Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä meitä hulluja taas yllytetään tolla K:n tarinalla. Ihan tuli se juhannusficin alku mieleen - toivottavasti K tai sen lähipiiri ei kuitenkaan käy lukemassa ficcejä

Toi biisi on myös oiva valinta sanoituksineen. 😁
Lisäksi jokin Jokereiden biiseistä muistuttaa mua tosta Killersin kappaleesta, en vain saa päähäni, mikä niistä.
 
vierailija
K:n story, oooh!! Nyt shippilasini räjähtävät. Ensinnäkin, J ajaa itse mikä on jostain syystä tosi kuumaa. Rento ajoasento... ja biisi, ohhoh. The Killersin Somebody told me. Nyt on symboliikkaa arvon puutarhurit, nyt puhutaan kielillä!

Well somebody told me that you had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential, I've got potential
Rushing and rushing around
Niin miten noi lyriikat liittyy mihinkään mitenkään?!
 
vierailija
Kyllä meitä hulluja taas yllytetään tolla K:n tarinalla. Ihan tuli se juhannusficin alku mieleen - toivottavasti K tai sen lähipiiri ei kuitenkaan käy lukemassa ficcejä

Toi biisi on myös oiva valinta sanoituksineen.
Lisäksi jokin Jokereiden biiseistä muistuttaa mua tosta Killersin kappaleesta, en vain saa päähäni, mikä niistä.
Saa nähdä, kommentoiko Bojan tätä mitenkään.
 
vierailija
Tehdään jatkokertomus:

Jere oli pitkän keikkarupeaman jälkeen ansaitulla lomalla. Hän oli poikkeuksellisesti lähtenyt yksin lomalle, jotta saa rauhassa palautua ja voi tehdä pelkästään asioita, joita itse haluaa. Hotelli oli rauhallinen, jokaisessa apartementossa oli pieni terassi ja siinä uima-allas. Jere oli tilannut itselleen hieronnan ja käytyään aamupalalla hän meni odottamaan hierontaa altaalle baden badenille makaamaan mahalleen.
Respan kanssa oli sovittu, että hieroja tulee huoneeseen omalla avaimellaan ja tulee suoraan terassille, jossa Jere odottaa.

Jere ja Bojan olivat tavanneet viimeksi Tavastialla kesäkuun alussa. Seksuaalinen jännite oli hyvin voimakas, mutta heillä ei ollut mahdollisuutta olla kahdestaan. Jere muisti hyvin pitkät katseet ja kosketukset, joita hän ja Bojan antoivat salaa toisilleen. Toki oli ollut julkiset kosketukset ja halaukset ja se Frankin pumppaus Tavastian vessassa. Jere naurahti muistaessaan sen. Oli ollut kuumaa olla niin lähellä Bojania. Hän tuntee perhosia mahassaan ajatellessaan tuota tilannetta.
Jeren veli Mikke oli huomannut, miten hyvin Jere voi Bojanin seurassa, ja oli jo Liverpoolissa nähnyt näiden kahden yhteisiä hetkiä, kosketuksia, suudelmia.
Mikke oli ollut Bojaniin yhteydessä ennen Jeren lomaa. Nyt Bojan oli samassa hotellissa Jeren kanssa.

Jere makasi terassilla silmät kiinni puoliksi torkkuen. Hän kuuli oven käyvän ja kuuli miehen sanovan jotain. Jere ynähti unisesti vastaukseksi. Bojan tuli Jeren vierelle ja katseli tätä ensin pitkään. Kauneinta, mitä hän tiesi. Hän otti hierontaöljyä käsiinsä ja ensin varovaisesti kosketti Jereä ja sen jälkeen alkoi hieromaan Jeren selkää pitkin voimakkain vedoin. Bojanin kädet menivät Jeren niskasta pakaroille saakka. Bojan nousi istumaan baden badenille Jeren takareisien päälle ja antoi käsiensä kulkea Jeren vyötäröltä pakaroiden yläreunaa pitkin sivuille ja takaisin.
Bojan ei voinut enää vastustaa, vaan nojautui eteenpäin ja hengitti Jeren tuoksua syvään, piti silmiään kiinni ja nautti. Hän siirsi kätensä Jeren niskaan ja siveli ihoa. Sen jälkeen hän nojautui vielä lisää ja varovasti suuteli Jeren niskaa.

