Haaveena vauva 2024

Hei, onko kenelläkään kokemuksia siemennesteanalyysistä? Tutkitaanko siinä vain mahdollisuutta tulla raskaaksi, vai myös asioita, jotka mahdollisesti johtavat keskenmenoon?
Muistelin, että määrä, liikkuvuus, muoto ja vasta-aineet. Piti sitten ihan etsiä tietoa, kun alkoi kiinnostaa. Olemme itse käyneet felicitaksella ja julkisella, tässä felicitaksen sivuilta tietoa https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/lapsettomuustutkimukset/miehen-lapsettomuustutkimukset/siemennesteanalyysi/
 
  • Tykkää
Reactions: malanen
Muistelin, että määrä, liikkuvuus, muoto ja vasta-aineet. Piti sitten ihan etsiä tietoa, kun alkoi kiinnostaa. Olemme itse käyneet felicitaksella ja julkisella, tässä felicitaksen sivuilta tietoa https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/lapsettomuustutkimukset/miehen-lapsettomuustutkimukset/siemennesteanalyysi/
Kiitti. Mä kerkesin jo ottaa yhteyttä yhteen näitä analyysejä tekevään tahoon, ja kuulemma toi testi ei tosiaan anna viitteitä muuhun kuin siihen, miksi ei raskaudu (vaikka siis myös keskenmenot voi olla siemennesteestä johtuvia, mutta siihen ei noilla testeillä vielä pääse käsiksi).
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei, täällä yksi uusi vauvahaaveilija! Yritys alkanut 3/23. Ensimmäinen lapsi olisi toiveissa... Yliopisto-opinnot on vielä menossa, eli sen puolesta ei haittaisi, vaikkei ihan heti tärppäisikään. Juurikin sen takia me ei tietoisesti seurata ovulaatioitakaan. Kuitenkin näissä asioissa voi joskus kestää kauan, (kuten moni täällä varmasti tietääkin), niin päätimme jättää ehkäisyn jo pois. Sydän sanoo, että raskautua saisin vaikka heti, järki sanoo ettei vielä.. saa nähdä kuinka käy! 🤭 Vauvakuume alkaa olla kova 😅
 
No tuli testiajalla, vahvistui toki kuivuttuaan helpommin nähtäväksi tai ainakin kuvattavaksi
Tein toisen merkkisellä herkällä testille hätäpäissäni lounastunnilla toisen - se oli alkuun kokonaan niin punainen, ettei siitä ottanut mitään tolkkua, mutta haamu siinäkin on nähtävissä. Onpahan mitä jännätä vapuksi
onko sulla ollut mitään oireita? Toki kun on dpo8 niin ei varmaan hirveesti mitään ihmeellistä mutta kiinnostaa silti tietää 😆 t:epätoivoinen oireidenkyttäilijä
 
Hei, onko kenelläkään kokemuksia siemennesteanalyysistä? Tutkitaanko siinä vain mahdollisuutta tulla raskaaksi, vai myös asioita, jotka mahdollisesti johtavat keskenmenoon?
Meillä tehtiin vähän aikaa sitten siemennesteanalyysi. Mittasivat siemennesteen tilavuuden, siittiötiheyden, siittiöiden kokonaismäärän, liikkuvuuden sekä mahdolliset siittiövasta-aineet. Ei ollut puhetta mahdollisista vaikutuksista keskenmenoihin, joten sitä en tiedä voisiko syytä löytyä. Toisin sanoen tutkitaan miehen tilanne.
ei vieläkään ku aivan hento viiva ovulastiotestissä ja kiertopäivä 14 tänään. Kattoin clearbluen ovulaatiolaskurilla että se ennustais mulle ovulaatiota vasta perjantaille. On tässä siis vielä toivoa että mulle ylipäätään edes tulee ovulaatio. Onko jollaki kokemusta siitä että ovulaatiota ei tuu joka kierrossa?
Tästä ei kokemusta, mutta toivoa on vielä. Itselläni on ovulaatio tapahtunut hyvin säännöllisesti kierron 16 päivänä suurinpiirtein. Muutama kierto taaksepäin olin jo menettänyt uskon ovulaatioon, mutta tulihan se, mutta vasta kp 23. Joten en olisi vielä huolissaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Jännittäviä aikoja monella! 😊

Oon ite aika varma että ovulaatio ois ollu tänään tai huomenna, mutta tosiaan kolme testiä testattuna eikä yksikään anna mitään tulosta 🙄 että todennäköisesti paleltunut tai muuten pilalla tuo satsi. Eipä siinä mitään, yrityksiä tähän eikä todennäköisesti seuraavaan kiertoon vielä tule, mutta ois ollu kiva etukäteen vähän jäljittää näitä.
 
Jännittäviä aikoja monella!

Oon ite aika varma että ovulaatio ois ollu tänään tai huomenna, mutta tosiaan kolme testiä testattuna eikä yksikään anna mitään tulosta että todennäköisesti paleltunut tai muuten pilalla tuo satsi. Eipä siinä mitään, yrityksiä tähän eikä todennäköisesti seuraavaan kiertoon vielä tule, mutta ois ollu kiva etukäteen vähän jäljittää näitä.
Siis eikö niihin tulee mitään viivoja? Vai oliko nää cb:n digitestejä?
 
