Miten tämä on mahdollista? Lähes 40v nainen esitti 13v tyttöä iltapäiväkerhossa

Nyt et lukenut lyhyttä kommenttiani 🙄

En tarkoittanutkaan tuollaisena, vaan jos hän olisi yökerhossa mahdollisimman sexyksi miehennielijäksi tälläytyneenä. Turn-off edelleen.
No...ehkä tän ketjun tarkoitus ei ole kuvata, mistä sä tykkäät, vaan ihmetellä tuota iltis-naista?

Kitillä on nätit kasvot, vaikka lyhyt ja pyöreähkö onkin. Saisi kyllä ihanan luonteensa ja kasvojensa avulla äkkiä miesseuraa ainakin taidepiireistä, jossei jostain 20-30-vuotiaiden baari Ihkusta seuraa löytyisikään.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mitä ihmettä?

Siis kuka on käynyt iltapäiväkerhoa ja väittänyt olevansa kolmetoistakesäinen?

*ihan pihalla*
Lähes 40 v nainen oli Vaasassa ilmoittanut ihtensä koululaisten iltapäpäiväkerhoon väärällä syntymäajalla ja käynyt siellä kerhossa ja oli viestitellyt ja pyytänyt 10v tyttöä yökylään.Oli myös tytön vanhemmilla laitellut viestejä. Vanhemmat ei onneksi päästänyt tyttöä yöksi. 2020-2021 tapahtui.

No...ehkä tän ketjun tarkoitus ei ole kuvata, mistä sä tykkäät, vaan ihmetellä tuota iltis-naista?

Kitillä on nätit kasvot, vaikka lyhyt ja pyöreähkö onkin. Saisi kyllä ihanan luonteensa ja kasvojensa avulla äkkiä miesseuraa ainakin taidepiireistä, jossei jostain 20-30-vuotiaiden baari Ihkusta seuraa löytyisikään.

Echo: ”Kyllä minä mieleni niin pahoitin” (näpäytyksestä) ja heitti pätemisvaihteen päälle 😁

Huom! Tämä on keskustelupalsta. Näytä minulle yksikin ketju, jossa jutut ei lähde rönsyilemään valtameren pohjan ja ulkoavaruuden välillä 😏

En väitäkään etteikö kelpaisi kuppilassa kellekään, jotkut tykkää liikakiloista, itse en.

Se toinen, alempi kuva taitaa olla otettu 20 v ja 20 kg sitten?

Lähes 40 v nainen oli Vaasassa ilmoittanut ihtensä koululaisten iltapäpäiväkerhoon väärällä syntymäajalla ja käynyt siellä kerhossa ja oli viestitellyt ja pyytänyt 10v tyttöä yökylään.Oli myös tytön vanhemmilla laitellut viestejä. Vanhemmat ei onneksi päästänyt tyttöä yöksi. 2020-2021 tapahtui.

Siis tapaus ei mitenkään liity tuohon Kiti Kokkoseen vai mikä onkaan?

Ei sais nopsaan lukaista ketjuja ku sit on pihalla.

Echo: ”Kyllä minä mieleni niin pahoitin” (näpäytyksestä) ja heitti pätemisvaihteen päälle 😁

Huom! Tämä on keskustelupalsta. Näytä minulle yksikin ketju, jossa jutut ei lähde rönsyilemään valtameren pohjan ja ulkoavaruuden välillä 😏

En väitäkään etteikö kelpaisi kuppilassa kellekään, jotkut tykkää liikakiloista, itse en.

Ei tässä mitään pätemistä, vaan olen aina pitänyt Kitin kasvoja kivoina.
Nuo kuvat on todennäköisesti suht samanikäisinä otettu, sen huomaa ihon iästä, eli ryppyjä saman verran. Alemmassa kuvassa hiustyyli hoikistaa.

*hohhoijjaa, ette te miehet taaskaan tiedä mitään...:sneaky:*

Ei tässä mitään pätemistä, vaan olen aina pitänyt Kitin kasvoja kivoina.
Nuo kuvat on todennäköisesti suht samanikäisinä otettu, sen huomaa ihon iästä, eli ryppyjä saman verran. Alemmassa kuvassa hiustyyli hoikistaa.

*hohhoijjaa, ette te miehet taaskaan tiedä mitään...*

Etenkin toi viimeinen lause, JEP!

Mun miehelle alipainoinen nainen on noin kymmenen vuotta nuorempi kuin mitä on ja ylipainoinen saman verran vanhempi.

Ni ja kaikki alle kolmekymppiset on poikia tai tyttöjä vaikka miehelläkin oli jo pari ipanaa siinä iässä...

• Haha
Reactions: Kais ja Echo
vierailija

Tuskin Echo mieltään pahoitti enkä minäkään nyt vielä, mutta kieltämättä tulee mieleen että minkä helvetin takia minua pitäisi kiinnostaa kuka ketjuun täysin kuulumaton julkisuudessa esiintyvä naishenkilö sinua kiihottaisi tai minkä takia. Tai miksi pitää nimellä ja kuvalla haukkua yhtään ketään. Et taida ihan fiksuimmasta päästä olla sinäkään. Ei millään pahalla.

Ja btw ihan heteromies täällä kirjoittelee, että ei tarvitse siitä pillastua. On parta ja kaikki.

Uskoisin että ovat värjänneet hiuksensa. Mutta joo, ehkä 45-50-vuotiaana tulee useimmille ekat harmaat haivenet.

Jos ei ajateltais itämaisia silmiä, niin länsimaisen luokittelun mukaan laittaisin kuvasta vasemmalta katottuna iät:
-vasen 50 v.
-keskimmäinen 55-60 v.
-oikea 60 v.

Mä veikkaan keskimmäisen nuorimmaksi. -Vähiten leuanalusryppyjä.

Jotain 50-65, joku -etenkin ensimmäinen on saattanut värjätä hiuksiaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Tuskin Echo mieltään pahoitti enkä minäkään nyt vielä, mutta kieltämättä tulee mieleen että minkä helvetin takia minua pitäisi kiinnostaa kuka ketjuun täysin kuulumaton julkisuudessa esiintyvä naishenkilö sinua kiihottaisi tai minkä takia. Tai miksi pitää nimellä ja kuvalla haukkua yhtään ketään. Et taida ihan fiksuimmasta päästä olla sinäkään. Ei millään pahalla.

Ja btw ihan heteromies täällä kirjoittelee, että ei tarvitse siitä pillastua. On parta ja kaikki.
Taitaa olla tekoparta arvon neidillä 😆

Rautalangasta jälleen toistoa:

Huom!! Tämä on keskustelupalsta. Näytä minulle yksikin ketju, jossa jutut ei lähde rönsyilemään valtameren pohjan ja ulkoavaruuden välillä 😏

Hyppää yli jos mun rehelliset kommentit on sulle liikaa 🙄 Ja laita Chanelin vitosta korvan taakse, niin mielipahasi ehkä poistuu nopeammin.

Yhteistyössä