vähän juuTuleeko kenellekään muulle Madrid preparty flashbackejä?
Mut tää niistä on kiva: Montako sanaa on lauseessa Minä rakastan sinua?Ah, ihana nähdä elämää täällä ja juhlistaa liputuspäivää yhdessä. T. AP
Samaa mieltä muuten, nää tarkistuskysymykset on vaikeita
Tuli mieleen se video, jossa nää lauloi My heart will go on -biisiä ja miten Bojan lopuksi yllätti K:n takaapäin. Nyt on Käärijällä sellainen ilme, että anna ku mä näytän miten tää tehdään ihan kunnollaToka kuva pari lonkeroa myöhemmin
Ei ei ei ei ei ei,,, enhän mä pääse nukkumaan nyt koko yönä.... Näitä tulee aina vain lisääää!!! Tahtoo lisäää!!!!- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kirjoititko, että come to Finland. With me.Mut tää niistä on kiva: Montako sanaa on lauseessa Minä rakastan sinua?
Just ihan samaa olin tulossa sanomaan. Käärijä loisti lavalla yksinäänkin, mutta Bojanin kanssa vielä moninkertaisesti. Ja toisinpäin. Jotenkin ne vaan saa toisistaan vielä jotkut ihan ekstravaihteet esiin ja sitä on ihanaa seurata. (Saavat toisistaan myös aika kuumat vaihteet esiin, oli se keskinäinen kemia sitten mitä sorttia hyvänsä )Harvoin näkee että joillain on tollanen karisma molemmilla ja noin kova keskinäinen kemia. Jotenkin osuu jonnekin tosi syvälle. Niin ihana huomata ettei se ollut vaan siellä viisukuplassa vaan jatkuu yhä just siitä mihin jäivät. Sielunkumppanukset.
Haluaisin niin tietää, että miten, missä ja kenen aloitteesta kaikesta tästä on sovittu. Ja mikä on improvisoitua. Onko B ollut heti innokkaana kaikkeen valmis kesäleirikaverinsa kanssa?Mietin vaan kun B on ollut niin kiusaantunut kaikista K aiheisista kyselyistä nii mites se luulee tämän jälkeen pääsevänsä niistä eroon xD
sama itekin tässä odotan onko tässä jatkumo kaveri suhteelle vai ihan muulleHaluaisin niin tietää, että miten, missä ja kenen aloitteesta kaikesta tästä on sovittu. Ja mikä on improvisoitua. Onko B ollut heti innokkaana kaikkeen valmis kesäleirikaverinsa kanssa?
Hylkeen adoptioisitHarvoin näkee että joillain on tollanen karisma molemmilla ja noin kova keskinäinen kemia. Jotenkin osuu jonnekin tosi syvälle. Niin ihana huomata ettei se ollut vaan siellä viisukuplassa vaan jatkuu yhä just siitä mihin jäivät. Sielunkumppanukset.
Liian hankalia muutaman lonkun jälkeen XD Helkkari ruveta nyt jotain matikantehtäviä tekemään!Ah, ihana nähdä elämää täällä ja juhlistaa liputuspäivää yhdessä. T. AP
Samaa mieltä muuten, nää tarkistuskysymykset on vaikeita
Sama täälläMun piti mennä nukkumaan jo hetki sitte mut ei vaa pysty ku kattelee näit kaikkii videoita, ja nyg vaa oottelen sitä tokaa keikkaa
Joo veikkaan että sit voi alkaa tapahtuaSiellä bäkkärillä lipitetään viiniä, että saas nähdä kuinka villiksi menee tokalla keikalla.