Jotain on!
No onhan se!
Oikeastaan en mitään, paitsi unohdin ottaa foolihappoja. Jätin kyllä henkisesti taka-alalle yrittämisen, edellisen venyneen kierron jälkeen olin niin pettynyt ja ahdistunut. Jotenkin hyväksyin, että ivf-edessä helmikuussa, enkä uskonut että luomuna onnistuisi. Meillä oli kyllä tosi paljon seksiä, koska loma ja ihanasti aikaa, mutta on meillä muutenkin oviksen tuntumassa ollut. Ehkä sit se klisee eli rentous.@Sipiriina Onnea tosi paljon! Aina niin ihanaa, kun pitkään yrittänyt pääsee plussaamaan. Osaatko kertoa, mitä teit toisin tässä plussakierrossa vs edellisiin?
Kyllä tää mun silmään ainakin plussalta näyttää!
En mää oikee tiiä.Mites muut piinailijat, onko millaisia tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoa?
Mulla kp 7 tänään ja oireita tuntuisi olevan, voi toki olla myös lähestyvät kuukautiset / PMS / toiveajattelu. Alavatsalla jomotuksia, repäisykipuja, rintoja aristaa, jäätävä turvotus ja etova olo. Saa nähdä mihin nämä oireet johtaa.
No äläpä muuta! Hirvee hinku olis testata mut jos keskiviikkoon asti malttaisi ite, sillon dpo 10Vitsit miten ihanaa että täällä on plussia tullut! Onnea plussanneille!
Tää oviksen jälkeinen aika tuntuu niin matelevan. Ite testailen varmaan jo ens sunnuntaina kun dpo9, kun malttaiskin odottaa vähän myöhempään ettei tarvis aina arvailla.
Näyttäisi olevan viivanpaikka, kun on tollanen valkonen.Screenshot-2023-01-22-21-35-46-66-6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7 hosted at ImgBB
Image Screenshot-2023-01-22-21-35-46-66-6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7 hosted in ImgBBibb.co
Voisko joku ihana kertoa että mitä ihmettä.. viivanpaikka hohkaa testissä, mut onks toi haamu heti viivanpaikan vieressä oikealla? Tommonen super haalee?