Spurgu tuli varmaan onnellisexiAaah - taaaas - sain spurgua, niiku tsadinslangia bamlaava sanois!
Hienoa Echo
Viimeksi muokattu:
Spurgu tuli varmaan onnellisexiAaah - taaaas - sain spurgua, niiku tsadinslangia bamlaava sanois!
”Silliä kullekin” on huomaavainen toimintatapa miehiltä naisilleJoulusta jäi vielä silliäkin, kyllä niitä vielä syö.
Noh?Moro murut
Sairasloma jatkuu vielä helmikuun loppuun asti. Tänään kävin kyssin kuntoutustutkimuspolilla. Nukkumiset on ihan peffallaan,ei oikein jaksa mitään. Kauppareissut ja iisit kotityöt väsyttää ihan totaalisesti.
Kohta olis päivällisen aika,grillimakkaraa juustolla ja salaattia pitäis vääntää. Viimeiset Joulun herkut syöty.
Lissu käyttää kaikuluotainta. Samalla tulee havaittua suurimmat syöpäläiset luolassa.Siis...mikä 11 cm...
Ootko sä mitannu ööö...ulkosynnyttimiesi pituuden viivottimella, tai interiöörisi syvyyden?
Ehdotan pedanttia ja näpräyksestä kiinnostunutta mies/poikaystävää.Voiko täällä puhua mistä vaan? Nyt on kuulkaas sellainen ongelma alapäässä kun kyllästyin talven aikana ilmestyneeseen pehkoon ja laitoin Veet-karvanpoistoainetta "sinne" ja sain ihan ok-tuloksen vaikka tuntuihan se hieman karhealta. Mutta ok. Sitten tänään iho on ottanut koko ajan legginsseihin kiinni (en käytä alushousuja) ja nyt oli pakko vetää sheiverillä kun iho tuntuu niin piikkiseltä ja kauhealta. En siis ikinä sheivaa alapäätä ja tuli haavoja ja verta roiskui jne. Eikä tulos nyt niin häävi ole. Iho on nyt kipeä ja edelleenkin hieman karhea paikoittain. Nyt harmittaa. Mitä mä teen?
Normaalisti nypin ne pinseteillä ja vedän kylmävahaliuskoilla pois mutta kun siinä menee noin tunti niin ei ole ollut aikaa. Inhottaa tämä karvatilanne
Yhden pimpun olen aikoinani sheivannut. Tuntui kuulemma mukavalta ja lopputulos oli myös varsin onnistunut, eikä kielikään tuntenut yhtään karheutta operaation jälkeenEhdotan pedanttia ja näpräyksestä kiinnostunutta mies/poikaystävää.
Aiheesta ei taida olla järkevää laittaa kuvaa....
Täällä on rauhallista ja naapuritkaan ei puhuHeips tännekin.
Täällä on kolmen kuninkaan ja lahjojen jakamisen (jeesuslapselle) juhla.
Ei yllättävää että se on meluisa. Niinko ihan kaikki täällä. *huokaus*
Etelä-eurooppalaiset ja varmaan kanarialaisetki on kivoja, mutta heille ja n.5-6 miljardille muulle maapallon kansalaiselle sais YK/WHO kustantaa äänenvaimentimet.Heips tännekin.
Täällä on kolmen kuninkaan ja lahjojen jakamisen (jeesuslapselle) juhla.
Ei yllättävää että se on meluisa. Niinko ihan kaikki täällä. *huokaus*
Mitä sä teit niille naapureilles?Täällä on rauhallista ja naapuritkaan ei puhu
Yritän välttää kaiken maailman pihatalkoot, eli yritän minimoida kommunoinnin. Tosin naapureilla taitaa olla sama taktiikkaMitä sä teit niille naapureilles?
Etelä-eurooppalaiset ja varmaan kanarialaisetki on kivoja, mutta heille ja n.5-6 miljardille muulle maapallon kansalaiselle sais YK/WHO kustantaa äänenvaimentimet.
Juu, vaikeudet on tehty voitettaviksi.Mä nypin tänään jo muutamia karvoja, iho tuntuu inhottavan karhealta. Niitä on vaikea nyppiä kun silleen mitään ei vielä näy. Yritän nyt nyppiä joka päivä jonkin verran ja kunhan sänki on pari milliä niin vedän kylmävahaliuskoilla.
Mä tykkään kyllä epiloida kummulta mutta alempaa en pysty.
Kyllä se tästä, pakko sinnitellä.
Työnnätkö sinäkin sormen veteen että havaitsisit onko alla kalaparvi.Lissu käyttää kaikuluotainta. Samalla tulee havaittua suurimmat syöpäläiset luolassa.
Koira on lihansyöjä, ei se oikeasti halua syödä mitään kuivia papanoita.Mä vaihtelen koko ajan tuon meidän koiran liharuokia, raksujen lisäksi.
Mutta tuosta se hullaantuu aina.
Onhan nämä meidän ”ongelmat” niin ensimmäisen maailman itseaiheutettuja ongelmia kuin olla voi.Juu, vaikeudet on tehty voitettaviksi.
En ole ollut puskajussina tähän ikään mennessä...Onhan nämä meidän ”ongelmat” niin ensimmäisen maailman itseaiheutettuja ongelmia kuin olla voi.
Olen huomannut, että monet eivät vain pysty elämään sen puskansa kanssa ja pyrkivät siitä kaikin keinoin eroon.
No tuo teräjuttuhan on ihan hirveä rahastus. Sehän on entinen jo pienen osuman jlk. Tästä löytyy hyviä vidioita esim. You tubesta.Otatteko te joka sheivaukseen uuden terän? Eli joka päivä uusi? Tulee tosi kalliiksi. Ei musta ole sheivaajaksi, jatkan nyppimistä tässä ja kylmävahaliuskoja. Vain ne toimii mun iholla. Tänään karvat on jo noin millin että pinsetit ottaa kiinni
Mä keitän juuri kalakeittoa lounaaksi ja teen uunissa juustotäytteisiä pasteijoita.