Kremlin epätoivo kasvaa - Putin on nolattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sälittää nuo ukrainalaiset, joutuvat melkoiseen lihamyllyyn. Ties monennesko mobilisaatio jo kyseessä. Mitkä ovat todelliset määrät ukrainalaisissa murhatuissa?
Onko lännen tarkoituksena kaataa kaikki ukrainalaiset ja asuttaa Ukraina länsimaisilla ihmisillä?

Suomalaisiakin kaatuu rintamalla, onko näistä mitään lukuja?

Länsipuolella Valkovenäjällä on Venäjän joukkoja ja Puolassa Usan joukkoja. Toivottavasti tilanne ei eskaloidu suoraan Usan ja Venäjän väliseksi sodaksi.

Venäjä saa koko ajan uusia liittolaisia. Etelä-Amerikka lähti Venäjän kelkkaan. Jännää politiikkaa Usalta, että eivät ole pitäneet suhteita yllä Etelä-Amerikkaan. Suurin osa maailman väestöstä on Venäjän kelkassa.

Maailma jakautuu nyt. Yksinapaisuudesta tulee historiaa.
Myös WEF saa vaihtoehdon, tätä asiaa en pidä ollenkaan huonona.

Sälittää nuo ukrainalaiset, joutuvat melkoiseen lihamyllyyn. Ties monennesko mobilisaatio jo kyseessä. Mitkä ovat todelliset määrät ukrainalaisissa murhatuissa?
Onko lännen tarkoituksena kaataa kaikki ukrainalaiset ja asuttaa Ukraina länsimaisilla ihmisillä?

Suomalaisiakin kaatuu rintamalla, onko näistä mitään lukuja?

Länsipuolella Valkovenäjällä on Venäjän joukkoja ja Puolassa Usan joukkoja. Toivottavasti tilanne ei eskaloidu suoraan Usan ja Venäjän väliseksi sodaksi.

Venäjä saa koko ajan uusia liittolaisia. Etelä-Amerikka lähti Venäjän kelkkaan. Jännää politiikkaa Usalta, että eivät ole pitäneet suhteita yllä Etelä-Amerikkaan. Suurin osa maailman väestöstä on Venäjän kelkassa.

Maailma jakautuu nyt. Yksinapaisuudesta tulee historiaa.
Myös WEF saa vaihtoehdon, tätä asiaa en pidä ollenkaan huonona.

Suomalaisista suurin osa on lännen kelkassa, mutta hyvä että löytyy porukkaa myös idän kelkkaan.

Lissu sanoo ”Suurin osa maailman väestöstä on Venäjän kelkassa.”

Mutta kun ne eivät ole ihan naapurissa kaikki, mutta kaikki ovat onnettomia kehitysmaita 😂

Että silleen. Venäjä on jo lähes polvillaan sivistymaiden lyömininä 👍

• Haha
Reactions: Lispetti
Siis onko se sun nuoruuden ex sekoittanut sun pään niin pahasti, että oot ihan täysin Venäjän pauloissa? Vai miten ihmeessä voi olla noin puusilmäinen itä-fanituksessa? Ei vaan tajua.

Valtamediassa on muuten jonkun verran juttuja myös ns. "toiselta kantilta". Usein on kerrottu, että ei se Ukrainan sota pelkkää Venäjän alamäkeä ole. On myäs kerrottu ukrainalaisten toimista. Se ei muuta tosiasiaa, että Venäjä hyökkäsi.

• Tykkää
  • Vau!
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Suomalaisista suurin osa on lännen kelkassa, mutta hyvä että löytyy porukkaa myös idän kelkkaan.
Molemmissa kelkoissa on hyvää ja huonoa.

Itsekin kuulun toki lännen kelkkaan mutta olen huolissani lännen moraalin rappeutumisesta.
Meidän tulisi välillä pysähtyä miettimään mitkä ne lännen prioriteetit olivat. Siis olivat. Nykymedia tulisi purkaa ja perustaa kansalaiset priorisoiva media, näin diktaattorit ”asiantuntijoineen” eivät sanelisi meille miten me voimme elää (lisäten heidän valtaa).

Valtamedia on tässä ihan ykkösasemassa.

Siis onko se sun nuoruuden ex sekoittanut sun pään niin pahasti, että oot ihan täysin Venäjän pauloissa? Vai miten ihmeessä voi olla noin puusilmäinen itä-fanituksessa? Ei vaan tajua.

