Jep, pau-laa tässä "tarvittiinkin".hirveetä. En voi syödä kun tulee kuulonalenema jos on titaanidioksidia.
Lihaliemikuutioissa ja monissa muissakin on aromivahventeita ja ”luontaiset aromit” mitä ne ovat? Tässä kun muistaa sen, että kihtuudella kaikkea! Voimmeko enää vaikuttaa siihen kohtuudella kaikkea kun erilaisia asioita mitä emme edes ymmärrä on tungettu joka tuuttiin.A) aromisuolaa käyttää vain harva
B) Tuo "juokseeko ruoka sua karkuun vai ei" on -sori- ihan jäätävää pskaa. Millä myrkyllä (muuta kuin ilmansaasteet) joku luomutomaatti suojaa itsensä kun joku poimii sen luomupuutarhalla? En oo nähnyt, ootko sä nähny myrkkyhaituvia leijailevan tomaattien ympärille luomutarhoilla? Stressitomaatteja?
Olen sanonut että sillä perusteella että sen ruuan pitää pystyä juoksemaan sua karkuun, niin sä saat syödä vaikka työkaverisi.
Tuleekin carnivoresta cannibal.
Ja voit jatkaa hiirien, rottien, kissojen ja koirien syömiseen.
no munkin ikäisillä on monella niin saatat olla oikeassa. Moni valittaa lapsilla olevan valikoiva kuulon mut teilläkin on helppo testata kun ne ovat kotonaJep, pau-laa tässä "tarvittiinkin".
Lapset ja nuoriso on kuuroutumassa, aaaapuaaa! Kuulolaitteet kaikille rippi-ja valmistujaislahjaksi!
En ole kuullutkaan totaaniokdidista.hirveetä. En voi syödä kun tulee kuulonalenema jos on titaanidioksidia.
mulla tilit oli maassa ja aina upeasti tuottaneet satoa ilman myrkkyjä. Sattui vaan niin et se lopetti kasvun sen auringonpimennyksen jälkeen. Tänään just mies kaipasi kuivattua tilliä ja piti sanoa ettei oo, laita lipstikkaa.Siis mä kasvatin lavakauluksessa viime kesänä yrttejä. Tilli kattoi mua ja mun Fiskarseja paniikissa, sen teki mieli ulvoa ja sit kävi vaan pöllähdys kun sen jostain omasta myrkkytehtaasta pöllähti myrkkyä siihen....mutta ei auttanut, päätyi mun kalaruokaan
Mä olen lukenut myös noista carnivorelaisista, ihan mielenkiintoisia näkemyksiä, mulle tuottaa vaan ongelmia siksi että haluan syödä kasviksia ja myös marjoja.Ja "tämän yhden carnivooren näkemys osoittaa..."
Mut nyt kun porolleon syötetty maissi/propyleeniglykolinappuloita on sopulit kadonneet ja naalien ruoka siinä samalla myös.Lihaliemikuutioissa ja monissa muissakin on aromivahventeita ja ”luontaiset aromit” mitä ne ovat? Tässä kun muistaa sen, että kihtuudella kaikkea! Voimmeko enää vaikuttaa siihen kohtuudella kaikkea kun erilaisia asioita mitä emme edes ymmärrä on tungettu joka tuuttiin.
En mä viitsi alkaa luennoida, etkö sinä halua ottaa selvää mistään asiasta mistä sinun olisi hyvä olla kiinnostunut.
Senpä takia kirjoitan vain oksalaatit, lektiinit yms.
Tuotantoeläimiä kai ihmiset yleensä nykyään syö, mutta historiassa metsöstettiin kaikki liikkuva mikä kiinni saatiin. Ei tietenkään toista ihmistä.
Sinä ja minäSiis mä kasvatin lavakauluksessa viime kesänä yrttejä. Tilli kattoi mua ja mun Fiskarseja paniikissa, sen teki mieli ulvoa ja sit kävi vaan pöllähdys kun sen jostain omasta myrkkytehtaasta pöllähti myrkkyä siihen....mutta ei auttanut, päätyi mun kalaruokaan
Huoh. Aina kun otetaan joku 1-2 juttua ja aletaan vaahdota niistä, kokonaisuus unohtaen, mennään metsään.Lihaliemikuutioissa ja monissa muissakin on aromivahventeita ja ”luontaiset aromit” mitä ne ovat? Tässä kun muistaa sen, että kihtuudella kaikkea! Voimmeko enää vaikuttaa siihen kohtuudella kaikkea kun erilaisia asioita mitä emme edes ymmärrä on tungettu joka tuuttiin.
En mä viitsi alkaa luennoida, etkö sinä halua ottaa selvää mistään asiasta mistä sinun olisi hyvä olla kiinnostunut.
Senpä takia kirjoitan vain oksalaatit, lektiinit yms.
