Heipähei
, hyvin varovasti liityn tänne palstalle seurailemaan(piinailemaan) mitä tuleman pittää.
Aikalailla 7 vuotta oon nyt oottanut että musta tulis äiti(haveillu oon iha pienestä asti), eikä vuosiin ollut kumppania kenen kanssa olisi ollut mahdollista yrittää.
Nyt kuitenkin miehen kanssa ollaan oltu 12/21 asti ilman ehkäisyä "tulee jos on tullakseen" mielellä ja koska aikaa on ehtinyt jo mennä kivasti tässä ja yhdynnät on sattunut Flo:n mukaan otollisimmille päiville, bongaan myös limat ja kivut, niin saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin ja kesäkuun alussa olisi sitten eka käynti polilla.
Koko tänä 1,5 vuoden aikana ei oo tullut yhtään haamua eikä ees viivanpaikkaa. Oviksia en oo tikutellu ku on ollu nii selekiät merkit mut ois tarkotus ens kierrosta alottaa kokeilemaan. Joka ikiset menkat on ku puukko rintaan, mut näköjää joku toivo pilikottaa horisontissa
Mulle olisi ensimmäinen ja miehelle kolmas, ensimmäinen yhteinen
Tällä hetkellä ootellaan siis ekaa poliköyntiä ja mää pijän peukkuja että tärppäis täst kierrosta
Nyt siis limoista päätellen ja Flon mukaan DPO3 mut kivuista päätellen DPO0
Ei oo Flo vielä näin pahoin heittänyt mutta kai sitä on ressaamalla sekottanu roppansa.
Mut voi lisätä listaan
hermoilija_ ya 12/21, kp14/23-27, 1. (Miehen 3.) DPO0 tai DPO3