Hälytetään vartijat apuun!Ei hitto nielasin oliivin väärään kurkkuun nauraessa tälle!
Hälytetään vartijat apuun!Ei hitto nielasin oliivin väärään kurkkuun nauraessa tälle!
Meijjän lasten mummo vainaa repi persiistään joskus pitkää lapamatoa koulumatkalla ojan penkalla pois, kun se mato lähti niin mummo jatkoi koulumatkaa.Tää on erikoinen juttu minkä muistan kahden keskuisteluista mammani kanssa.
Yökkis pyökkis, never mitään läskisoossiaEIIIIII, nyt syljet sen heti tähän *ojentaa lapasen ja kyttää intensiivisesti*!!!
Laitan sulle läskisoossia postissa!
Ite saat tunkea, minä vahtaan vieressä!🫡Tikkupulla pyllyssä
Sen jälkeen kun sä teet saman hirven sorkalla!Ite saat tunkea, minä vahtaan vieressä!🫡
Niin. Hänelle annettiin viimeinen ateria ja hieman etumatkaa...Ötzin tappoi ammuttu nuoli.
Joku Lissun esiäiti siellä pistäny ituhipin kylmäks.
Minäpä mainihin tuosta täällä ensiks ja muistaakseni ruutis otti asiaan kantaa...sennii mokomat pierupyllyt!Pyllyyn se tunki. Kiva jos se ois sinne särkyny, siinä on kovat kuoret.
Kaija Koon elämäkerta paljastaa: Yhteishenkeä nostatettiin ällöttävällä Marianne-tempulla
Kaija Koon elämäkerrassa Taipumaton paljastetaan erikoiselta kuulostava yhteishengen nostattamiseksi tarkoitettu temppu.www.iltalehti.fi
Siis ensin haluut sinne pullan ja sitten vielä sorkan? Sä oot melko villi tapaus. Taidetaan laittaa ruokaa sisätiloissa!Sen jälkeen kun sä teet saman hirven sorkalla!
No kukahan sen ruuan prsiiseen tunkemisen ensin otti esille? Ja 5 pisteen vihje: se en ollu mä!Siis ensin haluut sinne pullan ja sitten vielä sorkan? Sä oot melko villi tapaus. Taidetaan laittaa ruokaa sisätiloissa!
Hahahahaa ihan oikeasti kierin kohta lattialla teijjän jutuille!No kukahan sen ruuan prsiiseen tunkemisen ensin otti esille? Ja 5 pisteen vihje: se en ollu mä!
Niin, lääketiede tuskin lähteekään allekirjoittamaan ja hyväksymäänkään ketogeneettisen dieetin tai paaston vaikutusta syövän hoitomuotona mutta onhan se todettu, että ravitsemuksella on suuri vaikutus syövän hoidoissa sekä syöpäkasvaimien kasvussa/vahvistumisessa. Ja kaikki keinot varmasti sallittuna moisen tilanteen itselleen tullessa.Hold your horses.
Johan sen ois lääketiede huomannu, jos se menis 100 % noin syövänhoidossa.
En usko Healing Food -oppiin.
*juoksee karkuun sivusta tulevaa luentoa länsimaisen lääketieteen kieroiluista, lääketeollisuuden lobbauksista ja valtamedian tekemästä häikäilemättömästä salailusta*
HAH, nyt jäit kii, mä niin tiesin tän!! Sä siis pidät sulkaata ruokana!!No kukahan sen ruuan prsiiseen tunkemisen ensin otti esille? Ja 5 pisteen vihje: se en ollu mä!
Jännä että epilepsiaan sentään suosittelevat ketoa. On myös tutkimuksia missä keto toimii hyvin autistisilla.Niin, lääketiede tuskin lähteekään allekirjoittamaan ja hyväksymäänkään ketogeneettisen dieetin tai paaston vaikutusta syövän hoitomuotona mutta onhan se todettu, että ravitsemuksella on suuri vaikutus syövän hoidoissa sekä syöpäkasvaimien kasvussa/vahvistumisessa. Ja kaikki keinot varmasti sallittuna moisen tilanteen itselleen tullessa.
