Kiitos! Tuntuu mukavalta kun joku täällä ymmärtää saman!
Tämä on valitettavasti asiasta riippumatta vähän joka saralla samoin. Oli kyse ravinnosta, rokotteista tai mistä hyvänsä niin virkamieslähtöisen tiedottamisen/sääntöjen vastainen tieto ja sen kertoja on demonisoitava keinolla millä hyvänsä. Haukutaan hörhöksi ja trolliksi, sheimataan ja leimataan. Tätä koen täällä paljon, mutta olen tuollaiselle teflonia. Mua lähinnä säälittää tällaiset jotka eivät edes halua ajatella tai laajentaa tietämystään.
Jotain on muuttunutkin. Mä huomasin muutoksen 2015 kun kansa jakautui minun elinaikanani eniten.
Puolustellaan asioita missä ei välttämättä ole edes mitään järkeä, tämä herätti minut. Seuraava keissi olikin korona ja sitten sota jne.
Pelko ainakin teettää ihmisessä reaktion mikä laittaa pitäytymään asioissa mitkä ovat tuttuja ja turvallisia. Onhan tässä ollut nyt etenkin viimeaikoina syytä pelkoon isolla määrällä ihmisiä. Ja se, kun ei tiedetä asioista niin turvaudutaan kynsin hampain siihen, jonka olettaa tietävän asioista, eli juuri näihin ”asiantuntijoihin”.
Jos ”asiantuntija” käskisi syödä kilon paskaa niin osa ihmisistä kysyisi että vedänkö kerralla vai osissa.
Älkää pahoittako mieltänne, kyllä minäkin saan välillä käyttää tällaisia ilmaisuja.