Tämä on hyvä esimerkki onnistuneesta ostoksestaMillaiset neuletopit saavat huomiosi?
Tämä on hyvä esimerkki onnistuneesta ostoksestaMillaiset neuletopit saavat huomiosi?
EVVK...JUNNUJELLONIEN mm-kisat starttaa tänään!!!!!
Näin aloitellaan:
Nuorten Leijonien otteluohjelma:
ma 26.12. klo 18.00 Suomi-Sveitsi
ti 27.12. klo 18.00 Suomi-Slovakia
to 29.12. klo 18.00 Latvia-Suomi
la 31.12. klo 23.00 USA-Suomi
TV5-kanava näyttää kaikki Suomen ottelut ilmaiseksi, suorana (studiolähetys starttaa 30 minuuttia ennen otteluiden alkua). Netissä ottelut näkyvät maksullisessa Discovery+ palvelussa.
No äläpä ny viitti naurattaa!Millaiset neuletopit saavat huomiosi?
Suomi johtaa 1-0!EVVK...
Ihan mukavan näköiset, voit laittaa tulemaan kun olet heilutellut puikkoja. Minä ja Algoma puhuimme huomion saamisesta, emme ensisijaisesti pakkasissa pärjäämisestä.No äläpä ny viitti naurattaa!
Ette te tollasilla neuleilla täällä pohjolassa pärjää.
Tässä on sinulle ja vaimolles paidat:
Minä en tosiaankaan edes tajunnut linkistäsi, että tuo sähellys alkoi jo.Suomi johtaa 1-0!
Tosin onpas kuulkaa melkosta sohimista!🫣
Meillä 15 änärivarausta - Sveitsillä 2!
Mietin just että pitääkö Känädään lähteä heiluttelemaan puikkoja, veskari heilutteli puikkojaan siihen tahtiin et puikoist meni, Sveitsi tasotti!!! Prkl!Ihan mukavan näköiset, voit laittaa tulemaan kun olet heilutellut puikkoja. Minä ja Algoma puhuimme huomion saamisesta, emme ensisijaisesti pakkasissa pärjäämisestä.
Onneksi olet ymmärtänyt periaatteen....
Startatkoon.JUNNUJELLONIEN mm-kisat starttaa tänään!!!!!
Näin aloitellaan:
Nuorten Leijonien otteluohjelma:
ma 26.12. klo 18.00 Suomi-Sveitsi
ti 27.12. klo 18.00 Suomi-Slovakia
to 29.12. klo 18.00 Latvia-Suomi
la 31.12. klo 23.00 USA-Suomi
TV5-kanava näyttää kaikki Suomen ottelut ilmaiseksi, suorana (studiolähetys starttaa 30 minuuttia ennen otteluiden alkua). Netissä ottelut näkyvät maksullisessa Discovery+ palvelussa.
Mikä on Odens?Startatkoon.
Antaa niiden finninaamojen törmäillä keskenään Odens huulessa :ZzZ:
Nuuskamerkki.Mikä on Odens?
Jaaaaa, enpä noista nuuskista tiiä mittää.Nuuskamerkki.
No pöö!Pöö.
Leffamaraton. Caliman uhreina. Ulos ei viitsi.
Odens pojkarMikä on Odens?
Tässä minun mielikuvani siitä, miltä näyttää kun @Elena777 odottelee kNo jos miesnäkökulma ainoastaan kelpaa niin Karvis tykkäs kun olin talvella tällaisissa vetimissä:
Tohon kun vetää vaan saappaat jalkaan niin tarkenee halotkin kantaa vaikka kovallakin pakkasella liiteristä saunaan.
Pitkät villasukat oli Karviksen trikkeri.
Millanen keli siellä on?Missä kaikki ovat? Joulukin meni jo!
Töissä oltiin. Nyt kotosalla kinkunjämien kimpussaMissä kaikki ovat? Joulukin meni jo!
Sellainen, että ehkä pian ukkostaa. Lämmin, nihkeä, välillä paistoi ja välill oli pilvistä. Pahin calima-hiekkapöly on onneksi jo kadonnut.Millanen keli siellä on?
Töissä oltiin. Nyt kotosalla kinkunjämien kimpussa