Eiväthän he mitään vippaskonsteja tarvitse kun ovat jo hoikkia. Lapamatoja on käytetty ihan Suomessa ja länsimaissa. Epätoivoisesti laihdutusta yrittävät "Echot" ovat niitä itselleen hankkineet.En mä tienny että ne tsainat vajoo noin alhaalle
Isoisän veli oli pienenä paskahuussista huutanut äidilleen, että tulee katsomaan, koska häneltä tulee suolta perseestä. Oli sitä sitten kaksinkäsin repinyt ulos...Meijjän lasten mummo vainaa repi persiistään joskus pitkää lapamatoa koulumatkalla ojan penkalla pois, kun se mato lähti niin mummo jatkoi koulumatkaa.
Välillä miettii kyl et oliko noissa jotaki lapinlissää. Ku hiihtivät kouluun kesät talvet parikytä kilsaa/suunta.
Niillä ei kyllä siellä ylhäällä paljoo muuta syöty kun kalaa, että eipä tuo vältsisti ees mikään keksitty juttu ollu.
Härregyy sinnekin!Isoisän veli oli pienenä paskahuussista huutanut äidilleen, että tulee katsomaan, koska häneltä tulee suolta perseestä. Oli sitä sitten kaksinkäsin repinyt ulos...
Eikun seassa voi olla puuvillansiemenöljyä/maissiöljyä/soijaäljyäVai olisiko kuitenkin hyvien rasvojen (en tarkoita kasvi/siemenöljyjä koska niitä ei kannata ottaa) puute ja muuten huono ruokavalio?
Voisin kuvitella, että keto vaikuttaa välittäjäaineisiin? Ja käsittääkseni ko. ryhmille suositellaan sokeritonta ruokavaliota. Ja tuskin puhdistava paasto on nyt haitallista kenellekään.Jännä että epilepsiaan sentään suosittelevat ketoa. On myös tutkimuksia missä keto toimii hyvin autistisilla.
Ne tutkimukset itsessään/koepalat/tyhjennysjuomat/hoitovirheet/sairaalaruokaEn osaa sanoa onko näin.
Kai noista suolistosairauksista kärsivät hoikatkin? Ainakin mun IBD diagnoosin saaneet tuttavat on ihan hoikkia, ei ylipainoa.
Pitäisi nähdä joku tilasto jotta tietäis paremmin.
Aivot tykkää ketoneista.Voisin kuvitella, että keto vaikuttaa välittäjäaineisiin? Ja käsittääkseni ko. ryhmille suositellaan sokeritonta ruokavaliota. Ja tuskin puhdistava paasto on nyt haitallista kenellekään.
Kato ku suklaa on hyvää.HAH, nyt jäit kii, mä niin tiesin tän!! Sä siis pidät sulkaata ruokana!!
Voin kuvitella et istut siellä suunpielet ihan ruskeena js posket pullollaan!
Syöpäkö/leikkaus?Kiitos linkkivinkeistä, tutustun niihin kyllä mutta myöhemmin. Paasto ja sen vaikutukset syöpään kiinnostavat kyllä, koska itselläni lienee edessä ko. tilanne.
Ensin on sairaus ja oireet, sitten vasta tutkimukset ja viimeisenä sairaalaruokaNe tutkimukset itsessään/koepalat/tyhjennysjuomat/hoitovirheet/sairaalaruoka
Salaateissa on nitraatteja ja jäämiä tLissulle kelpaa tuo pihvi, mutta ei se salaatti. Sehän tässä kiikastaa hänen horinoissaan.
Ei sitä talia tarvi hieroa, riittää että syö sen ni ei tuu ryppyjä!Kato ku suklaa on hyvää.
Sä varmaan kaavit jotain 2 cm valkosta talia jääkaapisaa jäähtyneen läskisoosipadan pinnasta ja hierot sen aamulla naamaan, huuliin, auton renkaisiin ja muttereihin ja loput varmaan syötät sen pahaa-aavistamattomalle talitintille joka varmaan kuolee sun dieettiin, kun jyvät vaihtu eläinpohjaisempaan.