Jere säpsähti ja huusi "mitä helvettiä?!" Bojan sanoi: "Jere, it's me, Bojan. I'm here with you."
Jere kääntyi ja katsoi epäuskoisena Bojania, kunnes hänen kasvoilleen levisi onnellinen hymy. Jere laittoi toisen kätensä Bojanin niskaan ja toisen hänen poskelleen ja suuteli Bojania ensin varovasti, sitten tiukemmin, vaativammin. Jere avasi suutaan ja Bojan tämän huomatessaan teki samoin ja molempien kielet alkoivat intohimoisesti tutkimaan toistensa suuta. Kädet kulkivat pitkin vartaloita ja he uppoutuivat intohimoiseen suudelmaan.

🔥🔥🔥

Nyt tuli jostain syystä kyllä todella kuuma....

Kiitos!
 
vierailija
K:n story, oooh!! Nyt shippilasini räjähtävät. Ensinnäkin, J ajaa itse mikä on jostain syystä tosi kuumaa. Rento ajoasento... ja biisi, ohhoh. The Killersin Somebody told me. Nyt on symboliikkaa arvon puutarhurit, nyt puhutaan kielillä!

Well somebody told me that you had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential, I've got potential
Rushing and rushing around

Tämä kolahti ja kovaa, varsinkin koska just tämä oli se biisi, jolla mun hyvin epäsopiva ihastus flirttas mun kanssa ensimmäistä kertaa 😳🤯. Ei voi olla sattuma.
 
vierailija
Pace yourself for me
I said maybe, baby, please
But I just don't know now (baby, baby)
When all I wanna do is try

Melkoinen biisi ja K hiukset taakse vedettyä "treffi lookissa" (elämänsä) ratissa

Aww
Oi kiitos tarkat tarhurit! Haluun niin uskoa tähän viestiin. Vaikka K ei oo ollut yhtä hienovarainen tai monikerroksinen piiloviesteissä kuin B, ehkä tämä biisi sykähdytti jotain ja B on ollut mielessä.

Shippailusta on joka tapauksessa tullu pitkästä aikaa mukavaa, olipa totta tai ei, koska joka tapauksessa puoli ruokaa on tää yhteinen hehkuttelu.
 
vierailija
Tarot-mammalle sellainen toivomus, että tee luenta siitä, mitä silloin viisujen finaalin jälkeen oikein tapahtui. Mulla on semmoinen tunne, että jotain siellä on käynyt. Se koko Bojanin lentosekoilu, puhelin jäi jonkun muun maan (no minkähän maan.... ei kyllä ikinä arvata) delegaation tavaroihin, Käärijän olotila ja habitus kun pääsi Suomeen jne.
 
vierailija
Kyllä meitä hulluja taas yllytetään tolla K:n tarinalla. Ihan tuli se juhannusficin alku mieleen - toivottavasti K tai sen lähipiiri ei kuitenkaan käy lukemassa ficcejä

Toi biisi on myös oiva valinta sanoituksineen.
Lisäksi jokin Jokereiden biiseistä muistuttaa mua tosta Killersin kappaleesta, en vain saa päähäni, mikä niistä.
Miten en ole tällaisestakaan kappaleesta tiennyt aiemmin. Tämähän on tosi kiva. Nuo sanat😄en kuitenkaan suostu nyt K:n huijattavaksi.
 
vierailija
Tarot mamma täällä taas On tullut näköjään useampi kommentti minun suuntaan poissa ollessani joten vastaan niihin yhdellä kertaa.

Ekaksi tuolle joka sanoi että twitterissä olisi ehkä tarkempaa tietoa Bojanin syntymäajasta yms ja haluanko tehdä tarkemman tähtikartan sen perusteella. Jos tuollaista tietoa jostain löytyy niin laittakaa tänne vaan linkkiä, voin kyllä toiveesta tehdä tarkemminkin astrologisen tarkastelun.

Toisena kyseltiin, että haluanko tehdä Tarot luennan kaksikon tunteista toisia kohtaan, mikä heitä kiinnostaa toisessa yms. Voin tehdä tällaisen luennan, älkää suotta ajatelko että vaivaisitte minua näillä pyynnöillä. Joskus luentojen tekemisessä saattaa vähän kestää töiden yms takia, mutta ei ollenkaa ole minun vaivaamista tehdä tällaisia ehdotuksia. Kyseessä kuitenkin on pitkäaikainen harrastukseni josta nautin ja on vain mukava kuulla että siitä on tässä tapauksessa ollut hyötyä tai apua muillekin.

