Voimia! Toivotaan, että menis hyvin.@RLiisukka Kiitos kysymästä! Oon torstaina menossa osastolle, jossa hoidetaan lääkkeellinen tyhjennys. Halusivat sinne kaksosraskauden takia. Toivottavasti myös siitä toipuminen sujuu hyvin, ja nopeasti.
Voimia! Toivotaan, että menis hyvin.@RLiisukka Kiitos kysymästä! Oon torstaina menossa osastolle, jossa hoidetaan lääkkeellinen tyhjennys. Halusivat sinne kaksosraskauden takia. Toivottavasti myös siitä toipuminen sujuu hyvin, ja nopeasti.
Hei kiitos kysymästä, mulla on toipuminen sujunut hyvin. En oo tehnyt raskaustestiä vielä ollenkaan ja ajattelin tehä sen vasta maanantaina, mutta ovulaatio tuli mun mielestä ihan ajallaan kp 13/14! En toki sitäkään testaillut, mutta oireet oli minusta selkeät.Tsemppiä kaikille piinailijoille
sekä uuteen kiertoon joutuneille
Täällä menossa kp 17, reilu 2 viikkoa km:sta. Pientä tiputtelua on ollut silloin tällöin edelleen. Ovistuntemuksia ei ole ollut paitsi toissayönä hetken vihlaisu, mutta en usko, että ovis olis vielä tullut. Tein taas rtestin, plussa aina vain, mutta hiukan oli viimeviikkoista haaleampi. Tein myös ovistestin ja siihen tuli tosi vahva viiva, mutta olettaisin, että reagoi tuohon raskaushormoniin. Ihan turhaa tuo testailu nyt on, mutta kun ei mitään muutakaan voi tehdä. En jaksaisi odottaa, kun ei yhtään voi ennakoida mitään.
Miten teillä muilla @Xelda @ekapikkunen ja @vauvakuume7 on toipuminen sujunut km jälkeen?
Mulla meni 3vk keskenmenosta ennenkuin r-testi oli negatiivinen, vaikkakin verikokeiden mukaan hcg oli jo melko nollissa. Kyllä se siitä pikkuhiljaa haaleneeTsemppiä kaikille piinailijoille
sekä uuteen kiertoon joutuneille
Täällä menossa kp 17, reilu 2 viikkoa km:sta. Pientä tiputtelua on ollut silloin tällöin edelleen. Ovistuntemuksia ei ole ollut paitsi toissayönä hetken vihlaisu, mutta en usko, että ovis olis vielä tullut. Tein taas rtestin, plussa aina vain, mutta hiukan oli viimeviikkoista haaleampi. Tein myös ovistestin ja siihen tuli tosi vahva viiva, mutta olettaisin, että reagoi tuohon raskaushormoniin. Ihan turhaa tuo testailu nyt on, mutta kun ei mitään muutakaan voi tehdä. En jaksaisi odottaa, kun ei yhtään voi ennakoida mitään.
Miten teillä muilla @Xelda @ekapikkunen ja @vauvakuume7 on toipuminen sujunut km jälkeen?
En oo testaillu ovista, joten ei oo tietoa tarkasta ajankohdasta. Mut tosiaan kierto yleensä 28-33 päivää ja nyt mennään kp 29... Kyllä tässä siis hyvinkin on vielä mahdollista saada tulevina päivinä plussa vaikkei vielä selvää näykään.@Liilja voi, onpa jännittävää ! Mikäs dpo sulla on nyt, vai onko tietoa ?
Mies alkoi illalla oksentamaan ja mäkin sain jonkun flunssan. Plääh. Noh, testejä saa alkaa tekemään kuitenkin perjantaina, olispa joku jo kiinnittynyt
Kiitos!Hei kiitos kysymästä, mulla on toipuminen sujunut hyvin. En oo tehnyt raskaustestiä vielä ollenkaan ja ajattelin tehä sen vasta maanantaina, mutta ovulaatio tuli mun mielestä ihan ajallaan kp 13/14! En toki sitäkään testaillut, mutta oireet oli minusta selkeät.
Mullakin oli ekan keskenmenon kohdalla raskaustesti tosi pitkään positiivinen, siis kahden viikon jälkeen ainaki vielä ihan selkeä. Onko sulla ollu kipuja tiputtelun yhteydessä?
Ps. Hyvää naistenpäivää!
Voimia huomiselle!@RLiisukka Kiitos kysymästä! Oon torstaina menossa osastolle, jossa hoidetaan lääkkeellinen tyhjennys. Halusivat sinne kaksosraskauden takia. Toivottavasti myös siitä toipuminen sujuu hyvin, ja nopeasti.
Kp 11 on aika hyvä tolla kierron pituudella, oletuksena et ovis on n.14-16 sitten. Sanoisin et just kp 10-13 välillä menisin ite. Silloin näkee follikkelin ja limakalvon paksuuden. Toki myös hieman oviksen jälkeen näkee limiksen ja keltarauhasen joten sekin on ihan hyvä vaihtoehto.Missä kiertopäivän vaiheissa yleensä ultrataan jos halutaan tsekata limistä ja munasolun kokoa? Jos kierto sen 29-30 päivää? Tässä mietin etukäteen Oisko mahdollista ultrata mulla, jos menkat alkaa niinkuin pitää niin mulla olis silloin kp11.
No täällä menkkatuntemuksia jo ollut alavatsalla ja kuppi keitettynä, perjantaille pitäis alkaa. Nyt ei ollu niin monena päivänä tiputtelua.
Testi oli nega taas nyt dpo13.
Hyvää naistenpäivää ihanat kanssayrittäjät olkoon tämä vuosi se kun mahdollisimman moni ja mielummin kaikki saisivat sen toisen viivan testiin
Täällä on pysynyt mieli rauhallisena. Mutta myös mulla on nyt ollut pari kertaa voimakkaita tuntemuksia vasemmalla alhaalla, melkeinpä kivun tunnetta. On joko kp 7 tai 8 ja jotenkin sellainen fiilis että ovis tulee aikaisin tässä kierrossa. Saa nähdä!Kuinka täällä oireillaan alkukierrosta en muista että koskaan olisi ollut kummoisia tuntemuksia, mutta nyt kp1-6 jomottanut vasemmalle joka päivä enemmän ja vähemmän. Kummallista myös se että eilen ja toissapäivänä purskahdin itkuun aivan olemattomista asioista mieskin kysyi että mistä tuli paha mieli, no se itketti kahta kauheammin kun en tiennyt yleensä oon saanut elää alkukierron ilman tuntemuksia ja tunnemylläköitä, mutta nyt jostain syystä hormonit heittää häränpyllyä