Tuotantoeläimiä kai ihmiset yleensä nykyään syö, mutta historiassa metsöstettiin kaikki liikkuva mikä kiinni saatiin. Ei tietenkään toista ihmistä.
Miten sitä on ennen pärjänneet jäkälällä jne. Ja eikö nyt voisi syöttää jitakin terveellisempää. Tulee liian kalliiks?Mut nyt kun porolleon syötetty maissi/propyleeniglykolinappuloita on sopulit kadonneet ja naalien ruoka siinä samalla myös.
Mun vanhemmilla on ollut tekohampaat jo 18-vuotiaana mut monella tosiaan on ollut se rippilahja. Ei se mikään vitsi oo kun täyttä totta. Ja äiti pyysi minua yhden kerran käyttämään kaupassa kun isä oli kuollut: melkein 2 tuntia meni ennenkuin saatiin ostokset tehtyä: sokerit ym takaisin hyllyyn. Ei uskonut millään mut silloin piti lukea kaikki vaikka näkihän tuo iteki ihan hyvin.Jep, pau-laa tässä "tarvittiinkin".
Lapset ja nuoriso on kuuroutumassa, aaaapuaaa! Kuulolaitteet kaikille rippi-ja valmistujaislahjaksi!
olihan siitä porojen pahoinvoinnista tutkimus. Ei kai kukaan lue niitä?Miten sitä on ennen pärjänneet jäkälällä jne. Ja eikö nyt voisi syöttää jitakin terveellisempää. Tulee liian kalliiks?
Valtiot tarvitsisivat puolueettomat edunvalvojat jitka osottaisivat heti sormella kun tulee näitä ahneita paskiaisis joiden tarkoitus ei ole tuottaa terveellistä ravintoa. Toki markkunatalous menis uusiks, mutta ei me voida saastuttaa ihmisiä noin! Ja nää isoimmat roistot myhäilee tyytyväisinä paksujen lompsiensa kanssa.
porot syö heinää ja mansikka puski, naamaa puista -tuuli heittää niitä oksia niille - ja kuoputtavat pallerojäkälää itse koparoillaan. Jäkälä tosin kerää cesiumit ilmasta joten en osta sitäkään.Miten sitä on ennen pärjänneet jäkälällä jne. Ja eikö nyt voisi syöttää jitakin terveellisempää. Tulee liian kalliiks?
Valtiot tarvitsisivat puolueettomat edunvalvojat jitka osottaisivat heti sormella kun tulee näitä ahneita paskiaisis joiden tarkoitus ei ole tuottaa terveellistä ravintoa. Toki markkunatalous menis uusiks, mutta ei me voida saastuttaa ihmisiä noin! Ja nää isoimmat roistot myhäilee tyytyväisinä paksujen lompsiensa kanssa.
Ei senvertaa et haittaisi, jos on.Ja Lispe varo! Maidossa ja kananmunassakin on lektiiniä
Pitäisi, mutta ihmiset ovat vieraantuneet omasta terveydestään. Se on ulkoistettu kokonaan ”asiantuntijoille”. Ei lueta juuri mitään omaan terveyteen liittyvää, eikä osata edes yhdistää tuotakaan asiaa omaan syötyyn tai katsoa isoa kuvaa=jos tuolla tehdään noin niin mites se mitä minä syön voidaanko siinäkin toimia noin huonosti.olihan siitä porojen pahoinvoinnista tutkimus. Ei kai kukaan lue niitä?
”Plant Toxins and Antinutrients in VegetablesHuoh. Aina kun otetaan joku 1-2 juttua ja aletaan vaahdota niistä, kokonaisuus unohtaen, mennään metsään.
Oksalaatti - joo, olen kuullut. Sen takia mua on pienestä pitäen opetettu ottamaan raparperipiirakan tai -kiisselin kanssa maitoa. Mutta kuka nyt vetää raparperia päivät pitkät?
Lektiini...ei ole ongelma edes vegaaneilla, jos ei aleta puputtaa vain sitä sisältäviä kasviksia. Edes pinaatin runsas syöminen ei haittaa.
Kohudieetti kieltää melkein kaiken - edes tomaattia ei saa syödä!
Lektiinittömällä dieetillä saat syödä lähinnä vain kuivaa kananrintaa, lihaa ja salaattia.www.iltalehti.fi
NäitäJa "tämän yhden carnivooren näkemys osoittaa..."
Mikäh? Virsi?vrsi
Suvivirsi. Mikä suvi?Mikäh? Virsi?
katso holby city joskus, näet lähikuviaNääh
Varmaan on kirjoitettu, tai ainakin tarkoitettu suolen seinämä on sen paksuinen!
Mites se menikään...*muistelee*Suvivirsi. Mikä suvi?
muistatko tän