se on raikasta ja niin kuumaa! Pohdin itsekin tuota autolla ajamista LadySlo kommenttien jälkeen ja tosiaan tuo Kärtsärin kutsuvan eilisen tarinan. Hassua miten tavallaan tuollainen arkinen hetki voi olla niin ihana. Myös tuntuu hyvältä nähdä K noin rentona ja hyväntuulisena tuossa ja ohjaksissa

Kun pohdin tuota, niin huomaan, että omassa mielessä tuo kumpi ajaa ja muut vastaavat nyanssit ei liity niinkään "herrasmies"/nais teemaan tai tasa-arvoon. Pahoittelut, taas tämä suunta Mutta oma mieli kääntyy enemmän dynamiikkaan. Siihen mitä asiat voi arjessa edustaa, symboloida tai vahvistaa valta-asetelmaa ja sitä kautta molempien tarpeita. (tai sit voi toki olla merkityksettömiäkin tai vaan käytännöllisiä, mutta näillä laseilla) Tykkään itse miten jotkut pienet asiat voi vahvistaa D/s asetelmaa ja samaan aikaan olla toisesta välittäviä ja rakkaudellisia huolehtiva tekoja.

Olen välillä ollut huomaavinani, että K käskytys klipit on usein ennen keikkoja. Oon miettinyt lataako siinäkin Kärtsärin roolia itseensä jotenkin. Lavalla on niin itsevarma kuuma ja karismaattinen. Sit keikkojen jälkeen näkyy usein sellainen lämmin hassutteleva, kiittelevä, flow kärtsäri.
Vähän edelliseen liittyen, minulle tuli mieleen taas se Bojanin vierailun viime hetkien käskytys Bojanille, se Twilight tilanne. Erityisesti Bojanin ilmeet. En ilmeisesti ymmärrä ollenkaan, mistä siinä loppujen lopuksi oli kyse. Huumoria varmaan, mutta miksi tuollaista huumoria ja vielä vierailun lopuksi.
 

Yhteistyössä