Oli kyllä niin selvä viiva että ei sitä mielikuvituksella tehty. ompa nyt mälsä juttu tuoEiköhän tehnyt vaan mielikuvitus (ja testi) tepposet ja kohti seuraavaa kiertoa on suunnattava. Puhdasta negaa näyttää PC.
Oli kyllä niin selvä viiva että ei sitä mielikuvituksella tehty. ompa nyt mälsä juttu tuoEiköhän tehnyt vaan mielikuvitus (ja testi) tepposet ja kohti seuraavaa kiertoa on suunnattava. Puhdasta negaa näyttää PC.
En oo nyt tehnyt testiä, ja tosiaan ylihuomenna olisi kuukautisten alkamispäivä! Kaikki aiemmin huomaaman raskauteen sopivat oireet on kadonnut ja jotenkin usko siihen että jotain ois meneillään on karissut pois. Samaan aikaan on vähän muita terveyshuolia jotka vie ajatuksia myös toisaalle. :/ Taidan siis testata vasta jos menkat jää tulematta.Mitenkäs piinalistan kärjellä menee? @inkeriini, @lenkkitossut ja @meinaas, onko tänään ollut testipäivä jollain? entäs @Samovaari, ootko tehnyt lisää viivaisia testejä tänään?
Yliopiston apteekin perus ovulaatiotestejä eikä niihin ilmesty mitään kolme vai neljä oon kokeillut eikä mitään reaktioita.Siis eikö niihin tulee mitään viivoja? Vai oliko nää cb:n digitestejä?
Siis ilmestyykö niihin kuitenkin kontrolliviiva?Yliopiston apteekin perus ovulaatiotestejä eikä niihin ilmesty mitään kolme vai neljä oon kokeillut eikä mitään reaktioita.
Negaa testaillut eilen ja tänään, mut menkoist ei oo tietookaan saisivat alkaa nii pääsis uuden kierron pariin.Mitenkäs piinalistan kärjellä menee? @inkeriini, @lenkkitossut ja @meinaas, onko tänään ollut testipäivä jollain? entäs @Samovaari, ootko tehnyt lisää viivaisia testejä tänään?
Ei mitään pysyy täysin valkoisena.Siis ilmestyykö niihin kuitenkin kontrolliviiva?
Voi ei! Voiko reklamoida? Vai oliko niille tapahtunut jotain, että mennyt pilalle? Onpa harmi.Ei mitään pysyy täysin valkoisena.
No joo. Mutta, joko tuli testattua ihan liian aikaisin (kemiallinen) tai sitten on vaan nuo apteekin herkät testit kovia näyttämään haaleita turhia viivoja. Niin tai näin, eteenpäin on suunnattava katse.Oli kyllä niin selvä viiva että ei sitä mielikuvituksella tehty. ompa nyt mälsä juttu tuo
Just mietin että jaksanko reklamoida. Mutta luulen että ovat paleltuneet tms kuljetuksen aikana kun ovat matkanneet melko monta sataa kilometriäVoi ei! Voiko reklamoida? Vai oliko niille tapahtunut jotain, että mennyt pilalle? Onpa harmi.
Miullakin terveyden kanssa haasteita, tutkimukset kyllä menossa. Meinaan testata oletettuna kuukautisten alkamispäivänä, mutta siitäkään en itse asiassa voi ihan varma mikä se on. Tsemppiä sinullekin terveyshuolien kanssa.En oo nyt tehnyt testiä, ja tosiaan ylihuomenna olisi kuukautisten alkamispäivä! Kaikki aiemmin huomaaman raskauteen sopivat oireet on kadonnut ja jotenkin usko siihen että jotain ois meneillään on karissut pois. Samaan aikaan on vähän muita terveyshuolia jotka vie ajatuksia myös toisaalle. :/ Taidan siis testata vasta jos menkat jää tulematta.
Mites muilla?
oisko sittenkin?! voi vitsi, jännää. vaikuttaa lupaavalta!Hmm. Heräsin huonoon oloon. Tein ihan varuilta ennen iltaa vielä yhden PC:n https://aijaa.com/P4aq9A
No sekavaa ainakin!oisko sittenkin?! voi vitsi, jännää. vaikuttaa lupaavalta!