Luulen, että kevään mittaan muutama "herätyksen saanut" tulee tuota testaamaan. Uimahallin valvojat tulevat olemaan lakiteknisissä ongelmissa....minä ainaski oon suunnitellu, että rupean kulkemaan uimahallissa naisten puolella
Luulen, että kevään mittaan muutama "herätyksen saanut" tulee tuota testaamaan. Uimahallin valvojat tulevat olemaan lakiteknisissä ongelmissa....minä ainaski oon suunnitellu, että rupean kulkemaan uimahallissa naisten puolella
jos vaan kyylää tissei ja persei niin eihän sitä lueta huonoksi käytökseksi?Njaa,ehkä niitä muutamia pervoja väärinkäytöstä yrittäjää tulee,mutta kun tätit nauraa pikku naperolle ja mummot kyykkyvatkaa,niin eiköhän pervot lähe karkuun. Ja jos käyttäytyy epäasiallisesti naisten pukuhuoneessa/pesuhuoneessa /saunassa,niin eiköhän sellaisen saa poistaa laista huolimatta.
ei kannata ottaa ihan todesta jos varsin vähän veistelläänOikeasti turhaa nillistystä ton lain tiimoilta.
Mun kaveripiiristä ne junteimmat ovat äänekkäimmin kommentoineet sitä vastaan. -Siis sellaiset, joiden mielestä sukupuolta halutaan vaihtaa vain jotta pääsisi tirkistelemään naisten pukuhuoneeseen.
Hei haloo! Miten kukaan voi olla niin typerässä uskossa? MITEN?
Ei kai,ellei tee jottain samal.jos vaan kyylää tissei ja persei niin eihän sitä lueta huonoksi käytökseksi?
Joo en miekään usko tosissaan, että joku viitsisi sen takia vaihtaa sukupuolta.Oikeasti turhaa nillistystä ton lain tiimoilta.
Mun kaveripiiristä ne junteimmat ovat äänekkäimmin kommentoineet sitä vastaan. -Siis sellaiset, joiden mielestä sukupuolta halutaan vaihtaa vain jotta pääsisi tirkistelemään naisten pukuhuoneeseen.
Ihana aamupalaMies heräsi ennen mua js kävi aamulenkillä kaupassa. <3
SamoinHyvää perjantaita kaikille.
Hyvää perjantaita kaikille.
Sinun tarvitsee vain päättää, että sulla ON lapsenlapsia.Ja tämän juhlallisen ilmoituksen myötä identifioidun mummoksi! Minua saa kutsua tästä lähtien ainoastaan mummoksi tai räjähdän!!!
Täytyy laittaa eläkepaperit vetämään!
Jaaaaa, tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että saan nopeammin lapsenlapsia!
Jos osa lapsistani identifioituisi lapsenlapsiksi niin heidät voisi laittaa vaikka naperoliigaan pelaamaan.Sinun tarvitsee vain päättää, että sulla ON lapsenlapsia.
Mun mielestä miehen ja naisen sukupuolten käsitystä pitäisi laventaa, eikä keksiä 1728 eri sukupuolta.Oikeasti turhaa nillistystä ton lain tiimoilta.
Oikeasti turhaa nillistystä ton lain tiimoilta.
Tuskin kukaan vaihtaa sukupuoltaan päästäkseen tirkistelemään.Joo en miekään usko tosissaan, että joku viitsisi sen takia vaihtaa sukupuolta.
Onhan uimahallin työntekijöillä oikeus kysellä henkkarit. Varsinkin kun ostaa sarjalippuja tai vaikka vuosilippua sairauden perusteella tai käyttäessä henk kohtaisia liikuntaetuja. Toisaalta ei täällä ole pukuhuoneitten ovet edes lukossa, omaan kaappiin saa avaimen. Joten kuka tahansa on voinut mennä mille puolelle haluaa, avain ei vaan sovi väärän kaapin lukkoonTuskin kukaan vaihtaa sukupuoltaan päästäkseen tirkistelemään.
Oikea ongelma voi syntyä siitä, ettei sitä juridista sukupuolta missään tarkisteta eikä sitä välttämättä ole edes oikeus tarkistaa. Jotta miehenä pääsee uimahallin naisten puolelle, ei siis tarvitse vaihtaa sukupuolta vaan vain kävellä sinne. Koska uuden translain mukaan mies voi olla naisen näköinen ja nainen miehen näköinen, ei uimahallin henkilökunta voi ulkoisen olemuksen perusteella voi tuota estää. Ja voiko kunnallisen palvelun (uimahalli) käyttäjältä edellyttää sukupuolen juridista todistamista - epäilen vahvasti.
Uskon, että kevään mitaan nähdään siis noita Krutin ehdottamia "kännissä ja läpällä"-kokeiluja, mutta myös tietoisia provosointeja (jotka ehkä videoidaan).
Tuommoisia ääliöitä on varmasti jonkin verran, toivottavasti poistetaan häiriökäyttäytymisestä.Tuskin kukaan vaihtaa sukupuoltaan päästäkseen tirkistelemään.
Oikea ongelma voi syntyä siitä, ettei sitä juridista sukupuolta missään tarkisteta eikä sitä välttämättä ole edes oikeus tarkistaa. Jotta miehenä pääsee uimahallin naisten puolelle, ei siis tarvitse vaihtaa sukupuolta vaan vain kävellä sinne. Koska uuden translain mukaan mies voi olla naisen näköinen ja nainen miehen näköinen, ei uimahallin henkilökunta voi ulkoisen olemuksen perusteella voi tuota estää. Ja voiko kunnallisen palvelun (uimahalli) käyttäjältä edellyttää sukupuolen juridista todistamista - epäilen vahvasti.
Uskon, että kevään mitaan nähdään siis noita Krutin ehdottamia "kännissä ja läpällä"-kokeiluja, mutta myös tietoisia provosointeja (jotka ehkä videoidaan).
Tuskin niitä montaa onMelkein voisi luulla, että kaikkien miesten elämäntehtävä olisi päästä tirkistelemään naisia suihkussa.
Niinpä. Muistaakseni Unisex-vessojenkin pelättiin lisäävän tirkistelyä ja raiskauksia (ja varmaan murhiakin).Tuskin niitä montaa on