Pessimisti ei pety Optimistille voi käydä toisin...Olen kyllä seurannut tilannetta.
Älä nyt kovasti hermostu vaikka tästä minun mielestä maailman viisaimmasta ihmisestä tulee jotakin sinun mielestä odottamatonta.
Pessimisti ei pety Optimistille voi käydä toisin...Olen kyllä seurannut tilannetta.
Älä nyt kovasti hermostu vaikka tästä minun mielestä maailman viisaimmasta ihmisestä tulee jotakin sinun mielestä odottamatonta.
Sitten hän on muuttunut…?Algoma on aika woke.
En ole lanttiakaan laittanut minkään puolesta.Pessimisti ei pety Optimistille voi käydä toisin...
Kyllä sä aina puolustat homoutta, kun sen harjoittamista kritisoidaan.Ei, kui?
Mä taas muistan ketjuja kristinuskosta jossa tuli selkeästi ilmi, että Algoma kannattaa miehen ja naisen välistä romanttista suhdetta.Kyllä sä aina puolustat homoutta, kun sen harjoittamista kritisoidaan.
"4 sormea osottaa itseen ja 1 vastapuoleen" ja sit varmaan varpaatkin sojottaa....
Siis oikeastaan kaikessa mitä JT kannattaa, olet samaa mieltä.
Echo on sitä mieltä - eeeeen minä!!!Ei, kui?
Ok, Echo on usein “mieltä”.Echo on sitä mieltä - eeeeen minä!!!
*snitsaa*
Niin, on eri asia kunnioittaa ja rakastaa jotakuta, mutta olla hyväksymättä hänen tekojaan.Mä taas muistan ketjuja kristinuskosta jossa tuli selkeästi ilmi, että Algoma kannattaa miehen ja naisen välistä romanttista suhdetta.
Mutta ei edellä mainittu kuitenkaan poislue sellaista vaihtoehtoa, että kunnioittaa ihmistä sellaisena kuin hän on, oli hän homo tai ei.
Voi Musti sua.Hyvä kun tunnustit.
mää olin alikessu ja meidän yksikössä oli kolme koksua, kaks niistä oli mr laten tapasia kunnon miehiä ja vain yksi oli lusmu joka ei itte viittinyt edes yrittääTuo nyt on katkeran B -luokan ”miehen” onneton yleistys.
Minähän olin enimmäkseen lomilla RUKin jälkeen Mutta kertauksissa olin kuin Tuntemattoman vänskä Koskela joukkueelleni. Arvostettiin kyllä, toimin niinkuin olisin itse toivonut esimiesteni toimivan. Inhimillisesti, reilusti ja ilman turhia nipotuksia.
Aivan. Mutta, me ollaan mun mielestä turhankin jyrkkiä tai jopa törkeitä välillä. Ei meistä kumpikaan puhuisi omasta lapsesta niin pahasti jos he innostuisivat samasta sukupuolesta. Luulen, että monet eivät pidä meidän tyylistä.Niin, on eri asia kunnioittaa ja rakastaa jotakuta, mutta olla hyväksymättä hänen tekojaan.
Ja se ei tarkoita sitä, etteikö se kritisoija suorittais myös itsetutkiskelua, eikä hän nosta itseään muiden yläpuolelle. Mutta sekään ei tarkoita sitä, että kaikkien muiden touhut pitäis pitää terveenä ja normaalina.
Lepo vaan kruuttimää olin alikessu ja meidän yksikössä oli kolme koksua, kaks niistä oli mr laten tapasia kunnon miehiä ja vain yksi oli lusmu joka ei itte viittinyt edes yrittää
oli vissiin jonku skapparin sukulaisoika niin sai sillä olla ku ellunkanat
mulla on ikää jo sen verran että tuskin enää pyydetään kertaamaan mutta jos niin käy niin lupaan tehdä hunööriäLepo vaan kruutti
Ei olis tullut mieleenkään käskeä ketään koristamaan polkujen vieriä mukulakivillä, jos tyyppi on vastusteleva ja erilainen käytökseltään. Puhumalla asiat pitää selvittää.
Tuu nykäisemään hihasta jos ollaan samoissa kertauksissa tänä vuonna. Ylimääräistä rautaa mahtunee vielä sinunkin kauluslaattaan, vai? Voi suositella
Ollaan näköjään ihan eri murrealueilta, koska piti oikein googlettaa mitä skappari tarkoittaa. Meillä päin ne on aina olleet kapiaisia tai kapitulantteja. Tai jopa yhdessä käymässäni mestassa nimellä ”stammisar”.
Kanada ei ole USA ja jollain JP:llä ei todellakaan ole mitään mahdollisuuksia päästä politiikassa eteenpäin. Viimeisenä niittinä tosiaan Putin-sympatiat.Eikä Jordanista tule pääministeriä. Lissu, ota joskus ees realiteetit haltuun. Tuo on samaa kuin Yatzka julisti Trumpista tulee pressa ja hän jäädyttää pedofiilien varat ja laittaa ne linnaan...