Sitten oli vikana noi kysymykset Jeren tyttöystävästä. Jos / kun teen Jeren tunteista luentoja niin tietysti kerron myös niistä korteista joissa gf voi tulla esiin. Niitä ei vaan ole tähän mennessä tullut, siksi en ole henkilöä pahemmin ottanut puheeksi. Mutta en aio tehdä mitään erillistä luentaa Jerestä ja gf. Tähän on gf yksityisyyden lisäksi hyvin käytännöllinen syy - minulla ei ole mitään kosketuspintaa tähän ihmiseen, joten luennan tekeminen hänestä olisi hyvin arveluttavaa enkä rehellisesti luottaisi sellaiseen itsekään. Esim netissä olevat Tarot lukijat, jotka muka pystyy tekemään luentoja ihmisille joita he ei edes näe tai kuule heidän ääntä on minun mielestäni huijareita. En siis tunne tietenkään myöskään J tai B mutta julkisina henkilöinä voin käyttää esim heidän videoita saadakseni heihin kosketuspintaa. Ja luentojen ajan soitan heidän kummankin musiikkiaan aina taustalla. Toivottavasti nämä toivat selvyyttä, kysyä saa lisää jos jäi jotain mielenpäälle
Pakko kysyä, auttaako se sitten sun luennassa jos kuuntelet samalla K tai B musiikkia? Vai onko se vaan sun tapa? Ehkä outo kysymys mutta pakko oli päästä kysäsemään kun itse olen tällanen tylsä tiede - ihminen niin kiinnostaa :D
 
vierailija
Tarot-mammalle sellainen toivomus, että tee luenta siitä, mitä silloin viisujen finaalin jälkeen oikein tapahtui. Mulla on semmoinen tunne, että jotain siellä on käynyt. Se koko Bojanin lentosekoilu, puhelin jäi jonkun muun maan (no minkähän maan.... ei kyllä ikinä arvata) delegaation tavaroihin, Käärijän olotila ja habitus kun pääsi Suomeen jne.
Bojan ei oikeasti myöhästynyt koneesta, vaan oli sukulaistensa luona. Sori, mun ankean realistinen toteamus tähän väliin. Toki viisujen jälkeen on voinut tapahtua jotakin, mutta onko B ja K edes jääneet kaksin missään vaiheessa aamuyötä vai juhlivatko kokoajan porukalla? Noh, ehkä Tarot korttien lukija voi antaa tähän vastauksen.
 
vierailija
Voisiko Jere olla noin perillä Killersin kappaleiden merkityksistä? Uskomatonta, jos hän yrittää niiden avulla antaa lisää shipattavaa vai onko kyse vain sattumasta? Jos ei ole sattuma, niin sitten ei ole kyllä Bojanin Abba valintakaan.
 
vierailija
Aloin googlaamaan ton Killersien biisin taustoja (koska miksi ei), ja ilmeisesti siinä on ihan vaan kyse nuoren miehen vaikeudesta pokata tyttöjä klubeilla.

Muistan jo aikanaan kun biisi ilmestyi, et tosta boyfriend-girlfriend-sanoituksen tarkoitusta mietittiin silloin, mut ilmeisesti siinä ei sit kuitenkaan ois mitään gay-viritystä taustalla.
 
vierailija
Tämä kolahti ja kovaa, varsinkin koska just tämä oli se biisi, jolla mun hyvin epäsopiva ihastus flirttas mun kanssa ensimmäistä kertaa . Ei voi olla sattuma.
Tuo on hauskaa miten välillä tulee synkroniaa mikä tuntuu olevan enemmän kuin sattumaa. Matrix tai universumi tarkoituksella värähtelee tietyllä lailla. Välillä tuntuu, että todellakin everything is connected 😻🌺💚
 
vierailija
Rakastin tuota Killersin biisiä jo kun se ilmestyi ja muistan vieläkin miten tosi äijä työkaveri naureskeli/ivaili biisille miten se on gay. Ja onhan ne sanat aika fluid. Pidin hottina jo silloin.

Aika waga waga on Körtsän tulkinta biisistä mutta ehkä jonkun osan on tajunnut paremmin miksi halusi just tämän postata.

