S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Osanottoni, elämäsi on ollut tosi tylsääMiehiä, joiden kanssa olen harrastanut hyvää seksiä: 0 kappaletta. Miehiä, joiden kanssa olen harrastanut huonoa seksiä: 0 kappaletta. Ikää on 32.
Tuo tilanne on ollut vuonna 2016, joten ehkä tilanne on muuttunut.Osanottoni, elämäsi on ollut tosi tylsää
Kertokaapas kuinka monen eri miehen kanssa olette harrastaneet seksiä ja kuinka suuren osalta olette saaneet hyvää seksiä (edes joskus). Itse olen harrastanut seksiä 18 miehen kanssa (Olen 35v). Puolet on yhden illan juttuja. 1 on nykyinen mies ja 2 useampivuotista miesystävää. Hyvää seksiä olen saanut mielestäni kolmelta. Nykyinen mies, toinen ex (tosin harvoin hyvää, usein kännistä kohtuuseksiä) ja yksi festariromanssi oli huikee...
Eli prosentti on 17. Aika alhainen... Kai se on kans miten sen hyvän seksin kokee.
Toivotaan niin mutta ota huomioon että hän oli silloin jo 32! Voihan se olla ettei hän ymmärrä hyvän päälle?Tuo tilanne on ollut vuonna 2016, joten ehkä tilanne on muuttunut.