Hyvää Ystävänpäivää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se ettei sinulla ole ystäviä johtuu siitä että olet niin toksinen ihminen. Sellaisen läheisyydestä ainoa oikea vaihtoehto on pakeneminen
Etkä voi mitään koska sinulla kyseessä on parantumaton persoonallisuushäiriö, sairaalloinen viha on kokoajan päällimmäisenä tunteena
Tuo ei pidä täysin paikkaansa. En ole niin paha kuin ehkä tuosta tekstistä voisi päätellä. En vaan itse jaksa ihmisiä ja kun ei mee mihinkään eikä tapaa ketään, niin eipä ne muutkaan jaksa koko aikaa sinuun pitää yhteyttä. Ja kun yhteydet vähenee, niitä on koko ajan vaikeampi palauttaa takaisin. Ja miksi palauttaisi kun ei kumminkaan jaksa antaa mitään takas.

No onneksi viihdyn töissä ja siellä on kivoja ihmisiä.
 
9MM
Mikä sen orkesterin nimi oli?
Mä oon lukenut artikkelin mut en muista kyl jos tarkoitat sitä joka soitti siellä laivan kannella? Pakko sen verta entisaikojen rikkaita. Ne vain otti kuoleman vastaan konjakki lasin äärellä ja ottivat hatun päästä ja haukkoivat viimeisen kerran ilmaa. Nykyään miehet monisss maissa on heti ensimmäisinä rynnimässä pois vaarasta. Mut siitä on väitelty et oliko oikean titanicin viimeinen biisi god to three
 
vierailija
Mä oon lukenut artikkelin mut en muista kyl jos tarkoitat sitä joka soitti siellä laivan kannella? Pakko sen verta entisaikojen rikkaita. Ne vain otti kuoleman vastaan konjakki lasin äärellä ja ottivat hatun päästä ja haukkoivat viimeisen kerran ilmaa. Nykyään miehet monisss maissa on heti ensimmäisinä rynnimässä pois vaarasta. Mut siitä on väitelty et oliko oikean titanicin viimeinen biisi god to three
 
vierailija
Hyvää ystävänpäivää. Ite just ostin lipun titanic leffaan oli kympin. Taitaa olla pariskuntia täynnä itte meen yksin. En oo koskaan kattonut 3d versiona ja en tiiä tykkäänkö niistä laseista. Aurinkolaseista en pidä ku tykkään nähdä värikkäänä maailman.

oliko tuosta mitään?
 
vierailija
Hyvää Ystävänpäivää takautuvasti teille kaikille!

Mä oikeestaan vihaan suurinta osaa teistä, mutta mulla ei ole muutakaan. Oikeita ystäviä ei oo ollut sen jälkeen kun muutin pois persulandiasta (paskakylä hevonvitunperseessä). En kestänyt sitä nurkkakuntaista persupaskaa mutta en ole sopeutunut myöskään tähän Helsingin menoon.
Mutta et halua uskoa et pahoinvointisi johtuu siitä ympäristöstä?
 
vierailija
Mä oon lukenut artikkelin mut en muista kyl jos tarkoitat sitä joka soitti siellä laivan kannella? Pakko sen verta entisaikojen rikkaita. Ne vain otti kuoleman vastaan konjakki lasin äärellä ja ottivat hatun päästä ja haukkoivat viimeisen kerran ilmaa. Nykyään miehet monisss maissa on heti ensimmäisinä rynnimässä pois vaarasta. Mut siitä on väitelty et oliko oikean titanicin viimeinen biisi god to three
Matti Wuori on kirjoittanut kirjan "Tiranicin kansituolit"
 
vierailija

Yhteistyössä