Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi noita ketjuja yleensä poistuu? Mielestäni siellä ei ollut mitään asiatonta?
En tajua.
Esim. Rammstein ketjussa ilman mitään oikeita syytteitä vedetään hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Silti sitä ei poisteta mutta tällaiset höppänät puutarhaketjut poistetaan.

Eikö koodikieli ole sallittua (ei tuo nyt mitään todella hankalaselkoista koodikieltä ole tajuta lukea ketjua) vai onko joku mielensäpahoittaja alkanut poistamaan ketjuja vai yrittävätkö jotenkin rajoittaa aiheesta puhumista. Jos yrittää puhua ilman koodikieltä trolliarmeija ja mielensäpahoittajat hyppää kehiin. Ketju on ollut kuitenkin monta päivää, outoa että se poistetaan nyt.
 
vierailija
Selkeesti joku nyt jatkuvasti kyttää et tuleeko uusia ketjuja aiheeseen liittyen ja on heti kärppänä ilmiantamassa. En ymmärrä miten voi hiertää noin pahasti. Kukaan ei kuitenkaan pakota lukemaan ketjuja jotka ei kiinnosta tai jotka ärsyttää.
 
vierailija
Selkeesti joku nyt jatkuvasti kyttää et tuleeko uusia ketjuja aiheeseen liittyen ja on heti kärppänä ilmiantamassa. En ymmärrä miten voi hiertää noin pahasti. Kukaan ei kuitenkaan pakota lukemaan ketjuja jotka ei kiinnosta tai jotka ärsyttää.
Ihmettelen vaan et miksei ne sitte poista tai käy ilmiantamassa tota alkuperäistä fiilistelyketjua?
 
vierailija
Mä taas en välittäis laitella sinne alkuperäiselle ketjulle kun sinne heti hyökkää trollit ja muutenkin siellä mielestäni on puhuttu liian suorasukaisesti ulkopuolisistakin ihmisistä, esim eräästä muratista
 
vierailija
Eikö voitais jatkaa siinä alkuperäisketjussa ja olla välittämättä trolleista sun muista?
Mun puolesta vois kyl kokeilla. Ku mun mielestä ei myöskään oo nyt järkee yrittää taas tehä uutta ketjua sinne, ku noin helposti menee poistoon. Tai ainakaan heti tänää ei kannata tehä uutta, voihan sitä myöhemmin kokeilla. Helpointa tietenki ois et trollit (ainaki pahimmat) pysyis alkuperäsestä pois, ni vois höpötellä ja unelmoida siellä :D
 
vierailija
Mun puolesta vois kyl kokeilla. Ku mun mielestä ei myöskään oo nyt järkee yrittää taas tehä uutta ketjua sinne, ku noin helposti menee poistoon. Tai ainakaan heti tänää ei kannata tehä uutta, voihan sitä myöhemmin kokeilla. Helpointa tietenki ois et trollit (ainaki pahimmat) pysyis alkuperäsestä pois, ni vois höpötellä ja unelmoida siellä
Trollit on varmaan poistaneetkin ketjut.
 
vierailija
Mun puolesta vois kyl kokeilla. Ku mun mielestä ei myöskään oo nyt järkee yrittää taas tehä uutta ketjua sinne, ku noin helposti menee poistoon. Tai ainakaan heti tänää ei kannata tehä uutta, voihan sitä myöhemmin kokeilla. Helpointa tietenki ois et trollit (ainaki pahimmat) pysyis alkuperäsestä pois, ni vois höpötellä ja unelmoida siellä
Voishan sitä keksiä uuden teeman ketjun vielä joskus kun antaa tilanne rauhoittua joka ei liity puutarhaan mitenkään. Veikkaan että innokas mode vetää joka ketjun kyllä matalaksi.
 
vierailija
Selkeesti joku nyt jatkuvasti kyttää et tuleeko uusia ketjuja aiheeseen liittyen ja on heti kärppänä ilmiantamassa. En ymmärrä miten voi hiertää noin pahasti. Kukaan ei kuitenkaan pakota lukemaan ketjuja jotka ei kiinnosta tai jotka ärsyttää.
En kyllä ymmärrä itsekään tällaista kyttäämistä, etenkin koska ketjua yritettiin pitää siistinä.
 
vierailija
Mulla ei oikeestaan enää haittaa, että täällä ei peukkuja. Harmi, että pilaavat toisten kukinnot ja kukoistuksen vs että keskittyisivät omien kiinnostuksenkohteiden hoitamiseen ja haravointiin.
 

Yhteistyössä