Haaveena vauva 2024

Liityn itse tänne mukaan, en usko et saadaan pienokaista vuodelle 2023. Uusille haluan kertoa hiukan itsestäni. Meillä yritetään ensimmäistä ja miksei myös vanhoille. Ikää itselläni 31 ja puoliso vuoden verran vanhempi. Kummallakaan ei entuudesta lapsia. Itse en erota ovulaatio oireita joten joudun joka kierto tikuttaa. Aamuisin käytän clearblueta ja iltaisin liuskaa jottei varmasti mene ohi. Itse käytän P.C. ja Flo sovellusta ovulaation seuraamisessa, mut liuskoihin silti luotan. Olemme nyt käyneet ovumialla ensikäynnillä ja molemmilla on kaikki niin sanotusti OK. Ultrassa näkyi kuinka munasolu oli irronnut, mutta raskaustestissä ei aamulla ollut haamuakaan kummittelemassa joten lähdetään mitä ilmeisemmin uuteen kierrokseen mukaan. Ovumian lääkäri kirjoitti letrozel reseptin ja ilmeisesti ensi kierrossa aloitan niiden käytön. Saa nähdä mitä ne tuovat tullessaan ja soisiko onni meille jo tirpan.
 
Liityn itse tänne mukaan, en usko et saadaan pienokaista vuodelle 2023. Uusille haluan kertoa hiukan itsestäni. Meillä yritetään ensimmäistä ja miksei myös vanhoille. Ikää itselläni 31 ja puoliso vuoden verran vanhempi. Kummallakaan ei entuudesta lapsia. Itse en erota ovulaatio oireita joten joudun joka kierto tikuttaa. Aamuisin käytän clearblueta ja iltaisin liuskaa jottei varmasti mene ohi. Itse käytän P.C. ja Flo sovellusta ovulaation seuraamisessa, mut liuskoihin silti luotan. Olemme nyt käyneet ovumialla ensikäynnillä ja molemmilla on kaikki niin sanotusti OK. Ultrassa näkyi kuinka munasolu oli irronnut, mutta raskaustestissä ei aamulla ollut haamuakaan kummittelemassa joten lähdetään mitä ilmeisemmin uuteen kierrokseen mukaan. Ovumian lääkäri kirjoitti letrozel reseptin ja ilmeisesti ensi kierrossa aloitan niiden käytön. Saa nähdä mitä ne tuovat tullessaan ja soisiko onni meille jo tirpan.
Tervetuloa mukaan! 😊 Hieno juttu, että kaikki ok, harmi kun varmaan tuuri vain ei ole sitten ollut teidän puolella vielä. Kyllähän nuo liuskat on tarkempia kun sovellus, jos niistä vaan huomaa piikin kohdan. Itse olen ajatellut myös kahdesti päivässä tikuttaa heti alusta alkaen (meillä vasta toukokuussa aloitus). Toivotaan plussatuulia sinnekin 😁
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
@heltsuli tervetuloa 😊 Hienoa, että ootte kuitenkin saaneet jo apua ja jos vielä on joku mahdollisuus, että tästä kierrosta olisikin tärpännyt niin toivotaan vielä sitä!

Mä tilasin pari päivää sitten netistä ovis- ja r-testejä, en edes tiedä miksi, koska otin jotain ihan peruspakkauksia niin olisin varmaan saanut samalla hinnalla ihan kaupasta. Mun kierto on niin tylsässä vaiheessa, että tuli kai pakottava tarve tehdä just sillä hetkellä jotain tähän liittyvää 😅 No, on nyt sitten tarvikkeet tähän kiertoon kunnossa, kunhan saapuvat.
 
Jee, tänne on jo listaa alettu kasaamaan! Mä taidan tulla vasta, kun aletaan yrittämään.

Taas on hel*tin (anteeksi) pitkä kierto, menossa kp 40. Selasin kiertoja taaksepäin, niin 30-40 väliin näyttäisi kaikki menevän. Seuraavasta kierrosta ajattelin ovulaatiota alkaa tikuttamaan, mut mieli tekisi käydä myös gynellä tsekkaamassa että mitä munasarjoille kuuluu. PCOS-diagnoosi minulla siis taustalla on, mutta edellisen raskauden jälkeen on kierrot olleet tasaisempia, kuin ennen raskautta.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Mulla olis se n.4 kk vielä yrityksen aloitukseen, mutta roikun täällä ja jännäilen teidän puolesta. Laskeskelin että toukokuinen 2024 olis sit aikaisintaan mahdollisuus saada. ❤ Kun alettiin yrittämään tuota meidän taaperoa, tärppäsi heti ekasta kierrosta. Nyt en usko että käy samanlaista tuuria. Silti säännöllinen kierto ja ovulaatiot antaa toivoa et vielä toinen yhteinen saataisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
Liityn myös mukaan.