Taitaa olla jo dpo17 menossa, testi nega ja menkkoja ei vielä näy. Toivon viestin jälkeen hanojen aukeavan, tai viimeistään yöllä. Miten kroppa voi näin sekaisin olla kun ovulaatiosta jo järkky pitkä aika. Kunpa saisin takaisin säännöllisen tarkan kierron niin elämä olisi helpompaa.
Mä oon kyl ottanut susta selkeästi mallia ku ei uus kierto ala lääkkeiden lopetuksesta huolimatta 🤯 nii kovasti oli uuden kierron oireita ennen keltarauhashormoonin lopetusta, mut nyt ei. On vaan omituisia sukkapuikkokipuja kohdussa 😅
 
Taitaa olla jo dpo17 menossa, testi nega ja menkkoja ei vielä näy. Toivon viestin jälkeen hanojen aukeavan, tai viimeistään yöllä. 😅 Miten kroppa voi näin sekaisin olla kun ovulaatiosta jo järkky pitkä aika. Kunpa saisin takaisin säännöllisen tarkan kierron niin elämä olisi helpompaa. 🙄
Ei vitsit toi on niin ärsyttävää kun menkat myöhästyy noin paljon ja testit vaan negaa.
 
Dpo9 ja niin selvä nega kun ollavoi, edes minä viivalaseineni en löydä minkäänlaista viivanpaikkaa 😔 eikä se siitä muutu kun 4 päivän päästä alkaa menkat. Tässä kohtaa tulee niin typerä olo, kaikkien noiden piinailuiden ja innolla odottamisen jälkeen. Sitä elättelee toiveita että ehkä tää oireettomuus vois olla hyvä merkki, mutta pskanmarjat. No, kohta kuullaan meidän hoitosuunnitelma joten ei muuta kun pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä ☝

Peukut pystyyn kaikille piinailijoille ja teille ketkä odotatte menkkoja alkavaksi 👍👍
 
Dpo 8 nega testattu. Juu tääl ku yli vuosi hilluttu niin aikasta on mutta en pysty olee testaamatta.

Täällä järjetön pyykkishow päällä. Lopetin eilen siivoamisen myöhään illalla ja tänään oikeastaan olis pyykinpesua ja no eteinen ja keittiö jäi imuroimatta eilen. Sen saa hoidettua tässä jossain välissä. On urakka!
 
Dpo9 ja niin selvä nega kun ollavoi, edes minä viivalaseineni en löydä minkäänlaista viivanpaikkaa eikä se siitä muutu kun 4 päivän päästä alkaa menkat. Tässä kohtaa tulee niin typerä olo, kaikkien noiden piinailuiden ja innolla odottamisen jälkeen. Sitä elättelee toiveita että ehkä tää oireettomuus vois olla hyvä merkki, mutta pskanmarjat. No, kohta kuullaan meidän hoitosuunnitelma joten ei muuta kun pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä

Peukut pystyyn kaikille piinailijoille ja teille ketkä odotatte menkkoja alkavaksi
Toi on kyllä niin tuttua siinä vaiheessa kun nega testattu tai menkat alkaa, että miks sitä olikin niin typerä että oletti jotain muuta.. toivottavasti pääsette pian aloittamaan hoidot, mä tuun sit heti perästä👍🏻
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Dpo9 ja niin selvä nega kun ollavoi, edes minä viivalaseineni en löydä minkäänlaista viivanpaikkaa eikä se siitä muutu kun 4 päivän päästä alkaa menkat. Tässä kohtaa tulee niin typerä olo, kaikkien noiden piinailuiden ja innolla odottamisen jälkeen. Sitä elättelee toiveita että ehkä tää oireettomuus vois olla hyvä merkki, mutta pskanmarjat. No, kohta kuullaan meidän hoitosuunnitelma joten ei muuta kun pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä

Peukut pystyyn kaikille piinailijoille ja teille ketkä odotatte menkkoja alkavaksi
nyt ku pääsin tuosta ovulaation testaamisesta niin jo mietiin että mikähän ny olis fiksua sitte noitten raskaustestien kanssa ku lisää stressiä vain jos niitä kovin aikaisin tekee mutta oon kovin hätäinen luonne 🙈 mutta ku liian aikaisin tekee ja jos tulee nega niin sehän ei vielä tarkoita mitään.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

28.4.2023 perjantai

Nimi
Kiertopäivä


@inkeriini kp 29/30
@meinaas kp 27/28-34
@lenkkitossut kp 26/23-27
@pikkuhaave kp 25/33
@haaveillen kp 24/26-30
@Mamiks kp 21/30
@Charppaliini kp 19/26
@Liilja kp 18/28-33
@Yöperhonen-88 kp 18/?
@vauvakuume7 kp 13/?
@ekapikkunen kp 13/?
@Samppa40 kp 9/26-28
@heltsuli kp 8/28-31
@RLiisukka kp 8/28
@Mimerkki kp 7/30
@Cherrymint kp 6/25-27
@Dinaas kp 5/27-33
@minttuni kp 4/26
@ireh kp 3/28-30
@Peanutbuttercup kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@inkeriini DPO 15
@lenkkitossut DPO 14
@meinaas DPO 13
@Samovaari DPO 9
@tiipanen DPO 9
@Mamiks DPO 8
@haaveillen DPO 7
@pikkuhaave DPO 7
@alessiina DPO 4
@ekapikkunen DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä