En uskoOn niitä mahdollista hoitaa myös ruiskutushoidoilla. Hae hakusanalla suonikohjujen ruiskutushoito
Tulee kai joku eteisvärinä?Ei ne farkut tiukat ole, jegginssit, legginssikangasta olevat "farkut". En usko että puristelee suonia
Mutta miten ne lentosukat auttaa jos suonikohjut on yläreidessä ja lentosukat vain siellä polven alla?
Ahaa ne ovat siis raajojen yläosassa. No siinä tapauksessa kannattaa ehdottomasti jutella ruskutushoidoista lääkärn kanssa.Ei ne farkut tiukat ole, jegginssit, legginssikangasta olevat "farkut". En usko että puristelee suonia
Mutta miten ne lentosukat auttaa jos suonikohjut on yläreidessä ja lentosukat vain siellä polven alla?
No ei tule.Tulee kai joku eteisvärinä?
Voi tietysti mut joku pehmeä matto alle?Sähköpöytä? Kai sitä voi seistenkin työnsä tehdä?
Kaikki puristavat vaatteet löysiksi sitten heti
suolan käyttö pois välittömästi
kokeile ensin niitä.
Reisien takaosassa, peffan alla. Mutta en mä halua lääkärille vielä tuon takia, yritän ensin jos kuntosali treenit tehoaa niihin. Jos ei tehoa niin sitten pitää miettiä hoitoja.Ahaa ne ovat siis raajojen yläosassa. No siinä tapauksessa kannattaa ehdottomasti jutella ruskutushoidoista lääkärn kanssa.
Tuossa vielä yksi vaihtoehto hoitomuoto.Reisien takaosassa, peffan alla. Mutta en mä halua lääkärille vielä tuon takia, yritän ensin jos kuntosali treenit tehoaa niihin. Jos ei tehoa niin sitten pitää miettiä hoitoja.
Ei niitä kaikille tuuSuonikohjut voi alkaa ajan myötä vuotamaan verta. Ovat monesti perinnöllisiä.
Niistä ajoista jo alkoi kehittymään?Ne on kyllä kauhea pukea jalkaan, mulla oli sellaiset raskausaikana. Tosi hidas pukea päälle
Niin sain ne sukat raskausaikana kun jalat oli tosi kipeät (nuorimmaisen odotusaikana, tämä on eskarilainen) ja oli niissä jotain pullottavia suonia mutta ne katosi. Tai siirtyi vain tuonne takareisille enkä huomannut kuin vasta nyt... Raskausaikana ne oli kipeitä, nyt ei.Niistä ajoista jo alkoi kehittymään?
Reisilihas voi lyhentyä jos istuu jalat ristissä ja silloin reisilihas ei tue niin hyvin enää polveaHmm joku mainitsi vielä että se kun istuu jalat ristissä pilaa polvet. Voisiko se ristissä istuminen olla syy sille, miksi polveni narskuvat niin kauheasti esim. kyykätessä ja portaita noustessa? Yritän nyt etten istu enää jalat toisen päällä.