Yk2 starttasi tänään kun aamulla täti tuli käymään 7pv etuajassa...

Olisiko mahdollista saada tänne jotain listaa niin olis helpompi seurata ketkä mukana aktiivisesti? Esimerkiksi Nimimerkki / monesko lapsi toiveissa / yritys aloitettu / plussa saatu?

Omat tietoni Hattaja / 3.lapsi / 3/2023
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

21.3.2023 tiistai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@heltsuli kp 27/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 12

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
Heippa!

Täällä yks varovainen haaveilija. Ensimmäistä ja viimeistä yhteistä tarkoitus alkaa yrittää huhtikuussa. Minulla ennestään kaksi kouluikäistä ja miehellä yksi teini. Varovaisesti katsotaan, onko yhteinen vauva tullakseen, kun mulla jo ikää 35 ja taustalla PCOS ja ylipainoa. Edellisestä raskaudesta kohta 8 vuotta. Minipillerit jätän huhtikuun alussa pois ja jännittää, minkälainen kierto ilmaantuu, kun ennen pahimmillaan ovulaatioiden välissä ollut kuukausiakin. Esikoinen ilmoitti itsestään 10kk jälkeen ja toinen melkein 2v jälkeen.

Lähestytään asiaa sellaisella asenteella, että katsotaan saadaanko ja elämä on hyvää ilmankin. Mitään hoitoja ei lähdetä hakemaan. Tikuttaakaan en aio ainakaan alkuun, kun hakuammuntaa. Gynen tutkimuksissa kävin tällä viikolla ja kertoi ultrassa kaiken näyttävän hyvältä ja hormoonit on aktivoituneet, kun painoa pudonnut.

Mitään vitamiineja ja lisiä en ole vielä aloittanut. Nyt tärkeimpänä täytyy jättää adhd-lääke pois ja se jännittää kovasti, miten vaikuttaa jaksamiseen arjessa. Muita nepsyjä täällä?

Minut saa lisätä listalle, jos joku viitsii.
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

22.3.2023 keskiviikko

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@heltsuli kp 28/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 13

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

22.3.2023 keskiviikko

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@heltsuli kp 28/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 13

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
Heips, siirryn 2023 ketjusta myös tänne.

Olen 28v ja olemme yrittäneet ensimmäistä lasta lähes vuoden verran kunnes saimme tammikuussa diagnoosin, jonka perusteella luomusti raskaaksi tulemisen mahdollisuus on hyvin pieni. Nyt huhtikuussa päästään aloittamaan ICSI-hoidot yksityisellä, joten ihan sekavin ja pelonsekaisin mielin täällä sekä jännittyneenä että innostuneena aloittamassa hoitoja pian:giggle: Saa nähdä kuinka hoidot tepsivät meihin, mutta hyvällä tuurilla saatamme saada vuoden 2024 vauvan :love: 🤞
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Paljonko teillä on gynen käynti yksityisellä maksanut? Ja mikä klinikka? Huutelen tuolta vauva2023 -ketjusta, mut vahvasti epäilen että siirryn tänne parin viikon päästä.
Kävin Gyneko-asemalla ja maksoikohan jotain 235€. Ei sisällä Papaa, kun mulla ei tarvinnut ottaa, mutta se ois ollut lisäksi yli 60€. Suolasta on.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Kiitos. On kyl joo hinnakasta. ‍ Mut toisaalta varmasti sen arvosta jos joku mietityttää ja vauvaa ei kuulu, että saa kuulla näkyykö jotain poikkeava tms.
Joo minä kävin varmistaan, ettei oo polyyppeja tai myoomia, kun kerran on kaavittu polyyppeja pois ja nyt oli vähän oireita. Ei onneksi ollut löydöksiä ja samalla kuulin muutenkin paikkojen voivan hyvin 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Hei ettehän päivittele listaa useampaan kertaan, vaan laittakaa viestillä tiedot niin sen päivän listan päivittäjä voi sitten lisätä ne! Alussa ei ollut niin väliä, mut nyt ku alkaa olla kiertopäiviä yms. nii pysytää sitten mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe ja Korkkeli
Paljonko teillä on gynen käynti yksityisellä maksanut? Ja mikä klinikka? Huutelen tuolta vauva2023 -ketjusta, mut vahvasti epäilen että siirryn tänne parin viikon päästä.
Itse kävin ovumiassa ensikäynnillä ja se ultras siinä samalla ja teki gyne tutkailunsa. Lystille tuli hintaa 214€, (199€ ensikäynti ja 15€ toimistomaksuja).
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

23.3.2023 torstai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@heltsuli kp 29/28-31
@Hattaja kp 3/28
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 14
@Babyhaaveissa DPO 3
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

24.3.2023 perjantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@heltsuli kp 30/28-31
@Hattaja kp 4/28
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 15
@Babyhaaveissa DPO 4
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 

Yhteistyössä