Vahinkoraskaus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pahin pelko kävi toteen, olen raskaana ehkäisystä huolimatta. Positiivisen testin nähtyäni tunsin vain lamauttavaa kauhua. Meillä on kaksi pientä lasta ennestään eikä tukiverkkoa ole käytännössä ollenkaan. Molemmat raskaudet olleet riskiraskauksia ja puolet raskauksista mennyt enemmän tai vähemmän vuodelevossa ja jo ajatus kuukausien makoilusta uudestaan ahdistaa. Keskeytys tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, vaikka ajattelin aina, etten ikinä pystyisi tuhoamaan pienen ihmisenalun elämää.

Toivon vain keskenmenoa, etten itse joutuisi tekemään päätöstä raskauden jatkamisesta tai keskeyttämisestä..
 
vierailija
Pahin pelko kävi toteen, olen raskaana ehkäisystä huolimatta. Positiivisen testin nähtyäni tunsin vain lamauttavaa kauhua. Meillä on kaksi pientä lasta ennestään eikä tukiverkkoa ole käytännössä ollenkaan. Molemmat raskaudet olleet riskiraskauksia ja puolet raskauksista mennyt enemmän tai vähemmän vuodelevossa ja jo ajatus kuukausien makoilusta uudestaan ahdistaa. Keskeytys tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, vaikka ajattelin aina, etten ikinä pystyisi tuhoamaan pienen ihmisenalun elämää.

Toivon vain keskenmenoa, etten itse joutuisi tekemään päätöstä raskauden jatkamisesta tai keskeyttämisestä..
Mitä nopeammin toimit sen parempi kaikille. Abortti tehty vk 6+4.
 
vierailija
Olen sanaton. En ole aiemmin lukenut tällä av-palstalla vastaavasta tapauksesta.
Olen vahinkolapsi. Ikäihmisenä ja yksin eläjänä nautin elämästäni.
Varmasti ap. teet viisaan ratkaisun mikä se sitten onkaan. Olen ehkä maailman suvaitsevaisin ”dementikko”.
 
vierailija
Jos kyse olisi vain lapsesta niin en varmaan harkitsisi keskeytystä, mutta vaikean raskauden läpikäyminen taas uudestaan tuntuu mahdottomalta.

Mies ei edes ajatellut keskeytystä vaihtoehtona.
 

Yhteistyössä