Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Tää on vaan niin tyhmä, ja nyt mä yritän saada päästä pois "hypa, hypa..."
Voi kuule, tää on helppo taski!
Kuunnellaas tää:

Tää on vaan niin tyhmä, ja nyt mä yritän saada päästä pois "hypa, hypa..."
Voi kuule, tää on helppo taski!
Kuunnellaas tää:

• Haha
Reactions: Echo
vierailija
Moro murut
Sairasloma jatkuu vielä helmikuun loppuun asti. Tänään kävin kyssin kuntoutustutkimuspolilla. Nukkumiset on ihan peffallaan,ei oikein jaksa mitään. Kauppareissut ja iisit kotityöt väsyttää ihan totaalisesti.
Kohta olis päivällisen aika,grillimakkaraa juustolla ja salaattia pitäis vääntää. Viimeiset Joulun herkut syöty.
Käy kurkkaamassa täällä:

www.healingseeds.net

Tässähän tuntee olonsa vallan suosituksi.🥳 Naapuriyrityksen kaukoidän ihme Jooseppi kiikutti taas minulle kalaa. Sain tällä kertaa lahjaksi fileroitua siikaa!!!🥰
Lapset saavat syödä iltasella siis paistettua fisua.🤗 Vähän heittää vuorisuolaa ja tirskauttaa sitruunamehua suuressa määrässä gheetä paistetun fileen päälle niin eipä siinä muuta tarvita. On rapsakka päältä ja mehevä sisältä.😋

Voisi ajatella, että kun käy useampia vieraita ja kaikille toki pitää tehdä autokierros ympäri saaren ja parhaimpiin nähtävyyksiin ni ois tylsää.

Vaan ei! Keli vaikuttaa tosi paljon! Jos tomnen mäntymetsä on kauniilla säällä vähän tylsä koska se on ihan ko ois Hossassa niin tilanne muuttuu täysin kun on sumuista. Ei moisia sumuja suomessa kesällä ainakaan ole. -Tosin se tosiaan saattaa olla pilvi eikä sumua...

Ja jos sumukelillä ajelee saaren läpi ei näe oikeastaan mitään. Mut auringolla... voi huimauksen määrää ja sitä miten kauas ja piiiiiiitkälle, (myös alas) näkyykään.

Kyl tää on niitä kohteita minne ei kannata vain viikon reissuun lähteä. Minimi-matka-aika ehdottomasti kymmenen päivää ja niistä ainakin kolmeksi täytyy vuokrata auto.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä