V
vierailija
Vieras
Jotain sinnepäinSmoothieta mä suosittelisin, mutta rahkaan tehtynä (proteiini pitää nälkää) ja sekaan voi heittää kaurahiutaleita/leseitä/mantelilastuja, jotka tuo kuitua=pitää nälkää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotain sinnepäinSmoothieta mä suosittelisin, mutta rahkaan tehtynä (proteiini pitää nälkää) ja sekaan voi heittää kaurahiutaleita/leseitä/mantelilastuja, jotka tuo kuitua=pitää nälkää.
Miksi yp on muokannut tuota?Mikä olis hyvä vaihtoehto rahkalle, jolla ois yhtä täyttävä ominaisuus? Ongelma on mulla se, että en voi sietää rahkaa.
Pahoittelen ku kyselen tässä ketjussa..
Ei pysy jos voi puuttuuKunnon annos kaurapuuroa, vaikka marjoilla ja rahkalla tai raejuustolla höystettynä, niin kyllä pysyy nälkä loitolla lounaaseen![]()
Pannari tai vohveli mantelijauheella on hyvä
Ei tarvi hilloja kaveriksiluomuleipäjuusto on hyvää
On kai lopetettu niiden myynti?Osta apteekista Guarem-rakeita, jotka tasaavat verensokeria ja Visiblin-rakeita, jotka täyttävät vatsaa ja opettele tulemaan toimeen nälän hallinnan kanssa. Ei se elämä niin mene, että sun maha olis koko ajan täyttä.
mitähän haittoja on tullut niin ettei kukaan tiennyt valittaa?On kai lopetettu niiden myynti?
Olisiko ollut, rakeiden väärinkäyttö?mitähän haittoja on tullut niin ettei kukaan tiennyt valittaa?
Se pitää paikkansa yhäKun syö munakasta niin riittää vähempikin määrä eikä tarvii syödä kunnon annosta.
Ei sokeria niihinTäytyy kokeilla, mutta mansikkahillo ja kermavaahto on aina must![]()
Eikun ne aiheuttivat uniapneaaOlisiko ollut, rakeiden väärinkäyttö?
JUUSTOPORTILLAluomuleipäjuusto on hyvää
Ehkä joskus on ollut hyvä mut ei enääJaa no miksi se leipä pitäsi jollakin korvata? Eihän suomalaista leipää(varsinkaan ruisleipää) mikään korvaa! Täyttävää ja hyvää.
Nyt niille on jo myyty suomalaiset puhtaat potutkinSaksalainen luomujogurahka loppui kaupoista...
Tuosta toisesta keskustelusta inspiroituneena kyselen, että millä korvata leipä?
Haluaisin syödä reilusti vähemmän leipää, sitä menee aamu/iltapalaksi päivittäin. Tavoite olisi kerta-pari viikkoon. Olen joskus karpannutkin ja eniten tuli leipää ikävä.
Tässä jo hylättyjä vaihtoehtoja:
- puuro: siitä tulee vaan nopeasti nälkä, en tykkää, eikä vatsakaan tykkää
- jogurtit ja vastaavat: ne on niin nestemäisiä että eivät selätä kaikkea nälkää, leivän täyttävä fiilis jää puuttumaan
- smoothiet, mehut ja vastaavat: katso edellinen
- myslit, murot: jos löytyy sokeritonta niin ihan hyvä vaihtoehto, mutta on leipä silti parempi
- karjalanpiirakka: no täähän on leipä
- munakas: no tästä tulee kyllä täyttävä olo, mutta kun ei ehtisi joka aamu munakasta tekemään, ja keitetyistä munista taas ei tule yhtä täyttävä fiilis - ja tämän lisäksi olen hieman allerginen kananmunalle
Ajatuksia?
Ei kun pakasteesta luomumansikoita ilman sokeriaTäytyy kokeilla, mutta mansikkahillo ja kermavaahto on aina must![]()
SepäseKun syö munakasta niin riittää vähempikin määrä eikä tarvii syödä kunnon annosta.
Se loppui heti kun suosittelin sitä yhdelle kauppiaalle joka oli hirvittävän sairas. Elää toki vieläkin mut ei olis kaikkea tarvinnut viedä itselleen.Saksalainen luomujogurahka loppui kaupoista...
Ei se ole enää samaa kuin on joskus ennen ollutJaa no miksi se leipä pitäsi jollakin korvata? Eihän suomalaista leipää(varsinkaan ruisleipää) mikään korvaa! Täyttävää ja hyvää.
JustKun syö munakasta niin riittää vähempikin määrä eikä tarvii syödä kunnon annosta.
just niissä luki et aiheuttaa uniappneaaOsta apteekista Guarem-rakeita, jotka tasaavat verensokeria ja Visiblin-rakeita, jotka täyttävät vatsaa ja opettele tulemaan toimeen nälän hallinnan kanssa. Ei se elämä niin mene, että sun maha olis koko ajan täyttä.
tuohon omia marjoja päälleJotain sinnepäin
Aamulla munakas niin pärjäät hyvin tuonne saakka. Päiväkahvilla vaikka banaani, niin on jotakin kulutettavaa.Höh, no ei tietenkään tarvitse mahan olla aina täynnä. Teen fyysisesti ja henkisesti raskasta duunia ja on tosia tärkeää, että aamiaisella jaksaa pitkälle, koska monesti lounas on vasta klo 14-15 välillä. Ja illalla taas on kurja etsiä unta nälkäisenä.
Jos itse ne jyvät valkkaat, voi ollaJaa no miksi se leipä pitäsi jollakin korvata? Eihän suomalaista leipää(varsinkaan ruisleipää) mikään korvaa! Täyttävää ja hyvää.
Miten niitä voi käyttää väärin?Olisiko ollut, rakeiden väärinkäyttö?