Valtamediassa on muuten jonkun verran juttuja myös ns. "toiselta kantilta". Usein on kerrottu, että ei se Ukrainan sota pelkkää Venäjän alamäkeä ole. On myäs kerrottu ukrainalaisten toimista. Se ei muuta tosiasiaa, että Venäjä hyökkäsi.
Millä tavoin olen Venäjän pauloissa?

Lyttäämällä Ukrainan ja ukrainalaiset. Kaikki kunnon suomalaiset täällä on tuon havainneet

olen eri hlö
Olen tuonut esiin Ukrainan tekemiä virheitä ja Usan osallisuutta tähän konfliktiin.

Olen melko ylpeä suomalainen ja luonnollisesti puolustan suomalaisia. Saatan lytätä Venäjää/Ukrainaa tai vaikka Kiinaa ja Pohjois-Koreaa jos niin haluan.

Yritän myös herätellä keskustelua huolesta jota koen siitä, että lännen moraalin rapistumisen voi käytännössä jo ihan nähdä.
Länsimedia ohjaa kansalaisia diktatuuriin.
Voima on kansalaisissa, ei muutamassa päättäjässä. Tämä tulisi ymmärtää, eikä vähätellä itseään uskomalla sokeasti ”asiantuntijoihin” tai tekemällä kuten ”asiantuntijat” käskevät.

ei venäjän kelkassa ole kyllä mitään hyvää
Jos kerran on näin niin miksi esim. matkustat tai olet matkustanut Venäjään?

Itse koen, että Venäjässä on hyviä normaaleja ihmisiä kuten täälläkin ja Venäjä on maailmankuulu kulttuuristaan: kirjallisuus, musiikki, taide, baletti, arkkitehtuuri jne. Ei näitä asioita ikinä paineta unholaan! Sellaista on turha edes räknäillä.

Itsekin matkustelen ja nautin olostani erilaisissa kulttuureissa.
Erilainen kulttuuri on ok niin kauan kun pysyvät omissa maissaan, eivätkä tunge Suomeen. Tämä on minun näkemys asiasta.

Ukraina ja Venäjä ovat ihan yksi ja sama kulttuuri. Ukraina vähemmän kehittynyt tosin, Ukraina on unohdetuin vanha neuvostomaa.

Jos kerran on näin niin miksi esim. matkustat tai olet matkustanut Venäjään?

Itse koen, että Venäjässä on hyviä normaaleja ihmisiä kuten täälläkin ja Venäjä on maailmankuulu kulttuuristaan: kirjallisuus, musiikki, taide, baletti, arkkitehtuuri jne. Ei näitä asioita ikinä paineta unholaan! Sellaista on turha edes räknäillä.

Itsekin matkustelen ja nautin olostani erilaisissa kulttuureissa.
Erilainen kulttuuri on ok niin kauan kun pysyvät omissa maissaan, eivätkä tunge Suomeen. Tämä on minun näkemys asiasta.

Ukraina ja Venäjä ovat ihan yksi ja sama kulttuuri. Ukraina vähemmän kehittynyt tosin, Ukraina on unohdetuin vanha neuvostomaa.
2 kertaa olen ollut työantajan määräämällä reissulla ja kerran kattomassa esiisien kotikylää

kaikki muu oli aika lailla sontaa mutta maaseudulla oli mukavia ihmisiä (ei olleet etnisiä venäläisiä)

no ei oikiein ja olihan se silmiä avaavaa nähdä omin silmin se rappio
Kirjoittelit aika lailla eri tavalla aikaisemmin.
Suosittelit hyvää ruokapaikkaa Pietarissa ja jokiristeilyä yms.🤔

Ymmärrän kyllä, että tilanne on muuttunut ja tunteet myllää, mutta ei se poista hyviä asioita Venäjässä, ja ne ovat siellä edelleen vaikka Venäjää kuinka vihataan.

Kirjoittelit aika lailla eri tavalla aikaisemmin.
Suosittelit hyvää ruokapaikkaa Pietarissa ja jokiristeilyä yms.🤔

Ymmärrän kyllä, että tilanne on muuttunut ja tunteet myllää, mutta ei se poista hyviä asioita Venäjässä, ka ne ovat siellä edelleen vaikka Venäjää kuinka vihataan.
pietarin ydinkeskusta on kieltämättä hieno mutta kun mennään kilometri pari syrjään niin slummi alkaa

ei sileltä venäjältä lähdetä ihan tosta vaan, pitäisi löytää sieltä hankitulle omaisuudelle ostaja joka haluaa ja pystyy maksamaan käyvän hinnan länsivaluutassa laillisesti

se ei näissä oloissa välttis onnistu vaikka olis myyntihousut jalassa

Yhteistyössä