Hyvää Ystävänpäivää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
niimpä, mutta arki koittaa teillekki

ainaski toivon niin
Mutta nyt varttuneena ja ehkä jopa viisaampana kuin vaikka 20 v sitten, sitä tietää ja ymmärtää paljon paremmin elämästä ja yhteiselosta?

Toivon ettei arki sanan varsinaisessa merkityksessä koita meille koskaan. Se kuulostaa todella niin tylsältä. Olkoon jokainen päivä yhteisessä tulevaisuudessamme Annien kanssa mitä Suurin Juhlapäivä 🍡🍧🍦🍭🥂🍾⚽🏸⛷⛸🛷🏊🏼‍♀️🚣
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Se Corvette ilmeisesti haaveissa. Aika korkealle arvioit "markkina-arvosi"...
Nääh, osta mielummin Astoni.
Oon kasvanut aikuiseksi.😂

Tosipuheissa…on tarjottu kalliimpaakin kuin vain yks vaivainen auto, meinaan talo!🤷‍♀️
En luonnollisesti hyväksynyt yhtäkään lahjaa vaan unohdin koko miehen.

Kyllä teillä miehillä on rankkaa kun ei teille mitään tuollaisia tarjoilla. Mut nainen vähän antaa pimppua niin saa kaiken.😁
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Nääh, osta mielummin Astoni.
Oon kasvanut aikuiseksi.😂

Tosipuheissa…on tarjottu kalliimpaakin kuin vain yks vaivainen auto, meinaan talo!🤷‍♀️
En luonnollisesti hyväksynyt yhtäkään lahjaa vaan unohdin koko miehen.
Ilmeisesti joko talo tai mies oli täysin homeinen. Mutta ihan hyvä tarjous.
Kyllä teillä miehillä on rankkaa kun ei teille mitään tuollaisia tarjoilla. Mut nainen vähän antaa pimppua niin saa kaiken.😁
Ei ihan.. 😊
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Olin epätarkka. Se "ei ihan" oli vastaus ensimmäiseen lauseeseen (Kyllä teillä miehillä on rankkaa ....)
Mutta en täällä julkisesti asiasta enempää kerro, laitan ehkä yv:n... mutta en sinulle.



Miksi et minulle!!!?🧐

Mikäs mielensäpahoittaja susta on tullut?
Vai menenkö mä jotenkin liian pitkälle mun pikku kiusimisissani.🤷‍♀️

Sain sellaiset vibat, että canceloit mut just vitsin takia!😬
 
MIehenä olen hieman pettynyt siihen, ettei @Echo palstan suklaakuningattarena lahjoittanut meille japanilaista suklaata.
Japanilaisen perinteen mukaan hän olisi saanut kuukauden kuluttua kolminkertaisen määrän takaisin.

 
9MM
Juuh kyllä vähän koin liikutuksen hetkiä leffassa😁. Riviä alhaalla yks nuori tyttö itki äänekkäästi. Toivottovasti herkkyys säilyy. Vieressäkin pikku tytöt pyyhki silmä kulmiaan. Oli aluks hankalaa totutella laseihin ja musta se kuva tuli liian lähelle. Tai sit olin vaan liian lähellä mut tekstit muutti paikkaansa ja oli aluksi hankala seurata eikä se kuva nyt niin mullistava ollu. Mut ach titanicin musa on liikuttavaa. Koitin estää kyunelkanavia virtaamaasta.
Hassua oli nähdä niin paljon junnui et olikohan eka kerta kun näkivät leffan.
 
vierailija
Hyvää Ystävänpäivää takautuvasti teille kaikille!

Mä oikeestaan vihaan suurinta osaa teistä, mutta mulla ei ole muutakaan. Oikeita ystäviä ei oo ollut sen jälkeen kun muutin pois persulandiasta (paskakylä hevonvitunperseessä). En kestänyt sitä nurkkakuntaista persupaskaa mutta en ole sopeutunut myöskään tähän Helsingin menoon.
 
vierailija
Juuh kyllä vähän koin liikutuksen hetkiä leffassa😁. Riviä alhaalla yks nuori tyttö itki äänekkäästi. Toivottovasti herkkyys säilyy. Vieressäkin pikku tytöt pyyhki silmä kulmiaan. Oli aluks hankalaa totutella laseihin ja musta se kuva tuli liian lähelle. Tai sit olin vaan liian lähellä mut tekstit muutti paikkaansa ja oli aluksi hankala seurata eikä se kuva nyt niin mullistava ollu. Mut ach titanicin musa on liikuttavaa. Koitin estää kyunelkanavia virtaamaasta.
Hassua oli nähdä niin paljon junnui et olikohan eka kerta kun näkivät leffan.
Mikä sen orkesterin nimi oli?
 
vierailija
Hyvää Ystävänpäivää takautuvasti teille kaikille!

Mä oikeestaan vihaan suurinta osaa teistä, mutta mulla ei ole muutakaan. Oikeita ystäviä ei oo ollut sen jälkeen kun muutin pois persulandiasta (paskakylä hevonvitunperseessä). En kestänyt sitä nurkkakuntaista persupaskaa mutta en ole sopeutunut myöskään tähän Helsingin menoon.
Se ettei sinulla ole ystäviä johtuu siitä että olet niin toksinen ihminen. Sellaisen läheisyydestä ainoa oikea vaihtoehto on pakeneminen
Etkä voi mitään koska sinulla kyseessä on parantumaton persoonallisuushäiriö, sairaalloinen viha on kokoajan päällimmäisenä tunteena
 

Yhteistyössä