Eläinproteiini-fani Lispetin ja sekasyöjä-Echon ruokadebatti, muutkin voi osallistua

Etkö sinäkin ole joskus tuntenut kutinaa takapuolessa? Nyt miehelle taskulamppu käteen ja kuokkavieras ulos!

Ja Lissu nyt varmaankin on noiden matojen täyttämä, jos on syönyt raakaa nautaa itänaapurissa....

USAssakin näyttää 25% karjasta olevan infektoitunutta. Kannattaa jättää raa'at pihvit väliin.

kivan näköinen pää...
Ja m1es on ylpeänä asiantuntijana, koska kiikuttaa tsainapimuille matokuuria tuon tuosta. :)
 
Etkö sinäkin ole joskus tuntenut kutinaa takapuolessa? Nyt miehelle taskulamppu käteen ja kuokkavieras ulos!

Ja Lissu nyt varmaankin on noiden matojen täyttämä, jos on syönyt raakaa nautaa itänaapurissa....

USAssakin näyttää 25% karjasta olevan infektoitunutta. Kannattaa jättää raa'at pihvit väliin.

kivan näköinen pää...
Onks nää niitä jonkun sun oravaystävän keitoksia taas?🙄

Ei kiitos, syö ite vaan vaikka ihan kohteliaisuudesta, vietnamissahan nuo tuollaiset on suurta namia.😬

Mä syön kotimaista 100% ruoholaiduntanutta madotonta haikkua.😋
 
No kolme kiloo ja nesteitä oli näköjään.
Kyllä sä sen verran tunkki taidat olla joulumässyttelyjen jälkeen, että pitää laittaa _vesipaasto_ päälle, ja melkein ilman sitä vettäkään. Tais tulla muijalle paniikki :ROFLMAO:
Aahhhahhaa.

Sano vaan millon mä voin tulla auttamaan sut sun hetekasta ylös ja vessaan ja voin sahata ulko-oven karmeja isommaks niin pääset postilaatikolle :giggle: Jos vauhtis on liian hidas niin läpsäytän sua paikallislehdellä/MV-lehdellä pepulle :)
 
vierailija
Voi härregyy. Tsemppiä kovasti paljon! Luojalle kiitos meillä on WWW! Sieltä saa ammennettua kokemuksia ja tutkimuksia. Ei olle enää yhden legurin varassa!

Täysin stressitöntä elämästä ei tietenkään saa mutta kannattaa yrittää ihan kaikin keinoin välttää stressiä. Stressi on yksi pirulainen ihan kaikessa.
Kiitos. Ja kiitos myös linkeistäsi, todella. Ravintoaineilla on vaikutuksensa syövän hoidossa mutta että paastoamisella sekä ketogeenisellä dieetillä voi jopa luokan Iv-syöpä hävitä...!? Uskomatonta. Minun pitää perehtyä kyllä tuohon asiaan.
Ja oikeassa olet myös stressin vaikutuksesta syöpään haitallisella tasolla. Minulta otetaan itseasiassa veren kortisolipitoisuudet mutta tiedän jo ilman näytteenottoakin, että ovat varmasti korkeissa arvoissa. Työn kuormittavuuteen en pysty vaikuttamaan mutta elämäni muihin osa-alueisiin toki käsissäni olevien mahdollisuuksien ja keinojen mukaan. Oma terveys ja hyvinvointi ovat oikeasti tärkeintä koko elämässä, itsestään on pidettävä huolta. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kiitos. Ja kiitos myös linkeistäsi, todella. Ravintoaineilla on vaikutuksensa syövän hoidossa mutta että paastoamisella sekä ketogeenisellä dieetillä voi jopa luokan Iv-syöpä hävitä...!? Uskomatonta. Minun pitää perehtyä kyllä tuohon asiaan.
Ja oikeassa olet myös stressin vaikutuksesta syöpään haitallisella tasolla. Minulta otetaan itseasiassa veren kortisolipitoisuudet mutta tiedän jo ilman näytteenottoakin, että ovat varmasti korkeissa arvoissa. Työn kuormittavuuteen en pysty vaikuttamaan mutta elämäni muihin osa-alueisiin toki käsissäni olevien mahdollisuuksien ja keinojen mukaan. Oma terveys ja hyvinvointi ovat oikeasti tärkeintä koko elämässä, itsestään on pidettävä huolta. ❤
Hold your horses.
Johan sen ois lääketiede huomannu, jos se menis 100 % noin syövänhoidossa.

En usko Healing Food -oppiin.


*juoksee karkuun sivusta tulevaa luentoa länsimaisen lääketieteen kieroiluista, lääketeollisuuden lobbauksista ja valtamedian tekemästä häikäilemättömästä salailusta*
 
Kyllä sä sen verran tunkki taidat olla joulumässyttelyjen jälkeen, että pitää laittaa _vesipaasto_ päälle, ja melkein ilman sitä vettäkään. Tais tulla muijalle paniikki :ROFLMAO:
Aahhhahhaa.

Sano vaan millon mä voin tulla auttamaan sut sun hetekasta ylös ja vessaan ja voin sahata ulko-oven karmeja isommaks niin pääset postilaatikolle :giggle: Jos vauhtis on liian hidas niin läpsäytän sua paikallislehdellä/MV-lehdellä pepulle :)
Grillataan hirvi tossa pihassa ja turha tuua mitään pullaa mukanas tai tungen ne sinne minne suklaaskin meni!🤗
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Kyllä sä sen verran tunkki taidat olla joulumässyttelyjen jälkeen, että pitää laittaa _vesipaasto_ päälle, ja melkein ilman sitä vettäkään. Tais tulla muijalle paniikki
Aahhhahhaa.

Sano vaan millon mä voin tulla auttamaan sut sun hetekasta ylös ja vessaan ja voin sahata ulko-oven karmeja isommaks niin pääset postilaatikolle Jos vauhtis on liian hidas niin läpsäytän sua paikallislehdellä/MV-lehdellä pepulle
Ei hitto nielasin oliivin väärään kurkkuun nauraessa tälle!
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Echo ja Lispetti

Yhteistyössä