Haaveena vauva 2024

ei vieläkään ku aivan hento viiva ovulastiotestissä ja kiertopäivä 14 tänään. Kattoin clearbluen ovulaatiolaskurilla että se ennustais mulle ovulaatiota vasta perjantaille. On tässä siis vielä toivoa että mulle ylipäätään edes tulee ovulaatio. Onko jollaki kokemusta siitä että ovulaatiota ei tuu joka kierrossa?
 
ei vieläkään ku aivan hento viiva ovulastiotestissä ja kiertopäivä 14 tänään. Kattoin clearbluen ovulaatiolaskurilla että se ennustais mulle ovulaatiota vasta perjantaille. On tässä siis vielä toivoa että mulle ylipäätään edes tulee ovulaatio. Onko jollaki kokemusta siitä että ovulaatiota ei tuu joka kierrossa?
Mulla ovulaatio kp 16-18, että kuten sanoit, vielä on toivoa että se sieltä tulee 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
vierailija
Meillä haaveissa ensimmäisestä yhteisestä lapsesta, kierukan kävin poistamassa viime viikolla :)

nyt tässä innolla odotellaan milloin nappaa!

Itse ehkä vielä enemmän kun ensimmäisen raskauden kanssa olin yksin odottaja, ja mietin aina minkälaista olisi olla raskaana rakastavan miehen kanssa ja minkälaista se odotusaika olisi.

Haluan kokea sen uudestaan - ja ”oikein” tällä kertaa <3
 
Oon hämmentynyt tästä ihmiskehosta, miten nopeasti se voi toimia 😂 kuukautisia ei ole ollut yli 10 vuoteen ja minua varoiteltiin että voi mennä jopa kuukausia kierukan poiston jälkeen että ne normalisoituu. Tosiaan kierukka poistettiin maanantaina, eilen tuli jotain tuhrua ja nyt näyttäisi olevan sitten KP1. Toki ei se tarkoita että kierto on vielä normaali välttämättä, mutta en osannut odottaa että näin pian 😅
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
DPO 8 ja testiin (herkkä) piirtyy selkeä haalea viiva. Tässä kierrossa ei ole Ovitrellea, joten ei voi olla sen tekosia, mutta onko kuitenkin testin (Apteq) ominaisuus. No, jää nähtäväksi. Edellinen tekemäni ko. testi oli ihan blankko, mutta näiden haamujen kanssa on aina vähän niin ja näin.
Vautsi! 😍 Laita kuvaa meille ihmeteltäväksi? Niitä on aina mukava tutkailla 😊
 
No niin näkyy, mutta enpä nyt nuolaise vielä Tää oli nyt 6. kuukausi keskeytyneen keskenmenon hoidosta, eikä ole tässä välillä ollut viime kuun Ovitrellen tekosia kummempia viivoja, joten vähän nostaa toki toiveita, vaikkei tässä kuussa onnistuisikaan vielä lopullisesti.
Toivotaan parasta, ja viivan vahvistumista 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Samovaari
DPO 8 ja testiin (herkkä) piirtyy selkeä haalea viiva. Tässä kierrossa ei ole Ovitrellea, joten ei voi olla sen tekosia, mutta onko kuitenkin testin (Apteq) ominaisuus. No, jää nähtäväksi. Edellinen tekemäni ko. testi oli ihan blankko, mutta näiden haamujen kanssa on aina vähän niin ja näin.
tuliko tuo testiajalla? 😍 jännää! toivotaan että viivat jatkaa ilmestymistään tulevina päivinä!
 
tuliko tuo testiajalla? jännää! toivotaan että viivat jatkaa ilmestymistään tulevina päivinä!
No tuli testiajalla, vahvistui toki kuivuttuaan helpommin nähtäväksi tai ainakin kuvattavaksi :D
Tein toisen merkkisellä herkällä testille hätäpäissäni lounastunnilla toisen - se oli alkuun kokonaan niin punainen, ettei siitä ottanut mitään tolkkua, mutta haamu siinäkin on nähtävissä. Onpahan mitä jännätä vapuksi :)
 
vierailija
Mikä juttu? Yleensä minulla on säännöllinen kierto 28 päivää (päivällä voi heittää suuntaan tai toiseen). Nyt olisi pitänyt vuodon jo alkaa (kp 32), raskaustesti näyttää negaa. Voisiko olla, että olen kuitenkin raskaana, vaikkei testi sitä näytä? ♥ Vai onko stressi saanut kiertoni muuttumaan pidemmäksi.🤔 Mitä luulette? Olen niin malttamaton!
 
vierailija
Mikä juttu? Yleensä minulla on säännöllinen kierto 28 päivää (päivällä voi heittää suuntaan tai toiseen). Nyt olisi pitänyt vuodon jo alkaa (kp 32), raskaustesti näyttää negaa. Voisiko olla, että olen kuitenkin raskaana, vaikkei testi sitä näytä? Vai onko stressi saanut kiertoni muuttumaan pidemmäksi. Mitä luulette? Olen niin malttamaton!
Lisään vielä, että tiedän, viikon päästähän tämä viimeistään selvinnee... Alan vain olla niin kyllästynyt jatkuvaan odotteluun ja epätietoisuuteen 🙄
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

27.4.2023 torstai

Nimi
Kiertopäivä


@Peanutbuttercup kp 29/28
@inkeriini kp 28/30
@meinaas kp 26/28-34
@lenkkitossut kp 25/23-27
@pikkuhaave kp 24/33
@haaveillen kp 23/26-30
@Mamiks kp 20/30
@Charppaliini kp 18/26
@Liilja kp 17/28-33
@Yöperhonen-88 kp 17/?
@vauvakuume7 kp 12/?
@Samppa40 kp 8/26-28
@heltsuli kp 7/28-31
@RLiisukka kp 7/28
@Mimerkki kp 6/30
@Cherrymint kp 5/25-27
@Dinaas kp 4/27-33
@minttuni kp 3/26
@ireh kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@inkeriini DPO 14
@lenkkitossut DPO 13
@meinaas DPO 12
@Samovaari DPO 8
@tiipanen DPO 8
@Mamiks DPO 7
@haaveillen DPO 6
@pikkuhaave DPO 6
@alessiina DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä