Kysyin milloin SINUN mielestäsi on aika syödä pelkkää lihaa?Onhan näitä jo. Olen seuraillut muutamia perheitä. Esim. Kelly Hoganin ja Ken Berryn perheet syövät pääosin lihaa.
Lääkärit joutuvat toimimaan ohjeiden mukaan tai tulee kenkää.
Oikeisiin tutkimuksiin ei saa rahoitusta koska kyllähän me tiedämme kuka rahoituksen tutkimuksiin antaa.
Lääkkeitä pitää saada myytyä jne.
Hyvässä kimpassa kulkee syötävä, terveydenhuolto ja lääkkeet. Valitettavasti.
Ja tuo oli mielestäsi vastaus kysymykseen?Mä voin vastata oman päivän helposti. Eläinperäisiä ja välillä jonkin verran rehuja.
No samaa mieltä...sä Lissu pyysit multa KONKREETTISEN listan, sit ainakin osittain lyttäsit sen listani, joten ehkä mulla on oikeus pyytää sulta tarkka lista.Ja tuo oli mielestäsi vastaus kysymykseen?
testasin kauan sitten kauraleseellä: luomu ei närästånyt kuten tavallisestiviljeltyKyllä ne sen tekee kun on myllyllä jauhettu eikä hierretty
Huomautus väliin, että tuskinpa ne, jotka syövät ravintosuositusten mukaan, ovat ylipainoisia.Sana vastaan sana.
Tärkeintä on se mitä ympärillä näkyy eli miten ihmiset voivat.
Sinä syöt huonosti ja olet ylipainoinen. Niin suurin osa muistakin ihmisistä.
Minun mielestä lääkäreiden tulisi alkaa ottaa enemmän huomioon näitä juurisyitä ja pitää kovaa meteliä asiasta, jotta tietyt roskat kaupasta voitaisiin kieltää. Tässä rallissa rikastuu älytön määrä eri alan edustajia ihmisten terveyden kustannuksella, eikä tuotteita vedetä pois tai varoitella ihmisiä näköjään tarpeeksi. Lisäksi suuri osa ihmisiä ovat jo koukussa. Tuotteissa on koukuttavia aineita ihan tarkoituksella.
Kyllä meillä ihmisistä suurin osa ovat ylipainoisia jos syövät 3h välein. Ainakin he ovat, jotka eivät harrasta kunnolla liikuntaa. Siis niin, että hikoilevat 30 min/pv?Huomautus väliin, että tuskinpa ne, jotka syövät ravintosuositusten mukaan, ovat ylipainoisia.
Juurisyy on se, että jengi tykkää limusta, sipseistä, namuista, alkoholista ja jo ipanana annetaan vaihtoehto syödä muroja tai sokerijogurtteja.
Mun lapsista -siis aikuisia jo teiniä lukuunottamatta- ei yksikään ole ylipainoinen vaikka meillä on aina syöty ihan tavallista ruokaa. Mukana myös puolivalmisteita, täysvalmisteita tai kerran, pari kuukaudessa noutoruokaa. "jälkiruoaksi" on aina tarjottu jokin pieni makea pala ja usein on leivottu makeita leivonnaisia. -En vaan ole antanut kenenkään syödä niitä ennen kuin massu on täytetty oikealla ruoalla.
Meillä on lähtökohtaisesti iso näkemysero."Säännöllinen ateriarytmi pitää veren sokeripitoisuuden tasaisena, edistää ruoansulatusta ja auttaa jaksamaan. Se auttaa myös syömään kohtuullisesti, mikä puolestaan helpottaa painonhallintaa,"
Näinkin voi ajatella.
Lissun liharuokavalio ei käy pienille lapsille eikä vanhuksille. Miten se nyt noin...
aamumunakkaan jälkeen ruoka maistuu vasta 15 aikaan. Siinä välillä on päiväkahvin mut ilman sokeria/pullaa/keksiäPelkän lihan ja rasvan mättäminen on mielestäni ääriajattelua. Ihminen on sekasyöjä, aina on syönyt nälkäänsä mitä on löytänyt. Ja nyt on turha Lissun tulla sanomaan, ettei oo nälkä koskaan jos syö lihaa
kauraa ei tuu käytettyä kun siihen sotketaan aina rypsiä/sokeriatestasin kauan sitten kauraleseellä: luomu ei närästånyt kuten tavallisestiviljelty
s 51:8 Catzo/
sine halaiat Totutta/
ioca salaudhes onopi/
ia sen peitetyn Wijsaudhen sine iulghistit minulle."
lisäsin sanavälit finbible ssa tuo
"s 51:8 Catzo/ sine halaiat Totutta/ ioca salaudhes onopi/ ia sen peitetyn Wijsaudhen sine iulghistit minulle."
Onko tuossa se sana jul?
Oletko sitä mieltä että ravintosuosituksilla missä syödään aina 3h välein on ollut joskus normaalipainoisia ihmisiä suuri osa?Yritän tässä miettiä, että väittääkö Lissu, että ravintosuositusten noudattaminen tekee ihmisistä läskejä? Jos niin, niin ei pidä paikkaansa. Kaikki tietää miten kuuluisi syödä ja paljonko pitäisi liikkua, mutta kuka nyt kaiken tekee niin kuin pitäisi.
Peesi.KM:n ilmainen dieettivinkki: pienentäkää lautasen kokoa!
Ja sit toki täytyis aloittaa se ketodieettiPeesi.
Ei näy enää..Tulihan tämä sieltä
Peesin vastakohta! Antipeesi!Ja sit toki täytyis aloittaa se ketodieetti
Dementikoidenkin veriarvot ovat viitearvoissa mut niin vain pää ei toimiMulla ei ole mitään sairauksia ja veriarvot on tutkittu puoli vuotta sitten, ovat ok. Ylipainoa on 15 kg, talvella nousee.
Ylipaino pitäis saada ees 5 kiloon. Mut se ei oo ruokavaliosta kiinni, mä sössin jokaisen maailman hyvän ruokavalion, koska pulla on hyvää ja toisekseen suklaatakin on kiva mättää
Täh, insuliini nousee?Kun insuliini nousee niin rasva ei silloin hetkeen pala ja kun se laskee niin tulee nälkä.
En tunne ketään. Vaikea kuvitellakaanTunnen varmaan n. 10 kasvissyöjää irl. Kaikki plösöjä tai laihaläskejä