Kiitos, vielä saa muutaman päivän odottaa testailua.@Kyfi
@cordola89
@inkeriini
Tsemppiä piinapäiviin toivottavasti tulee plussia ja @cordola89 hyvä, että saitte postia
Ah mä niin tunnistan tän. Joku pienikin oirehdinta niin heti googlaamassa, muiden kertomuksia. Ja sieltähän aina löytyy, että aina jollain se oire olis viitannut raskauteen.Taas eletään niitä päiviä kun vapaa aika menee googlettaessa "plussanneiden oireet ovulaation jälkeen" kunnes tajuan että mulla on melkein joka kierrossa eri oireet eri aikaan ja kaikki voi viitata tai olla viittaamatta raskauteen. Mutta kun väsyttää niin paljon ettei jaksa tehdä mitään ylimääräistä, mikä pitäisi ajatukset muualla
Vaikka oviksesta vasta kolme päivää, aiemmista kierroista poikkeava runsaampi valkovuoto herättää tietysti toiveita no, osashan tässä pari kiertoa ottaa iisisti, korkea aika jo hössöttääkin..
Hatunnosto kun oot malttanut olla testaamatta!Täällä dpo10 ja oli niin lähellä etten testannut. Mutta sain pinnisteltyä. Aattelin testata su (dpo13), jos maltan sinne asti. Minkään näköisiä tuntemuksia ei kyllä ole, joten oon vähän jo suunnannut katsetta uuteen kiertoon.
Minulla tuo väsymys ollut yleensä raskausoire ja se tullut niin alussa ettei todellakaan testit näytä mitäänTaas eletään niitä päiviä kun vapaa aika menee googlettaessa "plussanneiden oireet ovulaation jälkeen" kunnes tajuan että mulla on melkein joka kierrossa eri oireet eri aikaan ja kaikki voi viitata tai olla viittaamatta raskauteen. Mutta kun väsyttää niin paljon ettei jaksa tehdä mitään ylimääräistä, mikä pitäisi ajatukset muualla
Vaikka oviksesta vasta kolme päivää, aiemmista kierroista poikkeava runsaampi valkovuoto herättää tietysti toiveita no, osashan tässä pari kiertoa ottaa iisisti, korkea aika jo hössöttääkin..
No hei sama täällä Dpo 6 ja oireita ei pitänyt tässä(kään) kierrossa kuulostella eikä googletella mutta…Ah mä niin tunnistan tän. Joku pienikin oirehdinta niin heti googlaamassa, muiden kertomuksia. Ja sieltähän aina löytyy, että aina jollain se oire olis viitannut raskauteen.
Minä kyllä ajaudun joka kierto tähän samaan.No hei sama täällä Dpo 6 ja oireita ei pitänyt tässä(kään) kierrossa kuulostella eikä googletella mutta…
Siis niin minäkin, vaikka aina päätän etten muka mieti koko piinapäiviä ja testaan vasta jos menkat on myöhässäMinä kyllä ajaudun joka kierto tähän samaan.
Minäkin päätän etten testaa silti alkaa jo dpo6 polttelemaan että saa sitten pidettyä vain pari päivää ja tyyliin dpo8-9 alkaa testaaminen vaikka ei edes pitänyt testata.Siis niin minäkin, vaikka aina päätän etten muka mieti koko piinapäiviä ja testaan vasta jos menkat on myöhässä
Näin se menee Tosin viime kierrossa pystyin jotenkin odottamaan jopa dpo 12…Minäkin päätän etten testaa silti alkaa jo dpo6 polttelemaan että saa sitten pidettyä vain pari päivää ja tyyliin dpo8-9 alkaa testaaminen vaikka ei edes pitänyt testata.
Muutamaan kuukauteen kun et jotain tiettyä lue, niin se tuntuu ihan uudelta ketjulta sitten.Kuulostaa kaikki niin tutulle. Ja naurettavintahan kaikessa on se, et joka kuukausi availen niitä samoja keskustelupalstoja ja luen samoja viestejä, koska niitäkään ei oo ihan rajattomasti tarjolla.
Minä en kyllä usko omaan plussaa , mutta toivotaan sulle!@Kyfi toivotaan että nää kosteat kierrot olis meidän puolella
Kiva lukea että moni muukin viihtyy piinapäivillä googlessa mä ainakin kauhean malttamattomana odotan et mitkä on ne mun oireet sitten Kun joskus plussaan.
Minä tuon meidän keskustelun jälkeen otin päiväunet kun olin niin väsynyt ja vesikin närästää. Hyvin sain itselleni kuviteltua oireita... Millon ajattelit testata?Dpo 7 ja nukahtelen pystyyn miten täs malttaa ollaa testaamatta, apuaaaaa
Aattelin sunnuntaina testata, jos siihe asti malttais mielensä rohkenen epäillä kylläMinä tuon meidän keskustelun jälkeen otin päiväunet kun olin niin väsynyt ja vesikin närästää. Hyvin sain itselleni kuviteltua oireita... Millon ajattelit testata?
Itseni tuntien ratkean kanssa viikonloppuna vaikka testit mulle vielä mitään näytä näin aikaisilla päivillä.Aattelin sunnuntaina testata, jos siihe asti malttais mielensä rohkenen epäillä kyllä