Purra tyri vaalitentin!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herranjestas sentään mikä säkättäjä. Ihan onneton ja ponneton tyttöreppana oli täysin väärässä paikassa. Puhui välillä ihan puutaheinää ja vastaili kysymyksiin, joita hänelle ei edes esitetty. Meni välillä sekaisin, ettei olisi osannut takaisin asiaan ilman juontajana.
 
vierailija
Mielestäni Purra pärjäsi parhaiten eilisessä vaalitentissä, vaikka kannatan SDP-johtoista hallitusta, jossa tosin voisi olla Purran persut mieluiten mukana ja kokoomus, kepu, vihreät sekä RKP oppositiossa.
 
vierailija
Isoja puolueita ei kannata äänestää näissä vaaleissa jos haluaa systeemiä muuttaa.
Olet varmaan pelkkä trolli, joka yrittää heikentää persuja ohjaamalla näiden ääniä pienpuolueille, mutta siltä varalta, että oikeasti olet itse pikkupuoluetta äänestämässä, haluan kertoa sinulle sen faktan, että piilevän äänikynnyksen takia yksikään nyt eduskunnan ulkopuolinen puolue ei tule saamaan edustajaa läpi. On hyvin todennäköistä, että myös Liike NYT putoaa eduskunnasta Helsingin vaaliliitosta huolimatta. Pienpuolueelle annettu ääni on valitettavasti hukkaan heitetty ääni kun järkeviä vaaliliittojakaan ei oikein ole.
 
vierailija
Herranjestas sentään mikä säkättäjä. Ihan onneton ja ponneton tyttöreppana oli täysin väärässä paikassa. Puhui välillä ihan puutaheinää ja vastaili kysymyksiin, joita hänelle ei edes esitetty. Meni välillä sekaisin, ettei olisi osannut takaisin asiaan ilman juontajana.
Älä viitsi olla kateellinen, kun itse et todennäköiseti kykene äänestämään persuja vaikka mieli tekis.
 
vierailija
En kyllä tiä ketä äänestän. Inhoan persuja, mutta tuntuu siltä, että kaikki muukin polittiikka on paskaa. No ihan piruuttani äänestän Vasemmistoliittoa.
Hyvä valinta. Kaikkein kauimpana olis Feministinen Puolue, mut ei ne kumminkaan saa ehdokasta läpi, niin vassarit on ihan hyvä vaihtoehto. Kuhan et mitään ryssäntrollia äänestä, niitä siellä on jonkun verran.
 
Laitoin netin kiinni ennen Purran puhetta.
Riikka-kiintiöni on jo täynnä. Ei enää yhtään sekuntia mokomaa tätiä tätilookissaan.
Ja sitten valitetaan, että miehet kiinnittävät liikaa huomiota ulkonäköön.... Haluat, että naispoliitikko näyttää seksikkäältä 25-vuotiaalta (tuotahan Sannakin tavoittelee) :giggle:

Ehdotus Riikalle, seuraavaan keskusteluun räväkästi nuorekkaassa asussa, ei täti-lookia.



 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Äänestääkö joku todella jonkun vaalitentin perusteella ja miten joku esiintyy jossain telkkarissa!!!! Minä äänestän aina asioiden perusteella, en henkilöiden ja harvoin olen joutunut pettymään.
 
Herranjestas sentään mikä säkättäjä. Ihan onneton ja ponneton tyttöreppana oli täysin väärässä paikassa. Puhui välillä ihan puutaheinää ja vastaili kysymyksiin, joita hänelle ei edes esitetty. Meni välillä sekaisin, ettei olisi osannut takaisin asiaan ilman juontajana.
Riikka teki virheen lähtiessään Marinin kanssa sanailemaan ja puhumaan toistensa päälle. Siitä huolimatta Purra on yksi harvoista poliitikoista, joka uskaltaa olla erimieltä, kertoo ja perustelee kantasta ja on selkeä. Samoin on Essayah ja Andersson.
 

Yhteistyössä