Kui sen nyt ottaa.jos et oo alaikästä pannu niin nou hätä
Vaik ois aikuinen ni jos on riski että aikaansaa uusia alaikäisiä...
Kui sen nyt ottaa.jos et oo alaikästä pannu niin nou hätä
Kyllä Kanadaan mahtuu!Kui sen nyt ottaa.
Vaik ois aikuinen ni jos on riski että aikaansaa uusia alaikäisiä...
Huomenta!miksiköhän noi kanukit on lohninu nuin ison maan vaikka selvästikkin mahtuisivat selvästi pienemmällekkin alueelle
Pitäähän sitä luonnonvaroja olla pahanpäivän varalta varastossa. Minullakin on syksyisin perunakellari täynä perunoita. Sitä pitää olla kaukaa viisas.miksiköhän noi kanukit on lohninu nuin ison maan vaikka selvästikkin mahtuisivat selvästi pienemmällekkin alueelle
totta, Suomessa jos joku yrittää etsiä luonnonvaroja niin heti on ituhipit kitisemässä että ei saa etsiä kun siinähän voi käydä niin että jotain sattuu löytymäänPitäähän sitä luonnonvaroja olla pahanpäivän varalta varastossa. Minullakin on syksyisin perunakellari täynä perunoita. Sitä pitää olla kaukaa viisas.
Suomi on muuten tässä asiassa tyhmä.
Kumman varassa Suomen kansan pitäisi tällä hetkellä elää uusiutuvien luonnonvarojen vai uusiutumattomien?totta, Suomessa jos joku yrittää etsiä luonnonvaroja niin heti on ituhipit kitisemässä että ei saa etsiä kun siinähän voi käydä niin että jotain sattuu löytymään
en puhunu mitään kaivosten avaamisesta vaan luonnonvarojen kartoittamisesta kun penättiin sitä, että niitä pitää olla jemmassaKumman varassa Suomen kansan pitäisi tällä hetkellä elää uusiutuvien luonnonvarojen vai uusiutumattomien?
Suomessa on työvoimapula niin miksi pitäisi haalia lisää työpaikkoja avaamalla uusia kaivoksia. Kyllä ne pitäisi jättää tulevien omien sukupolvien käyttöön eikä anneta ulkomaalaisten hyvinvoinnin hyväksi jotka vievät tulot ulkomaille ja omille tuleville sukupolville jää vain luu käteen.
Ennusmerkit näyttävät todella pahalta tässä asiassa Suomen olevan tyhmä.
Kaivokset tuli mieleen kun muutama päivä sitten uutisoitiin, että Suomeen perustettavilla kaivoksilla Eurooppa voisi päästä eroon riippuvuudesta Kiinan kaivanto varoista eli Suomen malmiot palvelis ensisijaisesti muuta eurooppaa eikä ensisijaisesti Suomen kansaa.en puhunu mitään kaivosten avaamisesta vaan luonnonvarojen kartoittamisesta kun penättiin sitä, että niitä pitää olla jemmassa
Norjalaiset on pöljiä kun ne pumppaa öljyjään kun viimestä päivää, se saattaa olla että 20 vuoden päästä se ei enää mene kaupaksi. Jos öljy olis Suomessa niin öljyn annettais olla.
Hyvä kysymys tätä olen itsekin miettinyt. Terveyden ala kyllä kärsii matalasta palkasta verrattuna naapurimaihin siellä on paljon suomalaisia töissä palkan ja parempien työ olojen vuoksi.onko Suomessa oikeesti työvoimapula vai onko pikemminkin pula asiallisen palkan maksajista?
samaten ravintoloissa on pulaa väestä ja huonot liksatHyvä kysymys tätä olen itsekin miettinyt. Terveyden ala kyllä kärsii matalasta palkasta verrattuna naapurimaihin siellä on paljon suomalaisia töissä palkan ja parempien työ olojen vuoksi.
Alakooma näki niitä jo viime kesänä.Kesä!
Pääskynenkin bongattu.
Nyt on mun lemppariaika vuodesta, seuraavat 4 viikkoa.Kesä!
Pääskynenkin bongattu.
Hassua, että luonnon (ja ihmisten) huippuseksikausi on sinun suosikkisi ja minä pidän eniten syksystä....Nyt on mun lemppariaika vuodesta, seuraavat 4 viikkoa.
Se on propakantaa, että keväällä. Kautta vuosituhansien talvimaissa on nähty nälkää keväisin siitä juontaa sanonta huhtikuu kuukausista julmin. Syksyllä kaikki ruoka on tuoretta ja elinvoimaista joka saa hormonit jylläämään. Nälkäisellä on aina ensimmäisenä ruoka mielessä. Kevään nälkäkuukaudet on muokanneet geenejä.Hassua, että luonnon (ja ihmisten) huippuseksikausi on sinun suosikkisi ja minä pidän eniten syksystä....
Päivää
Mitäs tänne? Ootteko terveinä pysyneet?
Minuun iski elämäni pahin flunssa korva/kurkunpäätulehuksineen ja kuumeineen, kovasti yrittää keuhkoihin mennä. Poikaset kiusii puhelimessa melkein päivittäin, että kuulostan ihan vanhalta mummolta.
Leikattu jalka voi hyvin, jätin lastan pois käytöstä jo neljän viikon jälkeen leikkauksesta kun meinas järki lähtee sen paketin kanssa. Nyt vaan olen ignoorannut pienet ja vähän suuremmat säryt ja pakottana itteni lenkille ja venytyksiin joka päivä.
Koiran hommaaminenkin jo mielessä, olen vaan miettinyt että ottasin sen eläinsuojan kautta ja antasin loppuelämän kodin.
Että siin mielessä menee ihan hyvin kyllä itelläni
Nilkka on vielä heikko ja voimaton, senkin takia pitänyt reenata ettei mee entistäkin rimpulaisemmaksi noi kintut.Ihana kuulla sustakin välillä! Ja hyvä, että kinttu alkaa olla kunnossa.
Jotenkin tuntuu, että tää kevät on poikkeuksellisen ärhäköiden flunssa-tautien kevät. Mullekin kun iski poskiontelotulehdus ja tyttärelle liki seitsemänsadan kilsan päässä samaan aikaan. -Oiskohan koronakaranteeni aiheuttanut jonkinlaista vastustuskyvyn katoamista...
Mut pikaisia paranemisia! Ja onnea koiran metsästykseen!