En mäkäön, mutta maksaisin melkein mitä vaan nähdäkseni senMä en tosiaan tiedä mitä tapahtuu jos innostuvatte ottamaan pari lasillista liikaa
Juuri olin tulossa samaa ylianalysoimaan. Mitäs vietteleviä sinkkuja siellä onkaan Kärtsän kiusauksena?
Matti on. mä mietin just tuossa kun katselin Bojania possujunassa, että ONNEKSI siellä on sivistynyt ja hienostunut Matti mukana!! Bojanin ei tarvitse tuntea itseään muiden seurassa varmaan niin vieraalla planeetalla olijaksi, kun K ei ole saatavilla. Siis ennen keikkaa yms hetkissä.Siis toi Matin stoori, Bojanille pinkki puku Laittoi sen tai ei, niin ihan mieletön stoori, Matti on ihan mahtava osa tätä sagaa
Joo jos meno oli jo melkee ilman alkoholia tota ni mitä se on nytEn mäkäön, mutta maksaisin melkein mitä vaan nähdäkseni sen
Ei! Etkö oo kattonut temppareita..Ja hei mikä tää tempparijuttu oli, tunteeko K houkutuksen ja tuli mieleen et ihan ku ois temppareissa....
Veikkaan että Käärijä raahaa sen kotiinsa kävi sitten sille yhelle nimeltämainitsemattomalle se tai ei ni siltä ei kysytäMitenkähän ton Bojanin vielä käy tänään.
Se dialogi menee:Must Bojan oli ihan messillä mukana Are You kommentissa, en tosin saa selvää mitä se vastaa ennen kuin sanoo Are You takas. Mut must Bojan ei oo lainkaan hämmentyny siinä vaan hyvinkin semmonen rennon oloinen
Kyllä minä tiedän tempparit ja tempparikaadot. Mutta kun joku ottaa jonkun asian erityisesti puheeksi niin se pyörii hänen mielessään. Kuten vaikkapa, että tulee tempparit mieleen, kun on kiusauksia vieressä. On tässä keississä kauempaa haettuja piilomerkityksiäkin löydetty.Ei! Etkö oo kattonut temppareita..
Joo kyllä ne ihan kaverimeiningillä vetää. Mahtava kemia yhdessä, mutta kavereina.ne jotka luulee että b katsoo k:tä jollain "ei kaverillisella ilmeellä" ei ole nähneet Bojanin keikkapreesenssiä lavalla muiden bändilaisten kanssa tai ylipäätään sitä flirtin määrää
ToivottavastiVeikkaan että Käärijä raahaa sen kotiinsa kävi sitten sille yhelle nimeltämainitsemattomalle se tai ei ni siltä ei kysytä
Mulla on jotenkin niin hyvä ja lämmin olo. Bojan niin kuuluu tohon porukkaan. Voin kuvitella, että niillä on aivan mahtava meininki odotella tokaa keikkaa <3
Joo niinpä, ihme ettei vielä ole tullut mitään. Mitäs se Reko nyt lomailee kun pitäisi painaa pitkää päivää shipp- markkinoinnin parissa!mä odotan vieläkin jotain Gregorin possujunavitsiä!