Miltä miehestä tuntuu kun panettaa?

• Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Panetus on erikoinen tunne sitä on vaiea kuvailla sanoiksi se on ehkä sitä että pitäisi saada tyäntää napakasti seisovä penis pimppiin tunne voi jatkua kokopäivän ja mennä ohi ilman pimppiin panoa.

vierailija
Tuon naisille suunnatun ketjun innoittamana haluan naisena tietää miltä taas miehestä tuntuu kun häntä "panettaa"?

Joillakin kai ihan jopa sattuu se panetus, vai onko se vain kassien tyhjennystarvetta ei välttämättä panetusta?
Miltä tuntuu, ja minkä panetuksen laukaisee?
Mitä teet kun panettaa, pitääkö heti päästä käsihommiin vai rauhoittuuko se sitten itsestään?
Kuinka kauan pitää olla ilman seksiä ennenkuin alkaa tod panettaa?
Auttaako runkkaus panetukseen, vai pitäisikö saada oikeaa naista?

Kertokaa miehet vapaasti panetuksistanne!
En päässy ees isoa vessa-asiaa hoitamaan, ku rupesi haluttamaan. Olin toki just ennen lukenu yhtä sarjakuvaa, jossa oli alaston nainen. Taustalla pitkä aika ilman, että oon saanu purkaa näitä... paineita.

No, siellä vessassa sit teki mieli riisuutua ihan kokonaan ja katsella seisovaa vehjettäni. Vähän siinä spermaakin tuli, mutta en kuitenkaan viitsinyt alkaa runkkaamaan "ihan loppuun asti", koska siitä tulee aina nii hirvee syyllisyys minulle, kauhee painolasti! En pysty elämään sen syyllisyyden kanssa! :(

Eli mieluummin odotan, että saan ihan oikeaa naista.

Toki, kun joudun usein olemaan pitkiäkin aikoja ilman naista (vaikka oon naimisissa!), niin silloin käy välillä niin, että tulee niitä yöllisiä siemensyöksyjä. Ne on siitä inhottavia, että sit o kalsarit ihan sotkussa sen jälkeen, mutta eipähän niihin ainakaan liity samanlaista syyllisyyttä kuin itsetyydytykseen liittyy.

Parasta olisi, jos saisin vaihtelua seksielämään, siis niinku niin, että saisin toista naista ja ilman kondomia tietenkin. Oman naisen kaa ei vaan oikein enää sytytä, vaikka hän aina haluaakin, että laukean ilman kondomia hänen pilluunsa. -T

vierailija
Toki, kun joudun usein olemaan pitkiäkin aikoja ilman naista (vaikka oon naimisissa!), niin silloin käy välillä niin, että tulee niitä yöllisiä siemensyöksyjä. Ne on siitä inhottavia, että sit o kalsarit ihan sotkussa sen jälkeen, mutta eipähän niihin ainakaan liity samanlaista syyllisyyttä kuin itsetyydytykseen liittyy. -T
... ja näin siinä sit tietenkin minulle kävi! Ku en saa naista (en oo saanu pitkään aikaan), ja itsetyydytykseen en lähde, vaikka siihenkin välillä kiusauksia on.

Kurja juttu on, että näistä yöllisistä siemensyöksyistä jää käytännössä aina koko päiväksi inhottava olo alapäähän. Silloinku on saanu naista, sitä oloa ei ole, eikä tule. -T

vierailija
... ja näin siinä sit tietenkin minulle kävi! Ku en saa naista (en oo saanu pitkään aikaan), ja itsetyydytykseen en lähde, vaikka siihenkin välillä kiusauksia on.

Kurja juttu on, että näistä yöllisistä siemensyöksyistä jää käytännössä aina koko päiväksi inhottava olo alapäähän. Silloinku on saanu naista, sitä oloa ei ole, eikä tule. -T
Ihmettelen kun elät kristillisessä aviosuhteessa niin kuinka vaimosi voi kieltäytyä seksistä kanssasi.

vierailija
On ikävää jos joudut kieltäytymään kaikesta.
Joo, niinhän se on.

On aikamoinen ihme, jos edes kerran kuukaudessa saan. Siltä ainakin tuntunut viime kuukaudet...

Luin kerran miehestä, joka sai vuoden aikana vaimoltaan niinkin "harvoin" kuin "vain" 36 kertaa vuodessa (siis noin joka kymmenes päivä), ja sit tyyppi alkoi juomaan sen takia. Minä hyvä jos saan edes kolmasosan tuosta määrästä, enkä siltikään oo kokenut tarvetta ruveta juomaan alkoholittomia vahvempia juomia! Pettymysten käsittelytavat ovat tietty yksilöllisiä, mutta siltikin... -T

vierailija
Luin kerran miehestä, joka sai vuoden aikana vaimoltaan niinkin "harvoin" kuin "vain" 36 kertaa vuodessa (siis noin joka kymmenes päivä), ja sit tyyppi alkoi juomaan sen takia. Minä hyvä jos saan edes kolmasosan tuosta määrästä, enkä siltikään oo kokenut tarvetta ruveta juomaan alkoholittomia vahvempia juomia!
Painajaista tämä on!! :( Toisena yönä peräkkäin tullut yöllinen siemensyöksy on tapahtunut tätä ennen vain kerran elämässäni, ja nyt sen sit tietenkin piti taas saapua; pilaamaan jo toinen päiväni putkeen! Ei tää oo elämää, ku ei naista saa! Ikävä olo alapäässä seuranani tänäänkin, onpas tosi "hauska" kesäloma nyt... :(

