V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli siis kyllä pääsisit vedestä itse, jos haluaisit. Haluaisit tulla pelastetuksi... ja antaisit kiitokseksi henkesi pelastuksesta? Voisiko myös näin tapahtua?
Nostaisin naisen vedestä käsivarsilleni, laskisin hellästi alas ja sitten hän pyllistäisi minulle... ja sitten ottaisin palkintoni...
Saanko kysyä strategiset mitat? Fantasian ruokkimista varten vaan... ja minkä ikäinen olitkaan..? Mainitsitko sen joskus jossain ketjussa... muistikuva...
T. metsän...tutkija
Oliko etupeppu karvaton?Olisi mieheni voinut ojentaa pyyhkeen ninulle ettei olisi tarvinnut alasti olla vieraiden miesten edessä.
Oliko etupeppu karvaton?
Oli karvaton muuten mutta oli viikon sänki kun olimme vaelluksella ja piti peseytyä.
Olisi mieheni voinut ojentaa pyyhkeen ninulle ettei olisi tarvinnut alasti olla vieraiden miesten edessä.
Sänki ei ole kovin seksikästä.Karvoitus rokkaa! T. Tero.
Nuoliko se sinua siellä erämaassa kun et päässyt peseytymään kunnolla?Sänki ei ole kovin seksikästä.
Sain vaatteet päälle lopulta ja istuimme iltaa nuotiolla järven rannalla.
Nuoliko se sinua siellä erämaassa kun et päässyt peseytymään kunnolla?
Sänki ei ole kovin seksikästä.
No, karvoitus kuin karvoitus, ei sillä puutteessa niin väliä ole... Tykkään silti.
Pääsikö poikaystäväsi rassaamaan tuhkista?Mitä meinat
Pääsikö poikaystäväsi rassaamaan tuhkista?
Mikä ehkäisy on (oli) käytössä?Ei päässyt piti tyytyä edestä kiltisti kuten muutkin.
Mikä ehkäisy on (oli) käytössä?
Kuppikokosi?Minulla on kierukka ja olen siihen luottanut
Minulla on kierukka ja olen siihen luottanut
Ei, ei, ei... Ei se mitään "paluuta luontoon" ole, jos teeskentelyä käytetään!
Ei se unelmieni nainen tainnutkaan olla.
Minulla on kierukka ja olen siihen luottanut
Jotkut täällä jankuttaa, että elämän tarkoitus on lisääntyminen, mutta ei ilmeisesti sinulla?
Meillä ainakin on seksiä muutenkin kuin pelkästä lisääntymisen tarpeesta.
Kuulostaa himojen tyydyttämiseltä.
Sitähän se paljolti on.
Ei siinä minun puolesta mitään pahaa ole kun kaikki tapahtuu vapaasta tahdosta jokaisen puolesta.