Haaveena vauva 2023

Lämpöjen perusteella ovis oli tosiaan seuraavana päivänä ovisplussasta, joten voisin tulla käymään piinalistalla 🤭 eli mulle tänään dpo 1 tai huomenna dpo 2. Talleteltu on -3 dpo 0 asti, tuntuu että nyt jos koskaan on mennyt nappiin, se on kiinni jostain muusta sitten jos ei tärppiä käy vieläkään 😏 hätähousuna aion kyllä testata jo ensiviikon perjantaina!
 
Huoh, menee kyllä käpy nyt noihin pc.n testeihin 🤦‍♀️ tän aamun testissä oli semmonen syvähkö uurre testiviivan kohdalla että oli tosi vaikee erottaa siitä mitään kun uurre teki varjon/viiva paikan siihen 🤯 ja oli kyllä haaleampi kun eilinen ja tiputin sen sit vielä vahingossa pottan mihin esikoinen oli just käyny aamupissalla 🤣 mut tein sit kaapissa pyörineen pc.n puikon missä mun mielestä on vähän tummempi kun eilinen... Pahinta piinaa kyl tää tummenemisen vahtaaminen kemiallisen pelossa 🙊ei pitäis joka päivä testata kun aikasemmissaki raskauksissa käyny niin et viiva jopa kadonnut välillä ja tullu sit takas 🥴 oireita on kyllä jos jonkin moisia, alamahassa pistelee ja möyrii millon missäkin, unettomuus jatkuu ja tänään en aamullakaan saanu unta ja heräsin paljon ennen lapsia🤯 ja hirvee himo sitruunaveteen, tuttu mieliteko aikasemmista raskauksista...
Tänään siis dpo 11

 
Argh pisin kierto koko syksyn aikana. Aika tasaisesti ollut sen 26 päivää ja nyt jo kp 29..
Tein testinkin aamulla kun luulin että menkat alkoi mutta tulikin vain valkovuotoa. Mutta negaa näyttää. Viime kierrossakin tosin tuli valkovuotoa juuri ennenkun alkoi tiputtelemaan. Luulin että menkat olisi jouluksi menkkailtu mut vissiin ei sitten.🤪
 
Ovis lähestyy uhkaavasti ja mies edelleen koronassa 😕 Itse en ole sentään onneksi sairastunut. Eilen sanoin miehelle että taitaa tämä kierto mennä ohi ja hän kysyi ihmeissään miksi. Sanoin että kun oot niin kipeä niin ihana mies sanoi että höh, kyllä sitä nyt silti sen verran jaksaa kun tärkeä juttu on kyseessä 😍 Toivottavasti siis päästään tässä loppuviikolla yrittelemään.
 
En tajua miksi käytän näitä testejä, kun aina jossain vaiheessa saan ton hiton haamun! Viime kuussa se osoittautui oikeasti plussaksi, mutta kahdessa edellisessä joksikin random viivaksi.

Ylempi testi eilen (8 dpo) ja alempi tänään (9 dpo). Tummensin kuvaa, että näkyy vähän paremmin (kannattaa klikata kuvaa). Ja ei - tuo märkä ei ole pissaa, ihan vain vettä kun pöydällä oli kun laskin tuon paperin siihen 😅



Huomenna taas pääsee jännäämään 😀
 
Viimeksi muokattu:
En tajua miksi käytän näitä testejä, kun aina jossain vaiheessa saan ton hiton haamun! Viime kuussa se osoittautui oikeasti plussaksi, mutta kahdessa edellisessä joksikin random viivaksi.

Ylempi testi eilen (8 dpo) ja alempi tänään (9 dpo). Tummensin kuvaa, että näkyy vähän paremmin (kannattaa klikata niin näkyy vähän paremmin). Ja ei - tuo märkä ei ole pissaa, ihan vain vettä kun pöydällä oli kun laskin tuon paperin siihen


Huomenna taas pääsee jännäämään
Kyllä minäkin näen tossa dpo 9, toivottavasti vahvistuu!
 
  • Rakkaus
Reactions: J-Annika
Menkat alkoi eilen. Ja loppui tänään 🙄 Yhteen siteeseen tuli tippa ja vähän pyyhkiessä, hieman tuhrua tänä aamuna. Siinä ne. Miten niin menkat on runsaammat km jälkeen 😕 ei ole mulla.

Eilen käytiin lapsettomuuspolilla. Perustutkimukset jne, tosi kliininen käynti, toivoin enemmän juttelua mutta 🤷🏻‍♀️ Ei varmaan tässä kierrossa voida myöskään yrittää koska hyytymistekijä kokeita ei voi ottaa raskaana ja edellisestä raskaudesta pitää olla 2kk joka tule täyteen tammikuun puolivälin jälkeen. Seuraava ovis olis n. 8.1.

Eihän se paha ole kuukautta odottaa, mutta tuntuu pahalta se ajatus että ei ole edes mahdollisuutta. Todennäköisyys tulla raskaaksi tässä kierrossa on kuitenkin pieni koska limis lienee ihan onneton edelleen. Mutta aina yrittäessä on sentään se toivo että jos kuitenkin. En tiiä mitä tekis, kai ne testit on viisainta odottaa ...
 
