Häh? Tuohan on komediahahmo. Ei sen kuulukaan kiihottaa.Ei taaskaan millään pahalla, mutta tuo ”pallo” on täydessä tällingissä vaikka minimekko & verkkosukat ja korkkarit päällä totaalinen turn-off. Ei kolahda pätkän vertaa meikäläiseen.
Häh? Tuohan on komediahahmo. Ei sen kuulukaan kiihottaa.Ei taaskaan millään pahalla, mutta tuo ”pallo” on täydessä tällingissä vaikka minimekko & verkkosukat ja korkkarit päällä totaalinen turn-off. Ei kolahda pätkän vertaa meikäläiseen.
No ei nyt niin ihmeellistä oo,mä oon 45 v ja silti ei oo ku pari kuukautta aikaa kun viimeksi kysyttiin paperitOn siinä, mutta vilpittömät onnittelut sinulle. Olet kyllä positiivinen poikkeus näillä leveysasteilla syntyneeksi
Nyt et lukenut lyhyttä kommenttianiHäh? Tuohan on komediahahmo. Ei sen kuulukaan kiihottaa.
No...ehkä tän ketjun tarkoitus ei ole kuvata, mistä sä tykkäät, vaan ihmetellä tuota iltis-naista?Nyt et lukenut lyhyttä kommenttiani
En tarkoittanutkaan tuollaisena, vaan jos hän olisi yökerhossa mahdollisimman sexyksi miehennielijäksi tälläytyneenä. Turn-off edelleen.
Laitoit joskus kuviasi tänne, oot kyllä nuorekkaan näköinen emäntä.No ei nyt niin ihmeellistä oo,mä oon 45 v ja silti ei oo ku pari kuukautta aikaa kun viimeksi kysyttiin paperit
Lähes 40 v nainen oli Vaasassa ilmoittanut ihtensä koululaisten iltapäpäiväkerhoon väärällä syntymäajalla ja käynyt siellä kerhossa ja oli viestitellyt ja pyytänyt 10v tyttöä yökylään.Oli myös tytön vanhemmilla laitellut viestejä. Vanhemmat ei onneksi päästänyt tyttöä yöksi. 2020-2021 tapahtui.Mitä ihmettä?
Siis kuka on käynyt iltapäiväkerhoa ja väittänyt olevansa kolmetoistakesäinen?
*ihan pihalla*
Echo: ”Kyllä minä mieleni niin pahoitin” (näpäytyksestä) ja heitti pätemisvaihteen päälleNo...ehkä tän ketjun tarkoitus ei ole kuvata, mistä sä tykkäät, vaan ihmetellä tuota iltis-naista?
Kitillä on nätit kasvot, vaikka lyhyt ja pyöreähkö onkin. Saisi kyllä ihanan luonteensa ja kasvojensa avulla äkkiä miesseuraa ainakin taidepiireistä, jossei jostain 20-30-vuotiaiden baari Ihkusta seuraa löytyisikään.
Vai oliko poliittinen korrektius syynä, että eivät viitsineet sanoa totuutta keisarin vaatteista? Joku "erityisihminen" voi vielä loukkaantua, jos täti ei mukisematta hyväksy hänen kokemustaan maailmasta.Ei hoitotädeillä oikein raksuttanut
Lähes 40 v nainen oli Vaasassa ilmoittanut ihtensä koululaisten iltapäpäiväkerhoon väärällä syntymäajalla ja käynyt siellä kerhossa ja oli viestitellyt ja pyytänyt 10v tyttöä yökylään.Oli myös tytön vanhemmilla laitellut viestejä. Vanhemmat ei onneksi päästänyt tyttöä yöksi. 2020-2021 tapahtui.
Ei liity KitiinSiis tapaus ei mitenkään liity tuohon Kiti Kokkoseen vai mikä onkaan?
Ei sais nopsaan lukaista ketjuja ku sit on pihalla.
Ei tässä mitään pätemistä, vaan olen aina pitänyt Kitin kasvoja kivoina.Echo: ”Kyllä minä mieleni niin pahoitin” (näpäytyksestä) ja heitti pätemisvaihteen päälle
Huom! Tämä on keskustelupalsta. Näytä minulle yksikin ketju, jossa jutut ei lähde rönsyilemään valtameren pohjan ja ulkoavaruuden välillä
En väitäkään etteikö kelpaisi kuppilassa kellekään, jotkut tykkää liikakiloista, itse en.
