4 vartijaa tappoi nuoren naisen pidätystilanteessa liiallisella voimankäytöllä Isossa Ompussa tänään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole meikäläisen keksimä asia vaan tutkittu. Miksi kuvittelet, että useampia silminnäkijöitä pyritään haastattelemaan erikseen siitä mitä he näkivät tai kuvittelivat näkevänsä. Kyllä kyseisestä asiasta löytyy tietoa jos kiinnostaa. Edelleen olen sitä mieltä, että kannattaa odottaa patologin lausunto liittyen naisen terveydentilaan. Eiköhän paikalla ole myös tallentavat kamerat.
Olet oikeassa.
Hämmästyin vain kun irl tuttu on silminnäkijänä. Hän on erittäin tarkka mamma.

Minäkin haluan spekuloida….vaikka tämä on turhaa:
Ei ihmisen pitäisi mennä rikki vaikka useampi pitää häntä paikallaan. Jotain vikaa hänen fysiikassaan on ollut/stressireaktio ja/ ei kyennyt hengittää koska painoa päällä.

Yleisesti voimallisesti liioiteltuja kiinnipitämisiä on ollut käsittääkseni Suomessa aika monia ihan viimeaikoinakin ja ihan suoria pahoinpitelyitäkin. Vartijoiden tulee suojella ihmistä kuin ihmistä. Oli epäilty tai ei. Joku on mennyt vipuun ja tämä asia tulee korjata.
 
vierailija
Tällekin eräs toivottavasti kohta entinen kansanedustaja nauroi.

Joko väkivallasta ja rikollisuudesta huolissaan oleva PS on ottanut kantaa järjestyksenvalvojien väkivaltaan?
 
vierailija
Tällekin eräs toivottavasti kohta entinen kansanedustaja nauroi.

Joko väkivallasta ja rikollisuudesta huolissaan oleva PS on ottanut kantaa järjestyksenvalvojien väkivaltaan?
 
Jotain vikaa, kun ei kykene hengittämään saatuaan moisen painon päälleen? Erikoinen kommentti. Et varmaan halua kokeilla samaa.
Olen kyllä kokenut kun mies makaa koko painollaan mun päällä. Henki ei kauaa kulkenut. Tässä tapahtumassa ei ollut mitään väkivaltaa mukana ja siirtyi heti pois kun pyysin. On päivän selvä asia että kun on naisen ja miehen välinen huikea painoero niin nainen on kuin rätti mitä mies voi helposti heitellä sinne tänne.

Mutta, sydänkohtauksen voi saada ihan muistakin asioista - varmasti syy selviää ajan kanssa. Sillä aikaa: ei tuomita ennen kuin meillä on varma tieto asiasta?
 
vierailija
Eikö poliisi tiedä ap:n jo tuominneen vartijat taposta?

"4 vartijaa tappoi nuoren naisen pidätystilanteessa liiallisella voimankäytöllä Isossa Ompussa tänään"
Poliisi voisi palkata minut neuvonantajaksi resurssiensa säästämiseksi, koska pystyn ja osaan päätellä asioita ja ennen tarkempia tutkimuksia 😎

Kts IL, tuore uutinen ”Poliisi: Ison Omenan vartijoita epäillään kuolemantuottamuksesta
Poliisin mukaan kuolemantuottamuksesta on syytä epäillä useita henkilöitä.”

ap
 
vierailija
vierailija
Poliisi voisi palkata minut neuvonantajaksi resurssiensa säästämiseksi, koska pystyn ja osaan päätellä asioita ja ennen tarkempia tutkimuksia

Kts IL, tuore uutinen ”Poliisi: Ison Omenan vartijoita epäillään kuolemantuottamuksesta
Poliisin mukaan kuolemantuottamuksesta on syytä epäillä useita henkilöitä.”

ap
Syytät julkisesti vartijoita tappajiksi ja se täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
 
vierailija
Olen kyllä kokenut kun mies makaa koko painollaan mun päällä. Henki ei kauaa kulkenut. Tässä tapahtumassa ei ollut mitään väkivaltaa mukana ja siirtyi heti pois kun pyysin. On päivän selvä asia että kun on naisen ja miehen välinen huikea painoero niin nainen on kuin rätti mitä mies voi helposti heitellä sinne tänne.

Mutta, sydänkohtauksen voi saada ihan muistakin asioista - varmasti syy selviää ajan kanssa. Sillä aikaa: ei tuomita ennen kuin meillä on varma tieto asiasta?
Nämä sun seksijutut eivät ole sama juttu kuin miten poliisit ja vartijat asettavat painonsa paikallaan pudettävän päälle.
 
vierailija
Olen kyllä kokenut kun mies makaa koko painollaan mun päällä. Henki ei kauaa kulkenut. Tässä tapahtumassa ei ollut mitään väkivaltaa mukana ja siirtyi heti pois kun pyysin. On päivän selvä asia että kun on naisen ja miehen välinen huikea painoero niin nainen on kuin rätti mitä mies voi helposti heitellä sinne tänne.

Mutta, sydänkohtauksen voi saada ihan muistakin asioista - varmasti syy selviää ajan kanssa. Sillä aikaa: ei tuomita ennen kuin meillä on varma tieto asiasta?
Voin kuvitella.

Totta kai voi saada, mutta kas kummaa, jos nyt sattui, kun häntä painettiin voimakeinoin maahan. Eikä tietenkään tuomita, se ei ole meidän tehtävämme, vaikka kyllähän tuo järkyttävän ylimitoitetulta toiminnalta vaikuttaa varsinkin, kun silminnäkijät, kuten ilmeisesti ystäväsi Miia on kertonut, että nainen oli kuitenkin rauhallinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Voin kuvitella.

Totta kai voi saada, mutta kas kummaa, jos nyt sattui, kun häntä painettiin voimakeinoin maahan. Eikä tietenkään tuomita, se ei ole meidän tehtävämme, vaikka kyllähän tuo järkyttävän ylimitoitetulta toiminnalta vaikuttaa varsinkin, kun silminnäkijät, kuten ilmeisesti ystäväsi Miia on kertonut, että nainen oli kuitenkin rauhallinen.
Jos ei vastusta, niin sitten ei joudu voimankäytön kohteeksi.
 
vierailija
Syytät julkisesti vartijoita tappajiksi ja se täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Päteekö sama poliisiin?

 
vierailija
Päteekö sama poliisiin?

Kuolemantuottamuksesta epäily on täysin eriasia kuin tappajaksi julistaminen.
Oikeuslaitos sitten aikanaan päättää onko tapahtunut rikosta vai ei.
 

Yhteistyössä