Sukulaisiahan jaksaa ihan hienosti kun lähtee aaulla puolentoista tunnin lenkille.
Nyt kahvia naamariin, muut suunnittelevat kävelevänsä rantaan.
Nyt kahvia naamariin, muut suunnittelevat kävelevänsä rantaan.
Tuoksuu turpeelle, aloitin kylvöt.Miltä suomessa näyttää nyt? Tuoksuu? Tuntuu?
Vielä täällä talvi tuoksuu, nyt taivaskin kirkastui. Mustaa on kuin karhun pärzeessä, eli ihan nimeks siellä täällä valkeaa enää.Miltä suomessa näyttää nyt? Tuoksuu? Tuntuu?
Täällä -4. Lunta odotellessa!!!!!mikä ihmeen kevöt, täällä on - 9
huomenna pitäs lauhtua ja alkaa sataa, tietää aurahommiaTäällä -4. Lunta odotellessa!!!!!
Lähteekö metälle matkaan?huomenna pitäs lauhtua ja alkaa sataa, tietää aurahommia
mulla on kans ihan jees vävy
ee oo mehtämiehieLähteekö metälle matkaan?
kappas, sääki oot viä hengisMoikka,pakkasta - 7 ja lunta riittää. Himskatin liukasta on haarakiilan huitteilla. Mä väkersin tännään ite ekaa kertaa mausteisia possu-kasvistäytteisiä dumpling nyyttejä. Hyviä tuli.
Joo,oonha mäkappas, sääki oot viä hengis
Mä tein tätä, tää on niin perus-kanaruoka mutta hyvää. Lempeän makuista.Moikka,pakkasta - 7 ja lunta riittää. Himskatin liukasta on. Mä väkersin tännään ite ekaa kertaa mausteisia possu-kasvistäytteisiä dumpling nyyttejä. Hyviä tuli.
Hyvää onMä tein tätä, tää on niin perus-kanaruoka mutta hyvää. Lempeän makuista.
Maailman paras kanakastike - Resepti
Maailman paras kanakastike-resepti hakusessa? Tässä se klassikkoreseptin ohje, joka on testattu ja hyväksi todettu kotikeittiössä.www.kotikokki.net
Kyllä se talvi vielä iskeeJärvissä jäät vähenee ja himottais venettä viedä vesille. Uusi telttakin odottaa olkkarin lattialla koekäyttöä, kesä tule jo.
Joko on tarvittu karhupumppua?Tääl on muuten vessanpytyssä pienempi ulosmenoaukko mitä suomalaispytyissä.