vierailija
Panetus on erikoinen tunne sitä on vaiea kuvailla sanoiksi se on ehkä sitä että pitäisi saada tyäntää napakasti seisovä penis pimppiin tunne voi jatkua kokopäivän ja mennä ohi ilman pimppiin panoa.
En päässy ees isoa vessa-asiaa hoitamaan, ku rupesi haluttamaan. Olin toki just ennen lukenu yhtä sarjakuvaa, jossa oli alaston nainen. Taustalla pitkä aika ilman, että oon saanu purkaa näitä... paineita.Tuon naisille suunnatun ketjun innoittamana haluan naisena tietää miltä taas miehestä tuntuu kun häntä "panettaa"?
Joillakin kai ihan jopa sattuu se panetus, vai onko se vain kassien tyhjennystarvetta ei välttämättä panetusta?
Miltä tuntuu, ja minkä panetuksen laukaisee?
Mitä teet kun panettaa, pitääkö heti päästä käsihommiin vai rauhoittuuko se sitten itsestään?
Kuinka kauan pitää olla ilman seksiä ennenkuin alkaa tod panettaa?
Auttaako runkkaus panetukseen, vai pitäisikö saada oikeaa naista?
Kertokaa miehet vapaasti panetuksistanne!
... ja näin siinä sit tietenkin minulle kävi! Ku en saa naista (en oo saanu pitkään aikaan), ja itsetyydytykseen en lähde, vaikka siihenkin välillä kiusauksia on.Toki, kun joudun usein olemaan pitkiäkin aikoja ilman naista (vaikka oon naimisissa!), niin silloin käy välillä niin, että tulee niitä yöllisiä siemensyöksyjä. Ne on siitä inhottavia, että sit o kalsarit ihan sotkussa sen jälkeen, mutta eipähän niihin ainakaan liity samanlaista syyllisyyttä kuin itsetyydytykseen liittyy. -T
Ihmettelen kun elät kristillisessä aviosuhteessa niin kuinka vaimosi voi kieltäytyä seksistä kanssasi.... ja näin siinä sit tietenkin minulle kävi! Ku en saa naista (en oo saanu pitkään aikaan), ja itsetyydytykseen en lähde, vaikka siihenkin välillä kiusauksia on.
Kurja juttu on, että näistä yöllisistä siemensyöksyistä jää käytännössä aina koko päiväksi inhottava olo alapäähän. Silloinku on saanu naista, sitä oloa ei ole, eikä tule. -T
Kuka tässä on sellaisesta puhunut...Ihmettelen kun elät kristillisessä aviosuhteessa niin kuinka vaimosi voi kieltäytyä seksistä kanssasi.
Kuka elämääsi suitsii? On ikävää jos joudut kieltäytymään kaikesta.Kuka tässä on sellaisesta puhunut...
Elämä nyt vaan menee tälleen... -T
Joo, niinhän se on.On ikävää jos joudut kieltäytymään kaikesta.
Painajaista tämä on!! Toisena yönä peräkkäin tullut yöllinen siemensyöksy on tapahtunut tätä ennen vain kerran elämässäni, ja nyt sen sit tietenkin piti taas saapua; pilaamaan jo toinen päiväni putkeen! Ei tää oo elämää, ku ei naista saa! Ikävä olo alapäässä seuranani tänäänkin, onpas tosi "hauska" kesäloma nyt...Luin kerran miehestä, joka sai vuoden aikana vaimoltaan niinkin "harvoin" kuin "vain" 36 kertaa vuodessa (siis noin joka kymmenes päivä), ja sit tyyppi alkoi juomaan sen takia. Minä hyvä jos saan edes kolmasosan tuosta määrästä, enkä siltikään oo kokenut tarvetta ruveta juomaan alkoholittomia vahvempia juomia!
Miltä miehestä tuntuu, kun moderaattorit teilaa asiallisia viestejäni, ja uusinkin joutui "tarkastukseen", eli tuskin julkaistaan. Eri ketjuista nyt puhun, mutta teema sivuaa tämän ketjun aihetta. Ei sitä näköjään unelmistaan saa täällä kirjoittaa, ei edes asiallisesti, ja sen sijaan täällä (2+) julkaistaan sanonko-mä-mitä... -T... huutanut tuskaansa, eikä lohtua tai tukea juurikaan mistään saa.. -T
Teilaaminen tässä yhteydessä tarkoitti viestieni poistamista. -TMiltä miehestä tuntuu, kun moderaattorit teilaa asiallisia viestejäni, ja
Just näin! Peukku ylöspäin tälle viestille!Se on se kihelmöivä tunne munaskuissa, joka pian saa vallan aivotoiminnasta, aivot sumentuvat ja alkaa etsimään tyydytystä, kaikki ajatukset ovat lopulta seisovassa kovasti jo kivuliaasti jököttävässä kullissa, jolloin sekä järki että kulli seisovat samaan aikaan. Siksi miehestä tulee hetkeksi järkensä menettänyt typerys ja on valmis panemaan jokaista liikkuvaa - jopa oma käsi riittää
Kyllä se niin päin kuule meni, että synti sotki ensin kaiken ja sen jälkeen on tullut näitä "älykköjä", jotka julistaa "maailman viisauksia", täälläkin. Lainaus on esimerkki sellaisesta "maailman viisaudesta".Panetukseen, panemiseen, masturbaatioon ja laukeamiseen on turha sotkea kristinuskoa mukaan.
Mutta elämä ei ollutkaan vain biologiaa!Jos ei ole naista, kenen kanssa harrastaa seksiä, niin sitten se on pakko hoitaa itse. Viikko on ihan maksimi, minkä pystyy elämään ilman hulluksi tulematta ja jos olisi vain intervallilla kerran viikossa useamman viikon ajan, niin ei paikat kestäisi. Eturauhanen ja pallit täyden tuntuisia. Pallit on aremmat iskuillekin täysinä, niin puolet ajasta kuluu niiden varjelemiseen ja toinem puoli siihen että miettii miten laukeaisi.
No, jotta tällaiselta välttyy, niin masturbointia 1-4 päivän välein, ellei pimperoa saa.