Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä oliko tuossa joku periaate että haluavat vain yhden tämänteemaisen ketjun ettei suosituissa pyöri useita ja sitä haluavat alleviivata koska jättivät yhden. Todella tympeää vaan poistaa ketjuja tuollatavoin. Ihmiset olisivat voineet keskittyä perennaketjuun.
 
vierailija
Onpa tylsää tuo ketjujen poistelu. Se viimeisimän perennapalsta kuitenkin pysyi minusta varsin asiallisena (ihan viimeisimpiä vaiheita en tosin ehtinyt nähdä ennen ketjun katoamista). En itsekään tykännyt siitä että muratti sotkettiin mukaan mutta ruusuihinhan tuolla lähinnä keskityttiin eikä edes oikeilla nimillä. Voi huokaus.
 
vierailija
Perennaketju oli juuri hyvä ketju, ja ei kyllä mene edelleenkään oikeustajuun miksi mode poisti sen annettuaan sen olla monta päivää rauhassa. Isojen ketjujen poistot tällä tavoin ottaa minua ainakin henkilökohtaisesti päähän hyvin paljon jopa siinä määrin että tekisi boikotoida koko foorumia. Sori avautuminen.
 
vierailija
Ilmeisesti itse aihe on ok, koska alkuperäinen ketju ei ole poistunut ja mitä nyt selasin taaksepäin niin kaikki asiattomat trolliviestitkin ovat siellä tallella. Ehkä syynä on se pitääkin keskustella oikeilla nimillä, koska muuten aiheen moderointi on vaikeaa? En tiedä
 
vierailija
Ihanaa että löysin nyt tänne. Olin sukeltanut niin syvälle ruusun somaan versoiluun ja perentojenhoidon maailmaan että oli pakko käydä vähän jäähyllä (etätöistä toimistolle kun en pystynyt kotona keskittymän töihin milläänXD)
Kun kotiin saavuin niin heti vauvan sivut auki ja...mitä *****. Ketju kadonnut, alkuperäinen pelkkää rikkaruohoa ja myrkkyä. Kun joku vielä kehtas kysästä että onko koku nähnyt tillin kyntövideon niin se riitti. Onneksi ymmärsin vinkkailusta että keskustelu kukoistaa jossain muualla.
Tää puutarhuri on saanut tästä vähän ilon aihetta tähän suorittavaan elämään. Kiitos kun ootte tässä mukana:)
 

Yhteistyössä