Korona-konferenssi lehdistötilaisuus

Nääh ei enään jaksa koronaa. Mut hei kuule onko se ainoo syy vanhenemiselle et solujen määrä vähenee kun tulee ikää enempi?
Ei minua korona kiinnosta vaan valheet. Median/yksittäisten toimittajien ja virkamiesten on kannettava vastuu. Nythän nämä orhanisaatiot ovat vaihtaneet vastuussa olevia äkkisältään isoja määriä, joten joku lista olisi hyvä varmaan tehdä näistä vastuuhenkilöistä jotka olivat h-hetkellä vastuussa.

Kiinnostaa myös nuo rahakytkökset.
 
9MM
Ei minua korona kiinnosta vaan valheet. Median/yksittäisten toimittajien ja virkamiesten on kannettava vastuu. Nythän nämä orhanisaatiot ovat vaihtaneet vastuussa olevia äkkisältään isoja määriä, joten joku lista olisi hyvä varmaan tehdä näistä vastuuhenkilöistä jotka olivat h-hetkellä vastuussa.

Kiinnostaa myös nuo rahakytkökset.
Siis miten vaihtaneet vastuussa olevia äkkiseltään?
 
Siis mitkä telomeerit?
Katsoitko jo videon?

Tässä ketjussa voitaisi keskustella tuosta videosta jos teille sopii.😊

Kaikki ovat toki täynnä koronaa, mutta ei tässä ole kyse koronasta vaan muun muassa rokotehaitoista ja siitä kuinka ihmiset ovat jääneet rokotehaittoineen ihan paitsioon. Heitä on vähätelty ja eristetty - heidät on leimattu rokotevastaisiksi hörhöiksi. Aika karmivaa tuokin.:(
 
Ei hitto kävin lukemassa lisää ja pähkäilin sitä jo ennen tuota sun kommenttia. En tiedä mut se yks juttu pitäisi ratkaista et miksi yksi toimii niin ja voidaan ehkäistä telemeerin lyheneminen jos se on mahdollista mut se vaatii tiettyjen meksnismien ratkaisua.
Tee ihmeessä uusi ketju solujutuille niin ihmetellään yhdessä.
Mä toki tuon esiin paaston vaikutuksista uudistumisessa ja mitä kasvit yms. ja oksalaatit sun muut - mitä ne aiheuttavat ja vanhentavatko ne tosiaan paljon. Sanovat että kasvissyöjöt vanhenevat silmissä - onko tämä tosiaan totta…olisi kiva rägnäillä näitä yhdessä!!!🤗

Kohta lähden reeneihin mutta otan osaa myöhemmin.👍
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tee ihmeessä uusi ketju solujutuille niin ihmetellään yhdessä.
Mä toki tuon esiin paaston vaikutuksista uudistumisessa ja mitä kasvit yms. ja oksalaatit sun muut aiheuttavat - mitä ne aiheuttavat ja vanhentavatko ne tosiaan paljon. Sanovat että kasvissyöjöt vanhenevat silmissä - onko tämä tosiaan totta…olisi kiva rägnäillä näitä yhdessä!!!

Kohta lähden reeneihin mutta otan osaa myöhemmin.
Aijaa kaapattiinko sun ketju. Sehän on ihan normaalia. Kuka voi heittää ensimmäisen kiven?
 
Aijaa kaapattiinko sun ketju. Sehän on ihan normaalia. Kuka voi heittää ensimmäisen kiven?
Ei minua häiritse, tuo solubiologia vaan kiinnostaa niin paljon, että haluaisin keskustelua siitä ihan oman otsikkinsa alle.👍

@9MM ole hyvä.❤


Nyt ei mene rivit hukkaan vaan ne löytyvöt oman otsikkonsa alta.👍
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM

Yhteistyössä