Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Mut hei kuule onko se ainoo syy vanhenemiselle et solujen määrä vähenee kun tulee ikää enempi?
Eiku telomeerit lyhenee.
Siis mitkä telomeerit?
Ei hitto kävin lukemassa lisää ja pähkäilin sitä jo ennen tuota sun kommenttia. En tiedä mut se yks juttu pitäisi ratkaista et miksi yksi toimii niin ja voidaan ehkäistä telemeerin lyheneminen jos se on mahdollista mut se vaatii tiettyjen meksnismien ratkaisua.
Juu meidän dna:han on ohjelmoitu meidän kuolema valmiiksi, ettei kukaan unohdu tänne.
Niin onhan siinä paljon kysymksiä. Mut yks näyttää et se on mahdollista
 
vierailija
Happiradikaaleja syntyy solun aineenvaihdunnassa aiheuttaen soluvaurioita. Pitää syödä sellaista ruokaa jotka synnyttää vähiten happiradikaaleja. Happi on välttämätön myrkky joka tuhoaa kaiken orgaanisen aineen.
 
9MM
Heippa nyt vähän toiseen aiheeseen mut saako magneetti kuvauksella aina selvän koko kropasta ja jos on syöpää ni se löytyy magneetti kuvilla ilman röntgeniä? Ku aattelin ehdottaa et aina puolenvuoden välein meijän tyttö vois niissä käydä oli aika halpa 280€ vaan. Mut saako sillä magneetti tutkimuksella kaikki selville?
 
Heippa nyt vähän toiseen aiheeseen mut saako magneetti kuvauksella aina selvän koko kropasta ja jos on syöpää ni se löytyy magneetti kuvilla ilman röntgeniä? Ku aattelin ehdottaa et aina puolenvuoden välein meijän tyttö vois niissä käydä oli aika halpa 280€ vaan. Mut saako sillä magneetti tutkimuksella kaikki selville?
Mikä tytöllä on hätänä!!!?😱
 
Heippa nyt vähän toiseen aiheeseen mut saako magneetti kuvauksella aina selvän koko kropasta ja jos on syöpää ni se löytyy magneetti kuvilla ilman röntgeniä? Ku aattelin ehdottaa et aina puolenvuoden välein meijän tyttö vois niissä käydä oli aika halpa 280€ vaan. Mut saako sillä magneetti tutkimuksella kaikki selville?
Koko kropan magneettikuva maksaa taatusti enemmän. Tietokonetomografia olisi varmaan parempi. Mutta mitä järkeä?
 
9MM
Mikä tytöllä on hätänä!!!?
Ei ollu mikään nyt hätänä. Mut mä tajusin et kannan niin isoo huolta tytöstä et onko magneetti tutkimuksesta vaaraa. Ni saadaan ajoissa hoitoa jos jotain ilmenee. Näin mä saan mielen rauhan koska tybykkääni rakastan eniten maanpäällisistä asioista. Joten mulle se on sama se kolmesstaa mitä se maksaa. Mut saako sillä kuvauksella hyvin selville koko kropan tilanteen?
 
Näistä voi saada jotakin ideoita:



 
Ei ollu mikään nyt hätänä. Mut mä tajusin et kannan niin isoo huolta tytöstä et onko magneetti tutkimuksesta vaaraa. Ni saadaan ajoissa hoitoa jos jotain ilmenee. Näin mä saan mielen rauhan koska tybykkääni rakastan eniten maanpäällisistä asioista. Joten mulle se on sama se kolmesstaa mitä se maksaa. Mut saako sillä kuvauksella hyvin selville koko kropan tilanteen?
No onhan se viipalekuvaus kokonaisvaltainen, mutta syöpiä on monenlaisia kuten verisyöpää jne. en tiedä näkyykö ne kuvissa.

Kamalia ajatuksia, oletko viimeaikoina lukenut paljon syövästä jne?
 
vierailija
Hinnasto voimassa 1.1.2023 alkaen.
Hinta sisältää yhden kohteen magneettikuvauksen, röntgenlääkärin lausunnon ja kuvat cd-levyllä tai usb-tikulla.

HINNAT LÄHETTEELLÄ TAI ILMANHinta
Magneettitutkimus 272,00 €
 

Yhteistyössä