Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

@Gustafwa
juu toi nyppiminen on työlästä, olen joskus hatutuksissani yrittänyt epiloida pimppua epilaattorilla. Sekään ei kannattanut!!!!😂

Oletko harkinnut laserointia? Olisi varmaan suuri helpotus jos sen pimpun vois vain jättää nyppimättä/ajelematta jne.
Mä olen miettinyt asiaa ja saattaisin vaikka mennäkki.

Voiko täällä puhua mistä vaan? Nyt on kuulkaas sellainen ongelma alapäässä kun kyllästyin talven aikana ilmestyneeseen pehkoon ja laitoin Veet-karvanpoistoainetta "sinne" ja sain ihan ok-tuloksen vaikka tuntuihan se hieman karhealta. Mutta ok. Sitten tänään iho on ottanut koko ajan legginsseihin kiinni (en käytä alushousuja) ja nyt oli pakko vetää sheiverillä kun iho tuntuu niin piikkiseltä ja kauhealta. En siis ikinä sheivaa alapäätä ja tuli haavoja ja verta roiskui jne. Eikä tulos nyt niin häävi ole. Iho on nyt kipeä ja edelleenkin hieman karhea paikoittain. Nyt harmittaa. Mitä mä teen?
Normaalisti nypin ne pinseteillä ja vedän kylmävahaliuskoilla pois mutta kun siinä menee noin tunti niin ei ole ollut aikaa. Inhottaa tämä karvatilanne
Ehdotan pedanttia ja näpräyksestä kiinnostunutta mies/poikaystävää.

Aiheesta ei taida olla järkevää laittaa kuvaa.... :unsure:

Heips tännekin.

Täällä on kolmen kuninkaan ja lahjojen jakamisen (jeesuslapselle) juhla.

Ei yllättävää että se on meluisa. Niinko ihan kaikki täällä. *huokaus*
Etelä-eurooppalaiset ja varmaan kanarialaisetki on kivoja, mutta heille ja n.5-6 miljardille muulle maapallon kansalaiselle sais YK/WHO kustantaa äänenvaimentimet.

Mä nypin tänään jo muutamia karvoja, iho tuntuu inhottavan karhealta. Niitä on vaikea nyppiä kun silleen mitään ei vielä näy. Yritän nyt nyppiä joka päivä jonkin verran ja kunhan sänki on pari milliä niin vedän kylmävahaliuskoilla.
Mä tykkään kyllä epiloida kummulta mutta alempaa en pysty.
Kyllä se tästä, pakko sinnitellä.

Mä nypin tänään jo muutamia karvoja, iho tuntuu inhottavan karhealta. Niitä on vaikea nyppiä kun silleen mitään ei vielä näy. Yritän nyt nyppiä joka päivä jonkin verran ja kunhan sänki on pari milliä niin vedän kylmävahaliuskoilla.
Mä tykkään kyllä epiloida kummulta mutta alempaa en pysty.
Kyllä se tästä, pakko sinnitellä.
Juu, vaikeudet on tehty voitettaviksi.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
  • Haha
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Gustafwa
Otatteko te joka sheivaukseen uuden terän? Eli joka päivä uusi? Tulee tosi kalliiksi. Ei musta ole sheivaajaksi, jatkan nyppimistä tässä ja kylmävahaliuskoja. Vain ne toimii mun iholla. Tänään karvat on jo noin millin että pinsetit ottaa kiinni😄

Mä keitän juuri kalakeittoa lounaaksi ja teen uunissa juustotäytteisiä pasteijoita.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Otatteko te joka sheivaukseen uuden terän? Eli joka päivä uusi? Tulee tosi kalliiksi. Ei musta ole sheivaajaksi, jatkan nyppimistä tässä ja kylmävahaliuskoja. Vain ne toimii mun iholla. Tänään karvat on jo noin millin että pinsetit ottaa kiinni😄

Mä keitän juuri kalakeittoa lounaaksi ja teen uunissa juustotäytteisiä pasteijoita.
No tuo teräjuttuhan on ihan hirveä rahastus. Sehän on entinen jo pienen osuman jlk. Tästä löytyy hyviä vidioita esim. You tubesta.
Saat kuitenkin täysin eri tuloksen laadukkailla terillä. Kertakäyttöterät repivät herkän ihon välittömästi riekaleiksi, niitä älä ikinä käytä. Venuksella sheivaa useita kertoja. Sääriä ajelee monia viikkoja samalla terällä. Kainalot ja pimppu vaativat sharpimman terän, ja lisäks paljon vaahtoutuvaa hyvää geeliä ajeluun.

• Tykkää
Reactions: Gustafwa

Yhteistyössä