Se toinen, alempi kuva taitaa olla otettu 20 v ja 20 kg sitten?
Vastasit ihan ohiEi tässä mitään pätemistä, vaan olen aina pitänyt Kitin kasvoja kivoina.
Nuo kuvat on todennäköisesti suht samanikäisinä otettu, sen huomaa ihon iästä, eli ryppyjä saman verran. Alemmassa kuvassa hiustyyli hoikistaa.
*hohhoijjaa, ette te miehet taaskaan tiedä mitään...*
Ei tässä mitään pätemistä, vaan olen aina pitänyt Kitin kasvoja kivoina.
Nuo kuvat on todennäköisesti suht samanikäisinä otettu, sen huomaa ihon iästä, eli ryppyjä saman verran. Alemmassa kuvassa hiustyyli hoikistaa.
*hohhoijjaa, ette te miehet taaskaan tiedä mitään...*
No enkä vastannut. Syytit pätemisestä ja arvelit että toinen kuvista on 20 v.sitten otettu.Vastasit ihan ohi
Joten antaa olla.
Tuskin Echo mieltään pahoitti enkä minäkään nyt vielä, mutta kieltämättä tulee mieleen että minkä helvetin takia minua pitäisi kiinnostaa kuka ketjuun täysin kuulumaton julkisuudessa esiintyvä naishenkilö sinua kiihottaisi tai minkä takia. Tai miksi pitää nimellä ja kuvalla haukkua yhtään ketään. Et taida ihan fiksuimmasta päästä olla sinäkään. Ei millään pahalla.Echo: ”Kyllä minä mieleni niin pahoitin” (näpäytyksestä) ja heitti pätemisvaihteen päälle
Huom! Tämä on keskustelupalsta. Näytä minulle yksikin ketju, jossa jutut ei lähde rönsyilemään valtameren pohjan ja ulkoavaruuden välillä
En väitäkään etteikö kelpaisi kuppilassa kellekään, jotkut tykkää liikakiloista, itse en.
Se toinen, alempi kuva taitaa olla otettu 20 v ja 20 kg sitten?
Ihan kiltin näköinen mummo, lempeä lapsille. Enoni vaimossa oli hieman samaa näköä mummoksi tultuaan. Toki oli pidempi.Kiti:
Siinä sulle mummoja.Ihan kiltin näköinen mummo, lempeä lapsille. Enoni vaimossa oli hieman samaa näköä mummoksi tultuaan. Toki oli pidempi.
Siinä sulle mummoja.
Googletin "asian granny", ja tulikin -heh- hashtagilla #realasiangranny
Mukavan näkösiä kurttunaamoja!
Uskoisin että ovat värjänneet hiuksensa. Mutta joo, ehkä 45-50-vuotiaana tulee useimmille ekat harmaat haivenet.Noi on kyllä suht nuoria vielä ku ei oo valkoisia hiuksia.
Uskoisin että ovat värjänneet hiuksensa. Mutta joo, ehkä 45-50-vuotiaana tulee useimmille ekat harmaat haivenet.
Jos ei ajateltais itämaisia silmiä, niin länsimaisen luokittelun mukaan laittaisin kuvasta vasemmalta katottuna iät:
-vasen 50 v.
-keskimmäinen 55-60 v.
-oikea 60 v.
Taitaa olla tekoparta arvon neidilläTuskin Echo mieltään pahoitti enkä minäkään nyt vielä, mutta kieltämättä tulee mieleen että minkä helvetin takia minua pitäisi kiinnostaa kuka ketjuun täysin kuulumaton julkisuudessa esiintyvä naishenkilö sinua kiihottaisi tai minkä takia. Tai miksi pitää nimellä ja kuvalla haukkua yhtään ketään. Et taida ihan fiksuimmasta päästä olla sinäkään. Ei millään pahalla.
Ja btw ihan heteromies täällä kirjoittelee, että ei tarvitse siitä pillastua. On parta ja kaikki.