Mulle tämä autokärtsä tällä biisillä on kyllä aivan ficcimatskua, kukapa olisi arvannut. 🔥 Aiemmin olin lähinnä bojanic gardeniin kallellaan mutta uusia sävyjä tulee esiin myös vastaparista...

🌙💜
 
vierailija
Aloin googlaamaan ton Killersien biisin taustoja (koska miksi ei), ja ilmeisesti siinä on ihan vaan kyse nuoren miehen vaikeudesta pokata tyttöjä klubeilla.

Muistan jo aikanaan kun biisi ilmestyi, et tosta boyfriend-girlfriend-sanoituksen tarkoitusta mietittiin silloin, mut ilmeisesti siinä ei sit kuitenkaan ois mitään gay-viritystä taustalla.
Biisissä on silti kivasti sointuvat sanat laivan kannelle soimaan kesäyön kuutamon valossa 🌛🌺💚

Pace yourself for me
I said maybe, baby, please
But I just don't know now (baby, baby)
When all I wanna do is try

Kärtsä ei ole vielä reagoinut Boitsun sulamis kuviin. Toivon että vielä reagoi, kun on reagoinut tuon sagan kuviin ja B on niin hottis noissa 🔥
 
vierailija
Rakastin tuota Killersin biisiä jo kun se ilmestyi ja muistan vieläkin miten tosi äijä työkaveri naureskeli/ivaili biisille miten se on gay. Ja onhan ne sanat aika fluid. Pidin hottina jo silloin.

Aika waga waga on Körtsän tulkinta biisistä mutta ehkä jonkun osan on tajunnut paremmin miksi halusi just tämän postata.

Mulle tämä autokärtsä tällä biisillä on kyllä aivan ficcimatskua, kukapa olisi arvannut. Aiemmin olin lähinnä bojanic gardeniin kallellaan mutta uusia sävyjä tulee esiin myös vastaparista...
Mulla vähän sama tilanne, et K on alkanut tuntumaan kuumalta (B:n ohella, oon enemmän bojanseksuaali edelleen). Viisujen aikaan en oikein vielä lämmennyt mutta keikat ja videot on avartaneet mun näkökulmaa
 
vierailija
Biisissä on silti kivasti sointuvat sanat laivan kannelle soimaan kesäyön kuutamon valossa

Pace yourself for me
I said maybe, baby, please
But I just don't know now (baby, baby)
When all I wanna do is try

Kärtsä ei ole vielä reagoinut Boitsun sulamis kuviin. Toivon että vielä reagoi, kun on reagoinut tuon sagan kuviin ja B on niin hottis noissa
Juu, joku reaktio olis upea saada.
 
vierailija
Onko teillä käsitystä millainen tyyppinä tuo Jan on? Näyttää pelottavalta tai siis sellaiselta etten uskaltaisi lähestyä/ puhua mitään. Ilmeisesti faneille kuitenkin ystävällinen mitä olen ymmärtänyt. Jossain oli että Bojan on intimidating mutta en tiedä miten, paitsi että fanit vaan pakahtuvat ja on kovin jännittävää tavata idoli ekaa kertaa. Muuten en usko että olisi erityisen pelkoa herättävä tapaus. Nače vaikuttaa kivalta tyypiltä. Krisistä tulee itselleni ylimielisin vaikutelma näistä ja Jure on ihan pikkupoika. Se pois lähtenyt Martin oli komea.
 
vierailija
Onko teillä käsitystä millainen tyyppinä tuo Jan on? Näyttää pelottavalta tai siis sellaiselta etten uskaltaisi lähestyä/ puhua mitään. Ilmeisesti faneille kuitenkin ystävällinen mitä olen ymmärtänyt. Jossain oli että Bojan on intimidating mutta en tiedä miten, paitsi että fanit vaan pakahtuvat ja on kovin jännittävää tavata idoli ekaa kertaa. Muuten en usko että olisi erityisen pelkoa herättävä tapaus. Nače vaikuttaa kivalta tyypiltä. Krisistä tulee itselleni ylimielisin vaikutelma näistä ja Jure on ihan pikkupoika. Se pois lähtenyt Martin oli komea.
Mun on kyl vaikea kuvitella B intimidating, kun tuntuu niin kohteliaalta ja avoimelta tyypiltä. Mut toki se tapaaminen itsessään on varmasti jo niin jännittävää, et saattaa mennä pasmat ihan sekaisin.
 

Yhteistyössä