Kyllä muija sentään syömistä ja juomista minulle kaupasta ostaa, pitäiskö pyytää tänään tuomaan jotain alkoholipitoista minullekin? -T

vierailija
Hankala sitä on kuvailla. Alkaa tuntumaan että haluaa. Vaimo on oppinut huomaamaan kun minulla naitattaa. Sitten mennään makkariin pikimmiten. Lapset ruokittu yms ensin.

vierailija
... huutanut tuskaansa, eikä lohtua tai tukea juurikaan mistään saa.. -T
Miltä miehestä tuntuu, kun moderaattorit teilaa asiallisia viestejäni, ja uusinkin joutui "tarkastukseen", eli tuskin julkaistaan. Eri ketjuista nyt puhun, mutta teema sivuaa tämän ketjun aihetta. Ei sitä näköjään unelmistaan saa täällä kirjoittaa, ei edes asiallisesti, ja sen sijaan täällä (2+) julkaistaan sanonko-mä-mitä... -T

vierailija
Panetukseen, panemiseen, masturbaatioon ja laukeamiseen on turha sotkea kristinuskoa mukaan. Jos ei ole naista, kenen kanssa harrastaa seksiä, niin sitten se on pakko hoitaa itse. Viikko on ihan maksimi, minkä pystyy elämään ilman hulluksi tulematta ja jos olisi vain intervallilla kerran viikossa useamman viikon ajan, niin ei paikat kestäisi. Eturauhanen ja pallit täyden tuntuisia. Pallit on aremmat iskuillekin täysinä, niin puolet ajasta kuluu niiden varjelemiseen ja toinem puoli siihen että miettii miten laukeaisi.
No, jotta tällaiselta välttyy, niin masturbointia 1-4 päivän välein, ellei pimperoa saa.

vierailija
Jaaa.aa Miltäkö se tuntuu, yksin eläessä ei miltään (sinkkuna ollessa siis). Nykyisin vakaassa parisuhteessa ja tunne tulee aina kun katson naistani, tai sellainen hyvä tunne että juuri tuo tuossa on täysin minun, minä hänen.
Ei se ole varsinainen panetus tunne, vaan sellainen KOKO KEHON täyttävä hyvänolon tunne, kun tietää että juuri hänen viereensä saa päivän päätteeksi käpertyä <3

Se on se kihelmöivä tunne munaskuissa, joka pian saa vallan aivotoiminnasta, aivot sumentuvat ja alkaa etsimään tyydytystä, kaikki ajatukset ovat lopulta seisovassa kovasti jo kivuliaasti jököttävässä kullissa, jolloin sekä järki että kulli seisovat samaan aikaan. Siksi miehestä tulee hetkeksi järkensä menettänyt typerys ja on valmis panemaan jokaista liikkuvaa - jopa oma käsi riittää 😝

Viimeksi muokattu:
vierailija
Se on se kihelmöivä tunne munaskuissa, joka pian saa vallan aivotoiminnasta, aivot sumentuvat ja alkaa etsimään tyydytystä, kaikki ajatukset ovat lopulta seisovassa kovasti jo kivuliaasti jököttävässä kullissa, jolloin sekä järki että kulli seisovat samaan aikaan. Siksi miehestä tulee hetkeksi järkensä menettänyt typerys ja on valmis panemaan jokaista liikkuvaa - jopa oma käsi riittää
Just näin! Peukku ylöspäin tälle viestille!

vierailija
Panetukseen, panemiseen, masturbaatioon ja laukeamiseen on turha sotkea kristinuskoa mukaan.
Kyllä se niin päin kuule meni, että synti sotki ensin kaiken ja sen jälkeen on tullut näitä "älykköjä", jotka julistaa "maailman viisauksia", täälläkin. Lainaus on esimerkki sellaisesta "maailman viisaudesta".

Kyllähän se jo etukäteen tiedettiin, että te tulette ja pilkaten. En todellakaan halua olla teidän housuissa kaiken tämän jälkeen. Ei käy kateeksi yhtään.

Mainitulla maailmankatsomuksella on siis paljonkin tekemistä ihan kaiken kanssa; se on järjen ääni tässä pahassa maailmassa.

vierailija
Jos ei ole naista, kenen kanssa harrastaa seksiä, niin sitten se on pakko hoitaa itse. Viikko on ihan maksimi, minkä pystyy elämään ilman hulluksi tulematta ja jos olisi vain intervallilla kerran viikossa useamman viikon ajan, niin ei paikat kestäisi. Eturauhanen ja pallit täyden tuntuisia. Pallit on aremmat iskuillekin täysinä, niin puolet ajasta kuluu niiden varjelemiseen ja toinem puoli siihen että miettii miten laukeaisi.
No, jotta tällaiselta välttyy, niin masturbointia 1-4 päivän välein, ellei pimperoa saa.
Mutta elämä ei ollutkaan vain biologiaa!

Sana kokemusasiantuntijalta: masturbointi saa aikaan syyllisyyttä. Että on tehnyt jotain väärin.

Vaimo on aina fiksu valinta, jos sellainen löytyy. Siltikin voi miehellä olla kiusauksia vedellä käteen ja kuolata naisia ynnä muuta moskaa netissä. En häpeä tunnustaa tätä julkisesti, vaikka kaikkea näkemääni en olekaan kuolannut, naisia vain. ;) No, siis, kiusauksista huolimatta täältä löytyy vaimo, jonka kanssa kun olen "silleen", niin sillä saan pois osan moraalisesta krapulasta, joka tulee vääristä valinnoista ja teoistani.

Sääli niitä miehiä, jotka eivät voi olla naimisissa, heidän täytyy hoitaa hommat jollain muulla... tavalla. No, se on heidän murheensa se, ei minun päänsärkyni.

Miksi masturbointi saa aikaan syyllisyyttä?

Minulle se ei ole mikään uutinen.

Yhteistyössä