Voi että tympäsee nyt ihan huolella! Olin ajatellut että nyt olis se kierto kun päästään -2dpo jo tallettelee... Eilen vihloi jo vasemmalta puolen, aamulla testit negat ja nyt lävähti se hymynaama. Ihan yhtä paska kierto kun muutkin. Ei siis toiveita tarttee tällekkään kierrolle
Milloin teillä on mahis? Mulla on ovis yleensä melkein tasan 36h hymystä, eli siinä on vielä hyvin aikaa. 🤞
 
Milloin teillä on mahis? Mulla on ovis yleensä melkein tasan 36h hymystä, eli siinä on vielä hyvin aikaa. 🤞
No siis toki päästään tänään, mutta ei näytä tällä päivällä törppäävän kun joka kk tässä samassa päästään , mutta ei raskautta ei .. olin sitten ajatellut että jospa päivää aikaisemmin olisi parempi mahis. 😩 Meillä yleensä yritystä melkein 3vuotta ennen tärppiä.. nyt meni melkein 2vuotta ennen tärppiä ja se päättyi keskenmenoon.. ja nyt ei seuraavaa tärppiä näytä tulevan... Joten ärsyttää että varmaan se 3vuotta taas menee. 😭😭
 
No siis toki päästään tänään, mutta ei näytä tällä päivällä törppäävän kun joka kk tässä samassa päästään , mutta ei raskautta ei .. olin sitten ajatellut että jospa päivää aikaisemmin olisi parempi mahis. Meillä yleensä yritystä melkein 3vuotta ennen tärppiä.. nyt meni melkein 2vuotta ennen tärppiä ja se päättyi keskenmenoon.. ja nyt ei seuraavaa tärppiä näytä tulevan... Joten ärsyttää että varmaan se 3vuotta taas menee.
Saanko kysyä että oliko teillä jotain apuja tai tutkimuksia kun 3v meni raskautua? Minkä ikäisiä olette? Meillä yritystä nyt 2,5v toki ollaan jo 40v molemmat 😔 Yritetty on enemmän ja vähemmän ja 2 viiimeisintä kiertoa ollut todella paljon talletuksia mutta ei vaan tärppää 💔 Tarkoitus on käydä tutkimuksissa mistä johtuu tärpittömyys.Kovasti toivotaan onnistumista luonnostaan ❤
 
No siis toki päästään tänään, mutta ei näytä tällä päivällä törppäävän kun joka kk tässä samassa päästään , mutta ei raskautta ei .. olin sitten ajatellut että jospa päivää aikaisemmin olisi parempi mahis. Meillä yleensä yritystä melkein 3vuotta ennen tärppiä.. nyt meni melkein 2vuotta ennen tärppiä ja se päättyi keskenmenoon.. ja nyt ei seuraavaa tärppiä näytä tulevan... Joten ärsyttää että varmaan se 3vuotta taas menee.
Ymmärrän hyvin. 😞 Ootteko ollut tutkimuksissa?
 
Saanko kysyä että oliko teillä jotain apuja tai tutkimuksia kun 3v meni raskautua? Minkä ikäisiä olette? Meillä yritystä nyt 2,5v toki ollaan jo 40v molemmat 😔 Yritetty on enemmän ja vähemmän ja 2 viiimeisintä kiertoa ollut todella paljon talletuksia mutta ei vaan tärppää 💔 Tarkoitus on käydä tutkimuksissa mistä johtuu tärpittömyys.Kovasti toivotaan onnistumista luonnostaan ❤
Ensimmäisen lapsi saatiin 3vuoden yrityksen jälkeen silloin ei vielä tutkittu. Seuraava lapsi syntyi kun esikoinen oli likempänä 4vuotta (3v 8kk tarkalleen ikäeroa) tuossa välissä inseminaatio tehtiin mutta ei tullut tulosta, lopulta luomuna sitten tuli tuo toinen lapsi. Heti jatkettiin yritystä lopetin taas imetykset ja kaikki että saataisiin pieni, mutta 2vuotta siihen meni.. taas lopetin imetyksen heti että vielä yksi saataisiin.. siihen. Menikin taas 3 vuotta ... Ja vielä yksi lapsi toiveissa mutta tosiaan taas kerkee 2,5vuotta (ylikin reilusti tällä menolla mennä kun nyt jo meidän pienin tuon 2,5v) ennenkun meille lapsi siunautuu... Jos ikinä enää saadaan.
Minä 34v ja mies 42v . Mulla kilpirauhasen vajaa toiminta ja ylipainoa..
 
