Tyhmänä vielä haluan kysyä, eli se puhjennut on hyvän kokoinen? Itse en tosiaan ymmärrä näistä koista mitään. Jäin miettimään kuitenkin kun oikealla puolella on 6mm ja vasemmalla 6.1, näiden erohan ei ole iso niin onko kuitenkin tämä vasemman puoleinen toisin sanoen pieni? Se puhjennut mahdollistaisi raskauden? Ärripurri kun olen tyhmä ja tietämätön tämän asian kanssa.
Nyt tilanne on kuitenkin se, ettei minulla ole hoitosuhdetta missään. Ovumiassa kävimme sen kerran ja päätimme yrittää letrozolleilla. Tänään se gyne sanoi että haluan varmaan koot tietää ja ilmoittaa ne hoitavalle taholle. Otanko ovumiaan yhteyttä vai mitä ihmettä teen? Vielä olisi kuitenkin odotettava, että päästäisiin kunnalliselle. Voi kun tässä raskautumisessa menee paljon aikaa, olisin ollut niin valmis jäämään jo tänä kesänä töistä pois.
Aivan tosiaan. Aamulla tein clearblue ja siinä oli se haamulainen noin klo 8. Klo 14 pintaan olin gynekologilla ja hän totesi, että ovulaatio olisi päällä. Testiähän en voinut heti kotiin tultua tehtyä, mutta tein liuskan noin klo 17. Sieltä tuli tasa vahvat viivat. Joten olisikohan niin että huomenna olisi dpo 0? Aamulla pitää vielä tehdä yksi clearblue niin saa edes johonkin hymynaaman.