No niin. Nyt lähetti miehen tuleva vanha lääkäri sähköpostia, että on tehnyt b lausunnon testosteronin korvaushoidosta. Siis, mä oon monesti kirjoittanut myös siitä että se koskisi myös sitten sitä gonal f ää..että koskeekan se sitä Kans? Eihän mies voi vielä mitään korvaushoitoa aloittaa ja jos pärjäsi ilman niin olisi mielummin ilman, siitä on niin paljon haittaakin. No hän pyysi että ottakaa yhteyttä jos ei saa korvausta. Juu no eiköhän ovumian lääkäri ole ihan yhtä hyvä väsäämään sen lausunnon jos tarvii olla joku eri. Ainakin hänellä on nyt kaikki aineistot ja muut kun oon ahkerasti lähettänyt sähköpostia
Kaiken olen laittanut myös uudelle ovumian lääkärille, ja ihmettelin kuin ei se vastaa mitään ja nyt kun pistin tän viimeisimmän viestin, niin muistin yhtäkkiä ihan kirkkaasti että hän sanoi olevansa tän viikon lomalla kun puhuttiin puhelimessa
hyvä minä.
Noh, onkos teillä kokemuksia että milloin se b lausunto näkyy?
Oletan että tänään on tehty , ei näkynyt Kelassa tai oma kannassa vielä. Oonko ihan hätähousu(oon, tiedän!) ….monta kertaa päivässä päivitän sähköpostia
Kun ei vaan malta odottaa.maanantaina vihdoin päästään sinne melko aamusta.
Varuiksi nyt tänään puuhaillaan jos tehdään se analyysi kans maanantaina. Sitten on hyvä pidättäytymisaika välissä.
Miten tää aika sais kulumaan