Joskus tutkittiin ettei mitään vikaa kummassakaan ole. Tehtiin myös inseminaatio jolla ei lapsia saatu aikaiseksi.. ei vaan silti lapsia siunaudu (sitä tahtia mitä haluttaisi) vaikka 15v ilman ehkäisyä ollaan oltu
Meillä aiemmat tulleet n.puolen vuoden yrityksen jälkeen mutta tämä iltatähti ei millään 💔 Toki tiedostetaan se ettei kaikki tässä iässä raskaudu mutta onhan se sydäntä raastavaa 💔
 
Mä olen miettinyt tota vuoden yritystä ennen hoitoja, että millaista dokumenttia ne siellä sitten haluaa todennukseksi että vuosi on yritetty? 🤔 Tarkoitan, että eikö kuka vain voi ilmoittaa yritystä olleen jo sen vuoden ilman tulosta.

Pahoitteluni kaikille uusille kierroille ❤ Täällä välillä käyn lukemassa kuulumisia, vaikka pitkälti olen jättänyt nyt aihetta sivummalle ja keskittynyt jouluun 😊
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Pahoittelut sinnekin ‍🩹 Jep, sitä väkisin alkaa unelmointi, ja sitten se tippuminen sieltä sattuu testailitko vuodon aikana/jälkeen hcgtä? kuinka nopeasti lähti viiva laimenemaan? ja ehtikö sulla tulemaan raskausoireita, ja kuinka nopeasti hävisi jos ehti tulla? kaipaan vertaistukea, siksi pommitus kysymyksillä ja todellakin, toivotaan meille (ja muille) kunnon tärppiä tulevaan
Mulla lähti viiva vaalenemaan ennen kuin vuoto alkoi, joten en enää testannut kun vuoto tuli. Oli jo sitä ennen tyhjää täynnä testi. Menkat oli 3-5vrk myöhässä, kierron pituus mulla hieman vaihdellut, oviksesta laskien ja arvioiden tuon 3päivää. Raskausoireita oli, oksettavaa oloa, yökkäilin melkein joka aamu, rinnat arat ja turvoksissa. Tajuton väsymys. Ehkä just noiden oireiden takiakin uskoin liikaa oikeaan plussaan 😅 kun oli niin selvät. Päivä sen jälkeen kun viivat lähti vaalenemaan alkoi oireet lievenemään/katoamaan. Melkein päivässä lakkasi oireet ja siitä sitten päivän päästä alkoi vuoto. Miten sulla, vieläkö näkyy viiva, vaikka vuoto alkanut? Onko sulla oireita ollut tai vielä? Tsemppiä ja jaksamista vielä ❤ Mä pääsen heti jo joulun jälkeen onneksi uuden oviksen metsästykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Mulla lähti viiva vaalenemaan ennen kuin vuoto alkoi, joten en enää testannut kun vuoto tuli. Oli jo sitä ennen tyhjää täynnä testi. Menkat oli 3-5vrk myöhässä, kierron pituus mulla hieman vaihdellut, oviksesta laskien ja arvioiden tuon 3päivää. Raskausoireita oli, oksettavaa oloa, yökkäilin melkein joka aamu, rinnat arat ja turvoksissa. Tajuton väsymys. Ehkä just noiden oireiden takiakin uskoin liikaa oikeaan plussaan kun oli niin selvät. Päivä sen jälkeen kun viivat lähti vaalenemaan alkoi oireet lievenemään/katoamaan. Melkein päivässä lakkasi oireet ja siitä sitten päivän päästä alkoi vuoto. Miten sulla, vieläkö näkyy viiva, vaikka vuoto alkanut? Onko sulla oireita ollut tai vielä? Tsemppiä ja jaksamista vielä Mä pääsen heti jo joulun jälkeen onneksi uuden oviksen metsästykseen!
No mullahan alkoi tiputteluvuoto dpo13, ja neljäntenä tiputtelupäivänä sain keskihaalean viivan ja olin onneni kukkuloilla. Siihen asti oireina oli ollut yöhikoilu ja heräilyt ja ajoittainen vilutus. Seuraavana päivänä alkoi vuoto runsastumaan (ja oli myös ainoa päivä kun oli kunnon pahoinvointia, tämän jälkeen ei ole ollut mitään raskausoireita) ja vuoto yltyi ihan kunnon menkkavuodoksi, ja kolmantena runsaan vuodon päivänä (dpo19) tein uuden testin, jossa oli kuitenkin aavistuksen aiempaa tummempi viiva. Kaikennäköistä klöntsää on ulos vuotanut. Nyt ajattelin tehdä vielä ylihuomenna testin ennen kuin alan vetelemään kaksin käsin jouluviiniä 🤭 luulisi että viiva olisi siinä kohtaa lähtenyt jo vähän edes haalenemaan 🤔 minkäännäköisiä oireita ei ole siis ollut maanantain jälkeen kun runsaampi vuoti alkoi. Jos nyt vielä kävis niin että olis vieläkin vahvempi viiva niin en kyllä tiedä mitä sitten ajattelisin 🙈 mutta nää taitaa olla aika yksilöllisiä juttuja.

Tsemppiä oviksen metsästykseen ja tärppäilemisiin 🤭😍 kyllä se sieltä vielä tulee 😊
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kyfi ja hemuliina90

Yhteistyössä