vierailija
Nääh. Himot. Katoavaa.
Tarve tyydyttää ne, ajallista vain.
Ei kestävää.
Hupinsa kullakin...
Tarve tyydyttää ne, ajallista vain.
Ei kestävää.
Hupinsa kullakin...
Olisi mieheni voinut ojentaa pyyhkeen ninulle ettei olisi tarvinnut alasti olla vieraiden miesten edessä.Eli siis kyllä pääsisit vedestä itse, jos haluaisit. Haluaisit tulla pelastetuksi... ja antaisit kiitokseksi henkesi pelastuksesta? Voisiko myös näin tapahtua?
Nostaisin naisen vedestä käsivarsilleni, laskisin hellästi alas ja sitten hän pyllistäisi minulle... ja sitten ottaisin palkintoni...
Saanko kysyä strategiset mitat? Fantasian ruokkimista varten vaan... ja minkä ikäinen olitkaan..? Mainitsitko sen joskus jossain ketjussa... muistikuva...
T. metsän...tutkija
Oliko etupeppu karvaton?Olisi mieheni voinut ojentaa pyyhkeen ninulle ettei olisi tarvinnut alasti olla vieraiden miesten edessä.
Oli karvaton muuten mutta oli viikon sänki kun olimme vaelluksella ja piti peseytyä.Oliko etupeppu karvaton?
Karvoitus rokkaa! T. Tero.Oli karvaton muuten mutta oli viikon sänki kun olimme vaelluksella ja piti peseytyä.
Älä nyt ilonpilaaja viitsi olla...Olisi mieheni voinut ojentaa pyyhkeen ninulle ettei olisi tarvinnut alasti olla vieraiden miesten edessä.
Sänki ei ole kovin seksikästä.Karvoitus rokkaa! T. Tero.
Nuoliko se sinua siellä erämaassa kun et päässyt peseytymään kunnolla?Sänki ei ole kovin seksikästä.
Sain vaatteet päälle lopulta ja istuimme iltaa nuotiolla järven rannalla.
Vaikka ollaan erämaassa niin pääsee siellä peseytymään joka päivä.Nuoliko se sinua siellä erämaassa kun et päässyt peseytymään kunnolla?
No, karvoitus kuin karvoitus, ei sillä puutteessa niin väliä ole... Tykkään silti.Sänki ei ole kovin seksikästä.
Niin on muutkin tykänneet.No, karvoitus kuin karvoitus, ei sillä puutteessa niin väliä ole... Tykkään silti.
Entä #2?Niin on muutkin tykänneet.
Mitä meinatEntä #2?
Pääsikö poikaystäväsi rassaamaan tuhkista?Mitä meinat
Ei päässyt piti tyytyä edestä kiltisti kuten muutkin.Pääsikö poikaystäväsi rassaamaan tuhkista?
Mikä ehkäisy on (oli) käytössä?Ei päässyt piti tyytyä edestä kiltisti kuten muutkin.
Minulla on kierukka ja olen siihen luottanutMikä ehkäisy on (oli) käytössä?
Kuppikokosi?Minulla on kierukka ja olen siihen luottanut
Ei, ei, ei... Ei se mitään "paluuta luontoon" ole, jos teeskentelyä käytetään!Minulla on kierukka ja olen siihen luottanut
Ei, ei, ei... Ei se mitään "paluuta luontoon" ole, jos teeskentelyä käytetään!
Ei se unelmieni nainen tainnutkaan olla.
Jotkut täällä jankuttaa, että elämän tarkoitus on lisääntyminen, mutta ei ilmeisesti sinulla?Minulla on kierukka ja olen siihen luottanut
Meillä ainakin on seksiä muutenkin kuin pelkästä lisääntymisen tarpeesta.Jotkut täällä jankuttaa, että elämän tarkoitus on lisääntyminen, mutta ei ilmeisesti sinulla?
Kuulostaa himojen tyydyttämiseltä.Meillä ainakin on seksiä muutenkin kuin pelkästä lisääntymisen tarpeesta.
Sitähän se paljolti on.Kuulostaa himojen tyydyttämiseltä.
Joku on minun mielestäni kyllä unohtunut.Sitähän se paljolti on.
Ei siinä minun puolesta mitään pahaa ole kun kaikki tapahtuu vapaasta tahdosta jokaisen puolesta.